Era Harry!
- Ah, cineva văd că își găsește repede inlocuitor, nu-i așa Madeleine? Zice Shawn
-Pardon...cine zice? Cel care se folosește de fete doar pentru confortul lui sexual. Mai inchidete.
Atunci Shawn vrea să-mi tragă o palmă când Harry îi oprește mâna.
-Cine dracu ești tu? Și cine te-a rugat sa te implici?
- Gata Monologul? Zise Harry indiferent dar cu zâmbetul pe buze, ah gropițele alea!
Atunci Shawn îi trage un pumn lui Harry, însă el îi oprește pumnul.
-Credemă, nu trebuia să încerci!
Și da, sau bătut. Însă când l-am văzut pe Shawn întins la podele si plin de sânge simțeam un disconfort în organism pentru că inima mea plângea în timp ce creierul meu zbiera de fericire "o, da Harry... lovește, producei durere, așa cum el mi-a provocat mie durere, așa, mai tare!"( Știu că am un creier mai nebun dar e al meu deci...)
Totul sa încheiat atunci când directorul venea spre noi, atunci Harry îmi face semn să plec și cum era cam nervos am făcut ce mi-a spus, mă temeam să nu o câștig și eu imediat!
Am ajuns acasă însă eram distrusă fizic și moral și plus îngrijorată.
Atunci mama mă cheamă
-Domnișoara Madeleine!
Am dat de probleme.
-Da?
-De ce nu mi-am povestit încă?
-Ce?
-Ca ai un iubit.
Wtf? Ce naiba e și asta?
-La ce te referi?
-Am vorbit cu fetele!
Ah, fuck, le-am explicat să nu vorbească cu mama niciodată, pentru că mama e genul de persoană care până la urmă găsește modalitate să scoată orice informație din tine.
-Ah, păi.
-Nici un păi! Cine e?
Nu-mi zi ca e Harry, îți place de el de când erai mică.
Atunci m-am blocat nu puteam să îi spun că de fapt era Shawn și că relația noastră a durat o lună, cât excursia în Dubai. Oricum nu i-am povestit multe mamei din Dubai, (nici vouă nu va spun 😁) dar cred că îi voi spune că Harry, altfel nu mă va lăsa în pace. Ori un cred că mă place...cred.
-Da, e el! Dar rămâne secret.
-Bine, deci Ahh, vezi că visele se îndeplinesc, mă bucur pentru tine, vezi, ai grija, fără relații.
- Okay.
-Ah, sunt atât de fericită pentru tine.
- Eu plec să-mi fac temele, ne auzim mai încolo.
-Ok. Succes.
Am ieșit si am plecat în camera mea.
Am intrat pe Facebook și am căutat Harry Styles și l-am găsit foarte repede.😋😏
Am văzut că e online și i-am scris
"hey, ești ok?"
Am așteptat cam 3 minute dar încă nu primisem nimic așa că când am verificat mesajul am văzut că a dat seen, da mersi Harry. Nu înțeleg de ce nu răspunde dar în fine. Am vizionat un film și am adormit, dar oricum mă gândeam de ce nu răspunseră.
Pe la 21:55 m-am trezit si mi-am dat seama că am adormit îmbrăcată, m-am dus m-am schimbat și m-am pus în pat, însă m-ai ca nu am început a plânge când Harry adăugase o poză nouă...și era prospătă, avea vânătăi pe față și câteva zgârieturi însă nu cred....poza era făcută cu LOREN, se sărutau...
CITEȘTI
O altă amintire🖤🌸
Teen FictionCartea dată e scrisă de o începătoare, adică eu...e povestea unei fete simple dar care e prinsă în sentimente, amintiri, și trăiri emoționale, în fine sper să va placă, lectură plăcută...❤️ (Va rog să mă scuzați pentru greșelile gramaticale)