3 Hafta Önce Do Kyung Soo Cinayetinin işlendiği hafta ve sonrasında olanlar...
Jongin ve Tao gerekli incelemeleri yaptıktan sonra Amirlerine rapor vermek amacıyla Emniyet Müdürlüğü Cinayet Masası birimine geri dönmüşlerdi. Kurban ile ilgili, kim olduğu, nerede yaşadığı, ne iş yaptığına kadar bulmalarına karşın kolyede ki resimde kurbana sarılan adam hakkında bir sonuç elde edememişlerdi. Tao kurbanın ailesi ile görüşmeye gitmiş onlara kolyeyi göstermiş olmasına rağmen olumlu bir netice oradan da çıkmamıştı.
Kurbanın ailesinin erkek arkadaşı olup olmadığından bile haberleri yoktu. Çünkü kurban bununla ilgili kendilerine en ufak bir şey anlatmamıştı. Ailesinden sonuç alamayınca Jongin de kurbanın okuluna gitmiş ve soruşturmuştu. Okulda onlara resimdeki kişiyi bulmalarında kurbanın profesörü Lee Donghae'nin çok yardımı olmuştu.
Jongin ve Tao ellerinde topladıkları bilgiler ile beraber emniyete döndüklerinde Amirleri de rapor vermeleri için onları bekliyordu.
Hyukjae "Bir şeyler bulabildiniz mi?"
Jongin " Evet Amirim resimdeki kişi kurbanın tıp fakültesinden sınıf arkadaşıymış. Seul hastanesinde de stajyer doktorluk yapıyormuş. Kurban 1 haftalık izin almış hastaneden ve okuldan ailesi de Tao'ya doğruladı. Ablası bu hafta sonu evlenecekmiş hazırlıklar için ailesinin yanında olmak istemiş.
Hyukjae " Resimdeki kişi ile başka bir şey öğrenebildiniz mi?"
Jongin " Adı Oh Sehun muş, konuştuğum Profesörü bana Oh Sehun'un oldukça sessiz fakat başarılı bir öğrenci olduğunu söyledi. Onun dışında pek bir şey yok kurban ile aynı sınıftalar ama anlaşılan pek kimse yakınlıklarının derecesini bilmiyormuş. Buna kurbanın ailesi de dâhil."
Hyukjae " Henüz adli tıptan deliller ile ilgili raporlar çıkmadı. Otopsi raporu da öyle hastaneye gidip şu şahıs ile konuşun bakalım neler anlatacak size belki raporlar çıkana kadar bir şeyler elde edebiliriz."
Jongin ve Tao amirleri Hyukjae'ye selam verdi. Yanından ayrılıp Seul hastanesine doğru yola çıktılar.
***********************
Seul Hastanesi.
Jongin karşısında oturduğu başhekime ne diyeceğini bir türlü kestiremedi. Tao'ya yan bir bakış atınca Tao mesajı almış gibi hemen söze girdi.
" Meşguliyetinizin farkındayız fakat bir öğrenciniz hakkında hem bilgi almak hem de kendisi şu an hastanede ise görüşmek istiyorduk."
Kim Sang joong sürekli çatıkmış gibi duran kaşlarını ilgi ile kaldırıp tebessüm etti.
" Hangi öğrencimiz ile görüşmek istiyorsunuz acaba öğrenebilir miyim?"
Jongin ve Tao birbirlerine baktı. " Adı Oh Sehun kendisi ile sadece konuşmak istiyoruz."
Başhekim Kim Sang Joong bir süre iki genç polise süzerek baktı sonra da derin bir nefes alarak esmer olana doğru
" Kendisi 1 hafta önce izin almıştı. Ailevi bir mesele olduğunu söyledi. Yani şu anda izinli size yardımcı olabileceğini sanmıyorum. 1 hafta sonra kendisi ile tekrar gelip görüşebilirsiniz. "
Jongin şaşkınlıkla Başhekime bakarken Tao onun aklından geçenleri az çok tahmin edebiliyordu. Yine sessizce birbirlerine baktılar.
" Her zaman böyle izin alır mı? Yoksa özel bir durum mu söz konusuydu? Size herhangi bir açıklama yaptı mı acaba?"
Başhekim Kim Sang Joong olumsuz bir biçimde başını salladı. Ama sonra sanki bir şey hatırlamış gibi dudakları aralandı.
" Normalde hiç izin kullanmaz. Hatta bazı izin günlerinde bile çalıştığını ve diğer çalışma arkadaşlarına yardımcı olduğunu biliyorum. Kendisine bu nedenle izin vermekte bir sakınca görmedim. Fakat gitmeden bana en iyi zambakları nerede bulabileceğini sordu. Bende kendi çiçekçimi önermiştim. Acaba bunun bir yardımı olur mu bilmiyorum. Ayrıca hala bana neden Oh Sehun ile görüşmek istediğinizi de açıklamadınız. Bir belaya mı bulaştı? Başı dertte mi? Yoksa ona bir şey mi oldu? Daha açık olursanız daha fazla yardımım olabilir sanıyorum. Gerçi Oh Sehun asla bela çıkaran bir çocuk değil tam tersine aşırı içine kapanık ve gerçekten de gelecek vadeden iyi bir doktordur. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADİFE KELEPÇE
FanfictionGecenin karanlığı en koyu en dipsiz köşelere bile nüfuz ederken, o köhne ve neredeyse bir rüzgarla devrilecekmiş gibi duran evin içini, ayın parlaklığı bile aydınlatmaya yetmemişti. Yerde kanlar içinde, ona korku dolu gözlerle bakan kişinin yanına y...