Orsakerna till sjukdom och ohälsa är givetvis många. De flesta bottnar i de sk. råd vi fått av vården och livsfarlighets-verket samt "mediciner" och "vacciner" med tungmetaller och patogener som förstör vårt immunförsvar som förvärras ytterligare av strålningen samt fluor och klor och andra gifter som bisfenol (plaster) och rengöringsmedel etc.
Vi och våra barn injiceras med vacciner som förstör immunförsvaret snarare än bygger upp det. I dessa finns förutom aluminium eller kvicksilver , som är något av det giftigaste som finns, främmande DNA från foster som får kroppens immunförsvar att slå bakut samt patogener man inte vet hur svaga de är. Ingen kontroll görs på sk "svaga" eller "döda" patogener som injiceras i vårt blod. Man kan lika gärna orsaka de sjukdomar man vill bekämpa, vilket mycket oxå tyder på, med massvis av rapporter. Ett av de tydligare är de av Bill gates orsakade 50 000 fallen av förlamning av vaccinerna mot Polio i Indien.
Att utsätta bebisar med ännu inte utvecklat försvar för patogener är helt obegripligt precis som att spruta in tungmetaller som når deras känsliga hjärna o nervsystem. Att folk fortfarande köper industrins förklaringar att de är säkra, effektiva och ofarliga och inte orsakar autism, ME, CFS, MS, ALS och i princip alla neurologiska sjukdomar som finns och alla andra oxå är en gåta. Vill man köpa det är det förstås valfritt men man bör nog undersöka lite närmare industrins lik i garderoben. De är flera kyrkogårdar både bokstavligt och bildligt.
Förutom gifter i vacciner har vi förstås gifter i maten. Allt vi äter innehåller i princip pesticider (mot patogener som dödar svamp, bakterier, virus o insekter samt våra bakterier i magen) eller gifter i form av bisfenoler ( plast) eller aluminium från konservburkar eller kokkärl.
Mängden gift i vår föda kompletteras med den i våra kläder av besprutad bomull, oljan i fleece, deodoranter ( aluminium) solskyddsmedel (metaller som är kopplat till hudcancer) flamskyddsmedel i soffan o täcken/kuddar etc samt schampon o make up. Överallt möts vi av gifter. När vi flyger sprejar de ibland också gifter direkt i kabinen mot "insekter". Hur flygplan lämnar "kondens-strimmor" efter sig är oxå en gåta när de inte gjorde det förut? Ej heller verkar detta gälla alla plan över hela av världen, konstant? Chemtrails var eller icke får man studera vidare själv. Sofie Smallstorm "Pseudolife" på youtube är en bra början.
Som nämnts ovan innehåller vaccinerna gift, infuensa-vacccinet innehåller kvicksilver precis som våra tänder. Detta sönderfaller i vår kropp och orsaker stora problem. Givetvis går det att laga tänder med annat vilket man gjorde redan för 3000 år sedan i Egypten då man fyllde med guld eller koppar. Silver borde väl vara utmärkt eftersom det inte skadar kroppen? Övriga vacciner innehåller aluminium som är oerhört giftigt och tillsammans med fluor som är en restprodukt av framställningen av detta så bildar detta aluminium-fluorid som kan passera blod-hjärnbarriären. Fluor och klor har oxå den lilla egenskapen att de är halogener som ersätter jodets plats i sköldkörteln så den slutar fungera så hela hormonsystemet kommer i obalans med utmattade eller kraschade binjurar och/eller sköldkörtel som följd. Förutom det så bidrar de till kalcifieringen av tallskottskörteln som ansvarar för produktionen av serotonin och melatonin i hjärnan (det tillverkas i tarmen oxå) och utan detta kan vi alltså finna ro samt god sömn. Vi blir kort och gott låsta i en stressig ond spiral med tunnel-seende och kamp/flykttillstånd där vi är allt annat än trevliga och bara leder åt ett håll, ner på botten.
Patogener älskar av någon anledning tungmetaller liksom en del märkliga livsformer man hittat som påminner om mask, sk, Morgellons. I videon nedan låter jag Sofie Smallstorm berätta mer om detta. När dessa patogener frodas bidrar de till en syrefattig och sur miljö som gör att ännu fler patogener kan föröka sig så vi blir ännu sämre. Med ett surt och syrefattigt blod fungerar inte våra celler så bra heller som lök på laxen. så vårt immunförsvar blir ännu mer lidande när de inte kan förnyas och kommunicera med varandra.
Ammoniak i blodet är en mycket vanlig restprodukt som är oerhört skadligt.
Med hjälp av röntgenstrålning fick Dr Mary Simian Virus nr 40 ( SV40) nämnare känt som cancer, att föröka sig aggressivt och bli dödligt för sina råttor, eller fängelsefångar som de testades på. Inom 30 dagar lyckades hon orsaka cancer som de enligt källor skulle smitta Castro i Kuba med och undvika tredje världskriget.
Cancer ÄLSKAR Strålning. Det är ingen tillfällighet att vi får tumörer på den sida hjärnan vi håller mobilen. I skrivandet stund minns jag inte om alla patogener älskar strålning eller om det enbart orsakar tumörer o metastaser och det beror naturligtvis på vilken typ och frekvens det är . Man kan döda cancerceller oxå med en exakt frekvens. Men helt klart är att den strålning vi får från solen INTE är skadlig om vi inte bränner oss och de patogener som är parasiter på oss tål den inte medans strålning från mobiler, dess master, WIFI och DECT -telefoner samt Blåtand är OERHÖRT SKADLIGA o kan tom döda. Mobilnätet 4G är illa nog, men 5G kommer bli dödsstöten. Det som händer oxå förutom cancer är att cellkärnorna skadas så ingen ATP energiförsörjning) kommunikation eller förnyelse sker som det ska. Det är i princip att slå ut flygledartornet o radarn för planen.
Förutom allt ovan så har vi ju kosten. Att äta enligt de råd som dietisterna ger läkare och vården som in sin tur sitter i styrelsen för "Swedish Nutrition Board" bestående av representanter för livsmedelsindustrin förstår man ju att detta kan bara sluta på ett sätt. Om Coca Cola tycker att aspartam är jätte najs och bortser från att det orsakar hål i hjärnan hos möss mm så rekommenderar man det helt enkelt. Precis som att man tycker att socker inte är några problem alls trots att man sett att det orsakat diabetes, fetma och cancer på möss. Cancer livnär sig på socker... kan det bero på att det är patogener som älskar det? Och självklart om ARLA tycker att vi får starka ben av att dricka en liter mjölk om dagen (gärna mellan förstås) så struntar de naturligtvis att forskning visar att de som dricker mjölk är överrepresenterade i sjukdomar och död. Lite GMO Majs och soja på det.. samt nio skivor bröd om dagen säkert sponsrat av Lantmännen...
Vad vi öter har OERHÖRD BETYDELSE FÖR VÅR HÄLSA oavsett vad läkare blivit itutade att säga. Med hjälp av den kan vi se till att få i oss näring samt fibrer som binder vätska och håller tarmen i trim och gör den basisk (veg) samt vårt blod. Utan det kan vi inte ha en frisk kropp. Det fattar faktiskt vem som helst. Med detta finns oxå ett hopp. Vi kan äta oss friskare. Många patogener tål av naturliga skäl inte substanser i växterna ( det är deras inbyggda skydd) och kan inte föröka sig i en basisk och syresatt miljö. Med denna kunskap kan man gå till attack mot dem, vilket nästa kapitel handlar om.
Videon ovan är dr Peter Goetsche som berättar kort om sin undersökning av hur läkemedel samt vården är den näst största dödsorsaken. Videon nedan är Sofia Smallstorm (60 min) from chemtrails to pseudolife. The Dark Agenda of Synthetic Biology ( sök oxå del 2 om strålningen)
JE LEEST
Kost & kunskap
Non-fictieEn bok för alla som vill hitta nycklar, redskap och inspiration för att leva ett friskare och hälsosammare liv med mer energi, frid & fokus, oavsett om man är svårt sjuk eller frisk. Råden är inte baserade från industrin utan egna erfarenheter och s...