În aeroportul în care ne aflăm noi îi văd pe Nick și Milen, și cu cât vroiam să îi ocolesc, ei mă observă și veneau spre mine, restul erau în spate la controlul de pașapoarte.
-Wow, pe cină văd eu aici? Zise Milen cu bătaie de joc în vorbă.
-Pa!
-De ce pleci așa repede iubire? Spuse Nick venind către mine și mângâindu-mi obrazul care era încă ud.
-Pleacă!
-Oh, iubire, nu vreau sa te mai las singură să mai plângi după mine. Zise Nick
-Ce te face sa crezi că plâng? Și mai ales după tine...
-Atunci zimi ca nu plângeai pentru mine și te las.
-Asta nu te privește. Și îmi intorc privirea către Shawn care venea spre mine zâmbind. Și nu știam ce să fac vroiam sa scap de Nick și Milen dar asta înseamna ca trebuie sa mă dau la Shawn, doar văzând că am pe cineva ma vor lăsa în pace, dar nu vroiam sa fac asta, pentru că Shawn va vedea credea că sunt o ușuratică. Așa că fără să vreau mi-am dat capul în jos și o lacrimă a căzut. Atunci îl observ pe Shawn că îi dispare zâmbetul și se apropie repede de mine.
Mă apucă de mână îmi ridică privirea ștergându-mi lacrima.
- Madeleine!
-Da?
-Ce sa întâmplat?
- Nimic.
-De ce minți?
-Da, Madeleine. De ce minți? Zise Nick din spatele meu.
Atunci mă întorc spre el .
-Poate încetezi?
-Poate nu vreau?
Mă uitam la el cu ură dar și tot odată cu dragoste. Atunci Shawn intervine:
-Tu cine ești în general?
-Băiatul pentru care plânge.
-Esti sigur că plânge pentru tine?
-Atunci pentru ce să plângă?
-Nu pot spune pentru că e viața ei personală.
-Mh, o cunoști de minune după cum văd.
-Auzi, noi trebuie să plecăm nu avem loc pentru o conversație cu un om plin de sine.
-Pardon?
-Dorești ceva?
-Ai zis ca sunt plin de sine?
-Ai auzul rău?
- Hai că imediat ți-o ei.
- Mă ameninți?
-Hai ca deja exagerezi.
- Auzi, m-ai bine ți-ai vedea de "iubita ta" și nu ai mai vorbi atâta pe degeaba, ai grijă cât îți faci timp de Madeleine și lacrimile ei să nu te însele, se pricepe, nu-i așa Milen?
-Nick nu îl asculta vorbește prostii. Zise Milen
Atunci eu si Shawn ne îndreptăm către ieșire când Nick îi zice..
-Auzi, gentleman-ule mai bine ți-ai vedea de treaba ta și nu te-ai băga în viața mea personală, și de Milen să nu te legi.
-Eu? Uitete mai bine pe cine ai alături.
-Hai ca mă enervezi.
-Și ce propui?
Însă în 2 secunde pumnul lui Nick se atinge de fața lui Shawn. Astfel a început bătaia. Însă peste câteva minute au apărut Cristian și Mike, care i-au separat. Shawn avea ochiul vânat, buza spartă, îi curgea sânge din nas si mai avea câteva zgârieturi. M-am speriat foarte tare, nici nu știu de ce au reacționat așa. Așa că ne-am urcat într-un taxi și am plecat la hotel. Știu că ar fi trebuit să plecăm la spital însă eram să le facem probleme părinților lui Cristian, așa că am plecat la hotel acolo ne spune că avem 3 camere câte 2 și mda. Violet-Mike
Crystal-Cristian, și eu cu Shawn. Nu am fost încântată de fel plus că na simțeam vinovată pentru acea bătaie. Am plecat toți în camere, la noi în cameră Crystal si Violet aveau grijă de Shawn. Eu însă am plecat la duș. Acolo am început a plange. Poate mă credeți o plângăcioasă dar se întâmplă multe și foarte repede.
După ce am plâns și am făcut restul am intrat în cameră. Shawn stătea în pat și se uita la tavan.
- Hey Madeleine!
-De ce?
-La ce te referi?
-De ce mi-ai luat apărarea?
- Data viitoare nu ți-o iau, nu vezi ce poate prostul să facă, zise chicotind.
-Puteam să mă descurc și singură.
-Cum? Plângând și umilindu-te în fața lor?
-Poate ai dreptate dar oricum.
Și știu că avea dreptate asta era să fac, dar mă simt vinovată acum.
-Hey, poate vorbim?
-Despre?
-Toate.
-Okay.
-Cine începe?
-Incep eu.
Pai nu duc o viață minunată, ce ține de Nick cred că deja știi...
-Da, mi-au zis fetele.
-Pai mda, și nu-i de-ajuns ca e el dar acum și părinții mei au divorțat și mă simt oarecum vinovată pentru tot și pentru ceea ce ai pățit tu și... Și lacrimile mele au început a cirge.
-Hey, e okay, acum e rândul meu.Hey guys care credeți că e povestea lui Shawn?
CITEȘTI
O altă amintire🖤🌸
Teen FictionCartea dată e scrisă de o începătoare, adică eu...e povestea unei fete simple dar care e prinsă în sentimente, amintiri, și trăiri emoționale, în fine sper să va placă, lectură plăcută...❤️ (Va rog să mă scuzați pentru greșelile gramaticale)