Văzând că nu apare și nu dau de el, am decis să plec acasă, chiar aveam prea multe pe cap pentru a sta in zadar așteptând-ul, poate el nici nu mai era să apară, și atunci unde e rostul de al aștepta?
Mi-am pus căștile în urechi și am mers spre casă. În acel drum m-am gândit la tot ce se întâmpla, m-am gândit dacă simt ceva pentru Shawn dacă vreau si trebuie sa mă îndrăgostesc de Harry? Sau poate trebuie doar să stau singură?
Și aceste gânduri mi-au făcut drumul mult mai scurt.
Am ajuns acasă, m-am urcat în camera mea, m-am trântit pe pat, și mă uitam in tavan, uneori mă simt mai bine când fac asta, mai ales când stau așa cu ochii închiși, mă simt ca și cum ma eliberez de tot si toate
Brusc am primit un mesaj
" Ce faci?-Harry "
Un mic zâmbet mi-a apărut pe față , nu știam ce voi face ce fac dar știam că nu vroiam sa mă îndrăgostesc din nou...Dar zâmbetul a dispărut când am primit un alt mesaj de la o Violet.
"Shawn e la spital, vino repede"
Am încremenit și nu știam ce trebuie sa fac, știam că nu glumea, nu ar fi putut să glumească pe tema asta, mai ales știind cât de mult am ținut la Shawn.În 15 minute am ajuns acolo, nu gândeam , vroiam doar să-l văd, nici nu am observat că mă suna telefonul, dar l-am închis, vroiam doar sa știu că Shawn e bine.
Când am ajuns la salonul lui, medicii nu mi-au permis să îl văd, zicandu-mi ca e în comă, și că trebuie să aștept, dar sunt puține șanse să fie viu...
Am încremenit m-am așezat pe un scaun și nu vroiam să ascult realitatea. Adică băiatul pe care l-am iubit atât de mult, băiatul pe care l-am considerat cel mai bun, pleacă, atunci am realizat că eu încă îl iubeam, îl iubeam mult, și nu mai știam dacă are sens aceste sentimente...
Hey, știu, nu ar fi trebuit ăsta să fie finalul, dar nu am inspirație sincer, m-am epuizat, vroiam doar sa termin cartea, și da ar trebui să acceptăm acest final, nu toate filmele au un final fericit, în fine al doilea volum nu va mai fi și probabil voi șterge și cartea la un moment dat, va pup - Crystal ❤️
CITEȘTI
O altă amintire🖤🌸
Novela JuvenilCartea dată e scrisă de o începătoare, adică eu...e povestea unei fete simple dar care e prinsă în sentimente, amintiri, și trăiri emoționale, în fine sper să va placă, lectură plăcută...❤️ (Va rog să mă scuzați pentru greșelile gramaticale)