Harry
"Mähän varoitin sua katsomasta sitä hiton kauhu leffaa," naurahdin edessäni istuvalle väsyneen näköiselle pörröpäälle tuon valittaessa ettei ollut nukkunut ollenkaan painajaisensa jälkeen.
"Mistä mä sen olisin voinut tietää että näen jotain hiton kamalaa painajaista sen jälkeen," Louis tuhahti pyörittäen silmiään.
"Jaa a, olishan sen voinut arvata jo aiempien tapahtumien perusteella,"
"Höpö höpö, mä en ole ikinä ennen nähnyt painajaista," Louis valehteli hörpäten kahvikupistaan.
"Etpä,"
"EN! Piste ja lukko, tästä ei enää puhuta," Louis huudahti ärsyyntyneenä.
"Okei okei," nauroin nostaen kädet ilmaan, Louisin katsoessa minua murhaavasti.
"Asiasta vaapukkamehuun, mitä me tehdään tänään?" Louis kysyi kulmat koholla.
"En mä susta tiedä, mutta mun pitää hoitaa yks tärkeä asia ja sitten mä ajattelin viedä sut illalla yhteen paikkaan," Kerroin Loulle pienenosan suunnitelmistani.
"Minne?" Louis kysyi innostuneena.
"Se on yllätys," totesin virne kasvoillani, kun Louis mutristi huuliaan.
"Mihin aikaan on sitten se sun illalla?" Louis kysyi.
"Se selviää sitten," virnuilin iskien silmääni Louisille.
"Ihan tyhmää ettet kerro mulle mitään! Kai munki pitäis sentään jotain tietää," Louis tuhahti.
"Sä tiedät jo ihan tarpeeksi, loput selviää sulle sitten illalla. Yhden vinkin mä kyllä vielä annan, pue jotain kivaa yllesi," hymähdin, nousten ylös keittiön tuolilta suunnistaen sitten yläkertaan, jättäen Louisin yksinään pöydänviereen, miettimään tulevaa.
Päästessäni pois Louisin kuuloetäisyydeltä, kaivoin kännykän taskustani laittaen nopeasti viestiä erääseen ryhmään liittyen illan suunnitelmiin ja nappasin aikaisemmin valmiiksi pakatun repun selkääni palaten sitten alakertaan, suunnaten suoraan eteiseen, jossa vedin nopeasti kengät jalkaan ja takin päälle.
"Mihin sä menet?" Selkäni taakse ilmestynyt Louis kysyi juuri kun olin tarttumassa oven kahvaan.
"Hoitamaan pari juttua," totesin astuen ulos Louisin seuratessa.
"Sä et mene minnekään ennen kuin mä olen saanut suukon," Louis sanoi mutristaen huuliaan tarttuessaan minua käsivarresta. Pyöräytin silmiäni pienemmälle ja painoin suudelman tuon odottaville huulille.
"Kelpaako?" kysyin Louisin päästäessä irti käsivarrestani.
"Ei," Louis mumisi painaen huulensa omilleni pidemmäksi aikaa, asettaen kätensä hartioideni ympärille hypäten syliini, ja kietoen jalkansa lantioni ympärille roikkuen minusta kuin koala.
"Louis, mun pitäis oikeesti mennä," mumisen kun tunnen Louisin huulet kaulallani.
"Mä en haluu et meet," Louis huokaisi kaulaani vasten, yrittäen samalla saada fritsua aikaseksi.
"Louis, oikeesti," mumisen tuon korvaa vasten, tuon vihdoinkin irrottaessa otteensa ja pudottautuessa takaisin maahan.
"Et oo sitten kauaa pois," Louis totesi vakava ilme kasvoillaan.
"En, en," hymyilen Louisille ja painan vielä nopean suukon tuon poskelle ennen kuin suuntaan autolleni ja ajan kohteeseeni.
Louis
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stalker L.S
Fanfic*Harryn ja Louisin seikkailut jatkuu kakkos osassa. *kannattaa siis lukea ensimmäinen osa ensin. (Ensimmäisen osan nimi on Shadows) Ei mulla muuta. Hyviä lukuhetkiä. :) *Btw upeet kannet tähän kirjaan on tehnyt Nigeltookachonce :) <3 ;) ~~~~~~~~~~~~...