M-am trezit acasă, în patul meu moale...mama stătea lângă mine și era îngândurată.
-Ce sa întâmplat?
-Oh, Madeleine!
Pai ai avut un leșin, dar se pare că oricum va trebui să plecăm la medic.
-Pai știu că aveam amețeli și grețuri la un moment dat și simt cum ma doare capul.
-Imediat îți aduc puțină gheață.
Deci fuck, am o durere de cap de parcă mi l-am spart, sunt conștientă puțin ca am cazut dar oricum... Nu îmi explic multe.
- Uite gheața!
-Mulțumesc, și apropo cum am ajuns acasă?
-Pai ai ajuns în brațele lui Harry!
E așa drăguț, e iubitul tău și are grijă de tine 😍
-Mda, îmi poți aduce telefonul te rog!
-Desigur, apropo eu plec ne vedem peste cam 3 ore va trebui să vin sa te iau să plecăm la medic.
-Mă mai suni!
-Bine, apropo ai putea vorbi cu Kevin, știu că nu e momentul potrivit însă când a venit ieri acasă era distrus..
-Daca mă rogi!
-Bine, ai grijă, ne sunăm!
-Pa.
Am stat puțin întinsă după care a apărut Kevin.
-Hey Madeleine! Cum te simți?
- Ok, dar tu de când îți faci griji?
-Ești sora mea! Și as fi vrut să îmi faci o favoare!
-Care?
-Vreau să discutăm!
-Despre?
-Off, știu că nu sunt genul ăsta însă probabil m-am îndrăgostit!
-Oooo!
-Pai nu e cam așa, pentru că ea e mai mică cu un an și off, nu știu cum să îi zic.
-Mai bine ai zice că nu vrei sa te faci de râs, pentru că ești bad boy în școală!
- Poate!
- Cred că ar trebui să vorbești cu ea să vezi dacă simte la fel!
- Ah, dacă ar fi așa ușor, în fine...la tine cum cu Harry? Cu Shawn?
-Iar mi-ai intrat în cameră?
-Dinou!
- Afurisitule.
- Dacă eu sunt afurisit și tu ești sora mea, tu ce ești?
- Ah glumele tale de cuceritor ...pai în legătură cu ei ...
Și i-am zis tot, oricum aveam nevoie de asta și cred că e okay fiind fratele meu.
-Prosti mai pot fi și băieții ăștia...
-Tu tot ești băiat.
- Știu,dar in fine...ai grijă de tine.
-La fel îndrăgostitule.
Am deschis telefonul unde totul era aglomerat 5 apeluri Crystal 4 Violet cam 12 mesaje Violet 11 Crystal așa că le-am sunat pe ambele
-Hey fetelor.
-Unde naiba ești ce sa întâmplat?
-Nustiu, știu doar că după ce ați plecat am vrut să plec acasă și m-am simțit rău, aveam amețeli, grețuri si am leșinat, acum sunt acasă și peste 3 ore plec la medic să văd ce am.
-Ai grijă de tine!
-Dar cum ai ajuns acasă? Întrebă Crystal.
-Mă a zis că ma adus Harry.
- Pai da, el nu a fost la director.
-Apropo ce sa întâmplat acolo?
- Pai ne-a pedepsit pe toți și culmea pe mine și Violet ne-a pus după școală să avem grijă de cantină, Loren și Milen să spele în locul doamnelor de serviciu, băieții să aibă grijă de sala de sport și numai știu, însă toți avem după școală ore suplimentare...
-Ah, rău...
De mine ce a zis?
- Pai a zis că toți trebuie să ne cerem scuze și i-a spus lui Harry că va trebui să aibă grijă de tine in caz ca pățești ceva...Harry sa oferit.
-Bine fetelor vorbim mai târziu, trebuie să plec..
Atunci am închis și am început a mă gândi ce are Harry, în general ce e cu viața mea atunci primesc un mesaj de la mama ca trebuie sa plec singură la medic și ca vine și că ne vedem acolo.
-Kevin!
-Da?
-Eu plec, până atunci vorbește cu Evelin.
-De unde știi că pe ea o plac?
-Nu e evident de loc, nu îi faci probleme de loc.
-Ah...ok, ai grijă
-Ok, ne auzim.
M-am dus la baie m-am schimbat, mi-am luat căștile, banii și telefonul si m-am pornit spre medic însă eram încă slăbită deci nu mă grăbeam...
Și poate ar fi trebuit să merg mai repede când am trecut pe lângă parcul de lângă școală și îl văd pe Shawn cu Milen... Încă nu pot să cred ce a făcut😔
Brusc nu se face iarăși rău, am început a vedea prin ceață și iarăși amețeli, dureri de piept și aveam iritații de gât... Am ajuns la un magazin am cumpărat o sticlă de apă și m-am așezat pe o bancă însă norocul nu era cu mine...pentru că în fața mea era Harry cu Loren, însă nu păreau a fi împreună...dar oricum am încercat să îi evit așa că am plecat mai repede
Ajunsă la medic miau luat repede analizele pentru că eram slăbită,(nu mâncasem toată ziua) așa că după ce am trecut toate analizele ( în special am dat multe de sânge și totuși găseau altceva decât ce le trebuia)am aflat că sufăr de o boală numită lupus. Nu știam nimic despre această boală însă mama se vede că știe era îngândurată și a zis că totul va fi bine vom mai pleca la medici... ajunsă acasă am căutat câte ceva despre Lupus.Deci am rămas încremenită. Mama a zis că nu voi pleca o săptămână la școală pentru mai multe investigații. M-am dus și am făcut un duș când am ajuns în pat m-am culcat cu telefonul lângă și cu telefonul conectat, nu știam dacă să le spun fetelor... Nu vreau sa se panicheze, și așa când le-am zis de plecare a fost rău deci...
Am început a asculta muzica și mă uitam la profilul lui Harry adormind.
Nu stima ce e cu inima mea, pe cine iubește...pe Shawn, pe Harry sau încă mai am sentimente pentru Nick.
CITEȘTI
O altă amintire🖤🌸
Novela JuvenilCartea dată e scrisă de o începătoare, adică eu...e povestea unei fete simple dar care e prinsă în sentimente, amintiri, și trăiri emoționale, în fine sper să va placă, lectură plăcută...❤️ (Va rog să mă scuzați pentru greșelile gramaticale)