Capitolul 2

59 3 0
                                    

Când...observ că anumite fete se uită la mine cu dispreț, da, momentul perfect pentru ca una din acele fete să-mi strice seara, era ea Milen.

Ca să înțelegi cine e Milen...
Milen e fata din cauza căreia am ajuns să mă distrug, o urăsc de moarte, pentru că din cauza ei am renunțat la băiatul viselor mele.
Acel băiat blond, ochi albaștri, înalt, iubitor și blând - Nick

Deci eu cu Nick aveam o prietena comună, mie îmi era o simplă prietenă, iar lui îi era cea mai bună. Ne-am cunoscut prin intermediul ei și am ajuns să fim împreună tot cu ajutorul ei. După ceva timp...mult timp probabil în care am fost fericiți...cel puțin eu am fost,el mi-a spus ca nu ma place si că nici nu ma plăcut niciodată, a zis că a fost cu mine din mila pe care o simțea pentru că eu îl plăceam atât de mult.
Însă eu am renunțat la el pentru că ea îl plăcea, și am pus fericirea alteia în locul fericirii mele.

Am stat cam 2 minute uitându-ma la ea analizând-o pe ea și pe prietenele ei... Când la un moment dat se apropie Cristian de noi ...
- Hey, fetelor. De ce așa greu ați ajuns?
- Pentru că am fost să luăm bilete la...a început Crystal a vorbi când am oprito.
- Care e scopul petrecerii Cristian? întreb eu aproape țipând.
- Adică? La ce te referi? întrebă Cristian nedumerit.
- Ce caută ei aici?
- A, te referi la Gașca lui Nick?
- Mh. Răspund sec.
- Pai cum e ultima petrecere petrecută aici până la plecare mă gândeam că pot invita toată lumea și credeam că ai trecut peste. Spuse Cristian indiferent.
- Așa ești tu mereu, te interesează doar viața ta nu și a mea, cu toții știm Cristian cât de mult o placi pe prietena Milenei, Caroline.
- Hey, ia-o mai ușor, viața mea personală pe tine nu te privește, și dacă te deranjează poți pleca, spusese Cristian nervos fără să își de-a seama de ce spusese.

Am rămas uimită de cuvintele lui Cristian așa că am bufnit nervoasă către lacul din apropiere.
Violet a venit cu mine în timp ce Crystal l-a luat pe Cristian de mână ducândul în camera de sus a casei unde se desfășoară petrecerea.

"Conversație Crystal - Cristian"
- Unde naiba îți este capul?a început Crystal a striga la el.
- Scuze, sincer nu m-am gândit doar ca ar fi căzut și ea să treacă peste și să uite trecutul, Nick nu e cel mai frumos băiat și mulți visează la Madelaine, însă ea stă și plânge după un prost.
- Hey, ia-o ușor ca de nu vei arăta imediat mai urât ca Nick. Și poate el nu e perfect însă ea încă are sentimente pentru el așa că ar fi bine să-ți ții părerea pentru tine, spunea Crystal în timp ce se îndrepta spre ieșire.
- Dar eu? La mine cine se gândește? De mult timp stau și visez la Caroline, și știi foarte bine asta.
- Poate ar trebui să-ți dai singur sfaturi! Se adresează Crystal indiferentă la Cristian.
-Okay, voi încerca acum hai să-mi cer scuze, oarecum încep să mă simt prost.
- Dacă nu aș ține la tine te-aș lăsa să putrezești din vinovăție însă e nevoie de cineva să-și ceară scuze.

...
Mă uitam la vântul rece care îmbrățișează valurile acelui lac, în timp ce aud pași venind către noi.

- Hey, Madelaine! Spuse Cristian încet

- Te ascult, am spus eu sec

- Crystal, Violet ne puteti lăsa singuri?

- Desigur spuse Violet, doar să nu vă rețineți, nu vrem să pierdeți momentul lui Loren cum încearcă să flirteze😂🤞

- Nu putem pierde așa ceva, zice Cristian chicotind

- Okay, atunci aveti grija de voi, strigă Crystal la urechea lui Cristian.

...
- Hey, Madeleine!
- Da?
- Scuze pentru mai înainte nu mă gândeam decât la mine și știu că sunt un egoist însă te rog să mă ierți.
- Te iert doar daca ma servești cu un coctail pentru fetele care nu beau alcool.
- O nu, tu încă nu bei alcool, trebuie să rezolvăm asta urgent, însă nu azi, azi îți fac pe plac, spusese Cristian râzând.

Intrând amândoi în casă, o vede pe Violet flirtând cu un băiat destul de cute așa că încep ambii să chicotească.
- Hey, plec la Crystal, văd că se simte cam singură, tu într-e timp du-te și fă ceva cu Caroline.
- Dacă insiști.
Și chicotiră ambii

-Hey Crystal? Întrebă Madeleine
- Da?
- Totul e okay?
- Da, de ce întrebi?
- Te vad distrasă...
-Nu, totul e okay !
- Ești sigură?
- Auzi, bei ceva? Întrebă Crystal vrând să închidă subiectul.
- Nu, Cristian îmi pregătește ceva special.
- Okay.
-Tu ce bei?
- Nu sunt sigură, mergi să-mi aleg și mie ceva?
-De ce nu?!

Însă momentul frumos a dispărut atunci când la standul cu băuturi i-am văzut pe ...

O altă amintire🖤🌸Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum