Aș fi dorit să stau acasă citind o nouă carte sau să continui să vizionez serialul meu preferat, însă Crystal și Violet sunt foarte insistente când vine vorba despre petrecerile lui Cristian, fostul nostru coleg de la Oxford. (Acum învață la o universitate privată, părinții lui fiind foarte bogați.)
A venit acum o lună să ne viziteze, noi fiind de mici foarte buni prieteni, și nu știu de ce dar am presimțirea că nu va mai pleca după cearta sa cu părinții ( în special când motivul a fost faptul că el nu vrea să învețe pentru ei și că vrea libertate.)
Însă gândul că la petrecere va veni și Loren mă deranjează. O urăsc pe fata asta din clasa 8-a, chiar dacă toată ură a început de la minciunile ei și faptul că mi-a furat un creion, însă oricum nu sunt doar eu cea care o urăște pentru caracterul ei nesuferit.
În fine, nu cred că-i voi da foarte multă atenție prințesei Loren pentru că sunt foarte dezghețată când vine vorba despre o petrecere cu prietenii.
Brusc îmi opresc gândurile în momentul în care primesc un mesaj de la Crystal în care zice că ne vedem toate în fața casei mele peste 10 minute, așa ca las telefonul și fug prin cameră pentru că îmi dădeam seama că nici nu am pregătit cu ce să mă îmbrac.
Într-un final trecuseră mai mult timp însă niciuna nu m-a telefonat. Așa că vroiam să le scriu când primesc un mesaj de la Crystal în care îmi spune că sunt jos și că au ceva important să îmi spună, fiind entuziasmată am ieșit repede din casă spunându-i a lor mei ca vin târziu și că și-ar pierde timpul așteptând-umă.
Ies afară iar fetele m-au luat a mă cuprinde(chiar dacă le-am explicat de o mie de ori ca urăsc îmbrățișările și toate astea) așa că m-am cam speriat pentru că de obicei se străduie să respecte cerințele mele să le spun așa, așa că în drum spre petrecere au început să-mi spună de o surpriză însă când au vrut să-mi spună despre ce e vorba au fost întrerupte în momentul când...
E primul capitol.
Am emoții dar sper să vă placă
Cu dragoste - Crystal❤️
CITEȘTI
O altă amintire🖤🌸
Teen FictionCartea dată e scrisă de o începătoare, adică eu...e povestea unei fete simple dar care e prinsă în sentimente, amintiri, și trăiri emoționale, în fine sper să va placă, lectură plăcută...❤️ (Va rog să mă scuzați pentru greșelile gramaticale)