A doua zi ne-am trezit mai ciudat, dormeam pe pernă, totul normal însă el dormea jos.
Am început a chicoti, iar el s-a trezit, avea o față "boțită" însă a deschis un ochi s-a uitat la mine și a chicotit și el.
A venit la mine și ma luat în brațe, sărutându-mă. Săruturile lui fiind cele mai dulci. Am stat puțin și ne-am analizat unu pe altul, avea ochii cafenii, aproape negrii și niște buze, niște buze conturate perfect, cărnoase și atât de dulci 😍.
- Când termini de ami analiza buzele, îmi spui. Zise Shawn
- Nu as termina niciodată.
- Ba da, pentru că am o propunere.
- Și care e ea?
- Azi, pentru că eu, scumpul tău iubit am dormit jos și tu ai dormit pe pat, azi eu toată ziua voi sta în pat, așa că azi nu merg la micul dejun așa că va trebui tu sa mi-l aduci...la pat.
- Bine.
Atunci îmi iau schimburi și plec la baie după 10 minute eram gata. Am plecat la micul dejun acolo îi văd pe ființele alea cum vorbeau de Shawn, însă nu am reușit să aflu despre ce era vorba într-u cât când am apărut toți au tăcut, iar când i-am întrebat despre ce e vorba au zis ca vorbeau despre faptul că poimâine trebuie să plecăm.
Mda, timpul trece repede, mai ales când ești cu o persoană care te face sa pierzi noțiunea timpului.
Am luat câte ceva după care m-am urcat sus la Shawn. Însă pentru că aveam mâinile ocupate am dat să împing ușa cu șoldul când am auzit o mică conversație la telefon.
" Da, știu mă cam irită dar va trebui să o rabd, oricum deja cred că pun stop, și se pare că vei câștiga pariul, doar că e prea enervantă și nu vrea nici măcar să mă satisfacă, atunci fără să vreau am lovit brățara cu ușa așa că a închis fără să zică nimic.
-Da, poți intra.
-Ai putea te rog să-mi deschizi ușa?
-Păi, nu mă pot ridica din pat.
-Dacă mă rogi atât de frumos, ok.
Atunci îl văd doar îl lenjerie în fața mea cu părul ciufulit și cu niște ochi atât de flămânzi.
După ce am mâncat am început a mă săruta în semn de mulțumesc, atunci din nou a dorit ceva eu însă nu eram pregătită așa că l-am împins, atunci el a început a împacheta
- Gata, mi-a ajuns. Nu pot face nimic cu tine iești de nefolos. Apropo baby te-am pus într-un pariu, nu suntem un cuplu, ai mai vrea tu.. Uită! Și dacă vrei să știi, Cristian e cel ce îți trimite acele colete, apropo a mai venit unul...atunci îmi aruncă o scrisoare pe pat după care pleacă trântind ușa, atunci am deschis scrisoare unde era scris de mână, și da era Cristian.Hey guys, scuze că am făcut o pauză mare însă nu am avut timp și știu că capitolul e scurt însă de acum vine partea importantă.
CITEȘTI
O altă amintire🖤🌸
Teen FictionCartea dată e scrisă de o începătoare, adică eu...e povestea unei fete simple dar care e prinsă în sentimente, amintiri, și trăiri emoționale, în fine sper să va placă, lectură plăcută...❤️ (Va rog să mă scuzați pentru greșelile gramaticale)