Epsiodul 15

28 4 0
                                    

Deci nu înțeleg, pur și simplu pleacă, am început să cred că e o farsă, așa că mă cobor jos pentru a vedea ce fac restul.
-Hey!
-Cum te simți?
- Bine, de ce întrebați?
-Păi Shawn și scrisoarea .
-Aproape că uitasem de scrisoare, așa ca plec în cameră și incep a citi scrisoarea dinou...
"Hey, Madeleine!
Știu că ar fi trebuit să îți spun totul în față, însă cred că ar fi mai bine așa, deci anonimul sunt eu Cristian, știi timp de ceva timp chiar te-am plăcut și poate încă o fac doar că a apărut Shawn și când v-am văzut sărutându-vă am renunțat, scuze."
M-am pus în pat cu căștile în urechi și am înceout a plânge nu înțelegeam ce se întâmplă. Dar cu siguranță vroiam să mă trezesc din vis, păcat doar ca nu era unul. Am ajuns sa adorm de la lacrimi, iar seara eram trezită de către Violet și Crystal care îmi împachetau lucrurile.
-Haide, schimbate trebuie să plecăm la aeroport.
Nu am răspuns nimic doar m-am dus și am făcut ce au zis ele, am făcut tot drumul până cand am ajuns, atunci doar am întrebat.
-Unde e Shawn?
Atunci toți sau uitat unii la alții și au nu știau ce să răspundă...
-Pai, nu știm nimic de el.
Am tăcut și am continuat să privesc geamul.
Ajunși la aeroport am plecat toți la un mic restaurant să mâncăm ceva înainte de plecare.Evident că nu am mâncat nimic. Nu vroiam acum absolut nimic decât să plec acasă sa fac un duș și să mă culc fără să mă mai trezesc. Cristian a dorit să vorbim dar i-am zis ca nu vreau si ca nu am nevoie de explicații, nu momentan.
În avion am ascultat muzica am scris în jurnal și am dormit.
Ajunși în aeroport o vad pe mama si pe fratele meu.
Mi-am pus zâmbetul fals și am plecat fără să îmi iau la revedere de la ceilalți.
-Hey!
-Scumpo, mi-a fost atât de dor.
-Eu tot sunt aici, zise Kevin.
-Te văd, urâtule.
-Zice cea care are ochii umflați. Nu ai dormit nopțile?
-Nu cam, nu pot dormi în paturi străine.
În 30 de minute am ajuns acasă, pe drum am vorbit despre cum tata a dat de știre, și ca vrea sa ne vedem, despre călătoria mea, nu le-am zis nimic de Shawn.
Ajunsă în casă am făcut tot ce mi-am pus în plan și am plecat în pat, fără să vreau am adormit și l-am visat pe Shawn, știam că trebuie să trec peste doar ca încă eram în ceață.

O altă amintire🖤🌸Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum