Medans fallen om mirakulösa tillfrisknanden av cancer, duggar lika tätt som antal fall det hjälper barn o vuxna med neurologiska besvär som autism, Asperger, ADHD, ADD, epilepsi, Parkinsons etc, så är politikerna hycklare. Samtidigt som de hindrar sjuka att nyttja i medicinskt syfte så främjar de industrin att ta patent på det o nyttjat för egen vinning. Nu har vårt Läkemedelsverket som ju finansieras av bolagen själva förbjudit harmlös CBD -olja, med motiveringen att det är ett läkemedel när de inte fick det narkotika-klassat eftersom halten THC är för låg.
Ms Atkins i Brittiska Parlament argumenterade starkt för att " DET FINNS INGET MEDICINSKT VÄRDE I CANNABIS- samtidigt som hon gav sin mans företag tillstånd att odla och sälja för sin drog mot epilepsi. Dessutom skulle kriminaliteten med beväpnade galningar öka med legalisering?
Sannolikt är det tvärtom och neuroleptika som gör folk till empatilösa, skjutglada galningar. Det står tom på etiketten. Det går nog jämt upp hur många självmord de orsakar som förhindrar.
INDUSTRIN gräver bokstavligen guld på att droga oss o våra barn med "neurologiska besvär", som de själva orsakat med sina giftiga vacciner och aluminium i allting ( t ex deo). Detta släpps ut genom tarmen det gör hål i, ut i blodbanan ( där vissa patogener gillar det) och korsar blod-hjärn-barriären in i hjärnan med hjälp av glyfosat och fluor.
Gifterna verkar alltså synergistiskt precis som aktiva ämnen i växter. Tror ni det är en slump vilka gifter de tillsätter och att växter förbjuds? Eller vilka frekvenser de använder för WIFI o mobiler? Aspartam gjorde ju oxå hål i hjärnan hos möss o är kopplat till en rad besvär. Glutamat gör oss oxå galna, surprise att det finns i vacciner? ALLT ovan gör oss både galna o deprimerade bokstavligen. Vissa är känsligare än andra beroende på våra tarmars o tänders skick, vår kost och hur mycket vacciner vi fått och fluor vi svalt. Fluor tas för övrigt upp lätt i slemhinnan i munnen
Detta är inget påhitt och det är ingen slump vare sig att Cannabis förbjuds eller att toxinerna eller patogenerna verkar i synergier och sätter vår kropps organ o immunförsvar ur funktion. Det är här Cannabis kommer in. Det återställer homeostasen( balansen) i cellerna. Det är så viktigt att det finns i vår DNA o tillverkas av vår egen kropp. Vi måste ätit det i massor under hela vår evolution. Vi har ett eget system med receptorer och det finns i mer än bara hampa. Eftersom det verkar centralt i ALLA celler hjälper det mot ALLA åkommor och förbättrar hälsan markant. Det är välkänt att det fungerar mot allt från Cancer till Parkinsons vilket troligen är en av anledningarna till att det blev förbjudet förutom att växten hampa i sig är en ren mirakelväxt på alla områden.
Se ovan videon 1 min: Man With Parkinsons Take Cannabis (medical) for First Time.
Bayer har numer patent på hela knark-industrin när de köpt Monsanto. De tog patent på heroin redan 1874 o har mycket dolt och mörkt förflutet kopplat med NaZionisternas framväxt som de finansierat mha Vatikanen. Fabers fabrik låg bredvid Auschwitz där fångarna jobbade o blev experimenterade på. Heroinet , som använts 6500 år, är ett derivat från OPIUM man kokat med morfin. Bayer stal denna "upptäckt" när de försökte tillverka CODEIN. 1899 sålde de ett ton heroin/år till 23 LÄNDER som de marknadsförde hårt som en ICKE BEROENDE -FRAMKALLANDE HOSTMEDICIN TILL BARN.
Video ovan: Cannabis Is In Your DNA 6 min. Nedan "Cannabis: A Lost History 1 tim
Det finns en uppsjö av videos och artiklar på hur Cannabis eller CBD olja hjälper barn och vuxna med hemska anfall och tumörer på nolltid bara att söka innan de försvinner. Plantan i sig skulle avsevärt kunna förbättra vår miljö oxå. bara att läsa på. Levis jeans gjordes ursprungligen av hampa. De gick inte sönder. Det får inte plats här. I denna länk berättar en läkare om sin yngsta patient, en bebis med en tumör i hjärnan som inte kunder opereras. Familjen satte CBD olja på nappen med växande styrka, två gånger om dagen så den försvann inom några månader -> http://ushealthtimes.com/cannabis-oil-cures-8-month-old-infant-of-cancer-dissolving-large-inoperable-tumor-in-8-months/
ESTÁS LEYENDO
Kost & kunskap
No FicciónEn bok för alla som vill hitta nycklar, redskap och inspiration för att leva ett friskare och hälsosammare liv med mer energi, frid & fokus, oavsett om man är svårt sjuk eller frisk. Råden är inte baserade från industrin utan egna erfarenheter och s...