Capitolul 7

23 4 0
                                    

Este ora 6:30 când sună alarma așa că mă ridic din pat și ma duc sa mă pregătesc ca pe la 7:00 să fiu gata... Rapidă nu? Păi mă duc la Universitate unde ma întâlnesc cu Crystal iar Violet întârzie ca de obicei doar ca de data asta pentru că vorbea cu Mike. Prima oră avem matematica însă profesoara ne anunță să ne așezăm pentru că are să ne spună ceva așa că mă așez în bancă din spate iar fetele înainte, eu stand singură pentru că colegul meu nu venise azi.

-Deci dragi elevi, am un anunț de făcut. Și în acel moment intră pe ușă un băiat înalt cu părul creț și destul de frumușel.
-Copii faceți cunoștință cu Shawn.
-Hey, eu sunt Shawn.
Profesoara îi zise să își aleagă un loc și îi recomandă să stee lângă mine. Însă eu m-am dat mai într-o parte vrând să-i dau impresia că nu vreau sa stau cu el însă se vede că nu înțelegea semnele mele așa că se așeză cu mine...
pe timpul lecției am încercat să nu-i trag atenția în timp ce el încerca să flirteze cu o colegă. Băieții ăștia. La sfârșitul lecției sa uitat lung la mine, eu încercând să nu-l privesc
-Stii că nu poți ascunde privirea dar totuși o faci. Zise el...
-Nu ascund nimic de nimeni.Pa
-Pa!
Pff, cine se crede el să aibă dialog cu mine...mh.
La toate lecțiile a stat lângă mine , de aici flirta cu Naty deaici privea spre mine, până când l-am privit în ochi și i-am zis :
-Mai ai să mă privești?
-Și de ce nu am voie? Ești proprietate privată?
-Asta nu te privește
-Mai lăsămă
-Auzi cine ma rog te crezi tu? Vii în clasă nouă și îți pare că ești papa de la Roma? Ia te rog și te calmează.
- Ți-ai terminat monologul frumoaso?
-Cum mine nu merge, prostule!
- Nu merge ce?
-Flirtul...
-Nu cred, tu chiar crezi ca eu pot flirta cu cineva ca tine, am gusturi mai bune scumpo
-Mai lăsămă cuceritorule .
-Nimeni nu te ține
-Mh. Zic eu în timp ce plec spre ieșire unde ma așteptau fetele.
-Hey Madeleine!
-Da?
-Gata bagajul pe mâine?
-Aproape.
-Oh, abia aștept.
-Hey fetelor, zise Violet puțin timidă.
-Da? Spunem eu cu Crystal ambele odată.
-Credeți că poate veni și Mike cu noi?
-Oh, Violet...logic ca poate doar ca inca nu sunt pregătită de botez.
-Hey, stai liniștită!
-Ok fetelor eu plec, zic eu .
-Pa!
-Bye.
Mi-am pus căștile în urechi și când am vrut să ascult muzică însă când dau să pornesc muzica îmi apare un mesaj de la cineva cu o poză cu Nick și Milen sărutânduse. Atunci fără să observ îmi curge o lacrimă pe obraz. Atunci îl văd pe Shawn înaintea mea. Atunci îmi scot căștile (oricum nu cânta muzică)
-Ai vrut ceva?întreb eu ștergând-umi lacrima.
-Te simți bine?
-Totul e bine, zic eu vrând să plec. Însă el mă apucă repede de mâine.
-Stii că nu e bine să plângi pentru trecut.
-Trecutul meu nu te privește.
-Dacă ai nevoie de mine, căutăma baby.
-Încetează! Nu sunt genul ăla de fată care de la prima privire să-ți sară în brațe, așa că renunță odată, și lăsămă în pace.
-Dar de care fată ești tu mă rog?
-Nu te privește. Zic eu și plec.
-Ok, pa frumoaso.
Atunci mi-am pus căștile și am ascultat " I have questions" de Camila Cabello . Și fără să vreau lacrimile curgeau fără să vrea, așa că am plecat toată după-amiaza plimbând-umă și ascultând piese triste. Speram că a doua zi va fi mai bine, pentru că azi îmi voi descărca sufletul cu lacrimi și nu cred că singurul motiv este Nick și Milen dar și părinții mei așa că trebuie să o fac.

Care e prima voastră impresie despre Shawn?
Cu dragoste-Crystal ❤️

O altă amintire🖤🌸Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum