Episodul 22

26 4 1
                                    

Am aflat că plec chiar vineri așa că nu era să stau mult singură. M-am culcat devreme pentru a nu începe durerile.
Pentru că seara apar. Am vorbit cu mama si i-am spus că ar trebui să plec săptămâna asta la universitate pentru a nu avea multe absențe, iar ea a fost deacord numai dacă beau pastilele si că în caz că mă simt rău să vin acasă.
A spus că vorbește cu medicul iar dacă îmi permite mâine voi pleca dacă nu atunci voi sta acasă.
Am adormit repede pentru că eram cam obosită (pastilele îmi iau toate puterile și mă fac să mă simt obosită)

A doua zi mama ma trezit zicându-mi că pot pleca la școală.
Chiar dacă eram cam somnoroasă m-am îmbrăcat repede, am mâncat și m-am pornit la școală.
În curtea școlii le-am văzut pe fete si pe Mike.
De îndată ce m-au văzut Violet mi-a sărit în brațe.
Mike doar mi-a zâmbit și a zis un "bună" iar Crystal era cu capul în nori, doar după ce am zis " Salut Crystal" m-a observat și mă îmbrățișat.
-Și unde te uiți domnișoară, atât de concentrată?
- Păi...acolo și îmi face semn spre gașca lui Harry.
-Și ce e special acolo?
- Doar mă uitam și eu.
-Aha, bine bine!
- Nu, Madeleine munte gândi la nimic.
-Pai nu mă gândesc!😁
-Pff, Crystal toată dimineața și ieri toată ziua te-ai uitat acolo, mai ales la băiatul în hanorac albastru, așa că nu minți, zise Violet.
-Nu am mințit și nu m-am uitat la nimeni ieri, eu doar încercam să observ ce colegi mai avem.
- Și de ce mă rog de abea acum începi să observi? Am zis eu încercând să scot câteva informații din Crystal.
-Pur și simplu nu prea am observat gașca lui Harry și mie se par drăguți.
-Drăguți zici?
-Păi da...
- Sunt de mult timp aici și tu de abia acum îi observi? Întreabă Violet.
- Păi, nu-mi prea atrase atenția!
-Bine că acum doar acolo privești.-V
- Și e ceva rău în asta?
- Ei nu știu de existența ta, mai ales cel în albastru.
-Nu-mi strica visele Violet.
-Gata, gata, continuă.
-Stai, îți place de cel în hanorac albastru? Întreb eu puțin chicotind.
-Poate, dar e doar simpatizare.
-Aha, bine bine😏.
Sunase așa că plecasem la lecție.
Prima avem chimia, însă a trecut repede pentru că profesorul nu venise.
La pauză plecam spre alimentară iar în hol în drum spre alimentară Harry și gașca lui erau în spate. Eu mă uitam la Crystal și am început a chicoti pentru că era și Deven în spate( băiatul în hanorac albastru)
Însă Harry a crezut că chicotesc pentru că a apărut el.
- Iepuraș, hai uitete la mine, hai că văd că chicotești, ah ce dulce ești.
La asta am început a râde mai tare și am rămas puțin în urmă pentru ca băieții să treacă înainte și noi să o căutăm pe Violet.
În momentul ăsta Harry se uita la mine și zâmbea, Ahh are un zâmbet...
Lecțiile au trecut repede așa că a venit timpul să plec acasă
Deja le-am spus fetelor despre plecare iar Crystal încă îl urmărește pe Deven.
Ajunsă acasă am băut pastilele și am mâncat. Am vorbit cu Kevin despre acea fată și m-am dus la somn pentru somnul de amiază fiind foarte obosită.

❤️❤️❤️-Crystal.

O altă amintire🖤🌸Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum