Capitolul 3

63 5 6
                                    

Pe Nick și Caroline sărutânduse pasional.
Stăteam cu Crystal și am rămas pur și simplu uimite chiar nu ne așteptam la acest gest, pentru că știam că Nick se întâlnește deja cu Milen. Iar lângă noi l-am văzut pe Cristian dezamăgit. Așa că ne-am dus lângă el și am început să îl încurajăm. Iar nu peste mult timp toți stau cu privirile pe Milen care aflase abia acum și venea cu viteză către cei doi care se prefăceau că nimic nu se întâmplase, am stat toți deoparte în momentul în care Milen se duce cu viteză la Caroline și îi trage o palmă zdravănă încât cade la podea iar Nick se uita râzâduse , atunci Milen sa dus la Nick și la apucat de mână ducândul la dans. Atunci am rămas șoc câteva minute neștiind cum sa reacționăm... l-am luat pe Cristian de mână și m-am dus să-i găsim urgent o prietenă ca să nu se gândească mult la Caroline. Așa că Crystal a fost rapidă și a găsit-o pe Mary, cea care îl simpatizează pe Cristian...mirarea a apărut dinou cand Mary fiind puțin băută a venit si la cuprins pe Cristian după care l-a luat de mână și au plecat în spatele casei...

-Wow, oamenii ăștia chiar sunt nebuni după iubire, îi spusesem eu lui Crystal.
- Dacă Violet în primele minute a găsit pe cineva înseamnă că merită. Spuse Crystal chicotind
- Hey, poate plecăm, nu mă simt confortabil aici.
- Okay, dar Violet?
- Nu prea cred că are nevoie de ajutor, și întorc privirea către prietena noastră care se distra de minune cu acel baiat pe care îl văd pentru prima dată.
-Bine, atunci sa mergem! Spune Crystal luându-și jacheta și geanta.

-Hey, Crystal despre ce vorbea Cristian când a zis ultima petrecere? Oare crezi că pleacă înapoi?

-A, păi nu am mai reușit să-ți spun, dar plecăm peste o lună într-o vacanță în Dubai!☺️

-Wow, Stop! Când? Cum? Unde?

- Da da ai auzit bine, în Dubai!

-Cum?

-Păi părinții lui Cristian doar sunt foarte bogați și au decis că ar fi bine ca un cadou din partea lor sa mergem puțin să ne mai relaxăm...

-Wow! La asta chiar nu mă așteptam!

-Exact și azi când întârziasem am fost să luăm biletele, și apropo ăsta e al tau! Atunci Crystal scoaseră un bilet albastru cu alb unde era imprimat numele meu și destinația.

-Omg! E un vis împlinit, dar cum îi voi convinge pe ai mei?

- De asta se ocupă părinții lui Cristian, până atunci avem de pregătit un bagaj😏.

- Deci nu cred, asta chiar merită sărbătorit, așa că hai!
Atunci o luasem pe Crystal de mână fugind către petrecere.

...

Ora 2:14

-Ok fetelor nu știu cât am băut dar verișorul lui Cristian, Dylan a zis că mă place de ceva timp și deja v-ați dat seama... atunci toate am început a chicoti fericite.-V.

-Hey, lăsând asta la o parte, luni avem școală și nu uita ca la școală vei sta cu noi nu cu el...spuse Crystal puțin iritată de situație.

-Daca insiști...rosti Violet serioasă
Atunci începurăm toate a râde în hohote, în timp ce telefonul meu mă anunță că am un mesaj, deschid mesajul și vad că venise unul de la Cristian în care ne mulțumește ca i-am fost alături și că Mary chiar e drăguță și are de gând să-i propună să meargă împreună la un picnic.
" Asta înseamnă să ai prieteni la nevoie"spun eu în gând, însă atunci când închid telefonul observ că deja am ajuns acasă așa că le îmbrățișez pe fete si le spun că ne auzim mâine.

Am intrat în casă însă era întuneric așa că tiptil și încercând să nu fac zgomot incerc sa ajung în camera mea. După cam 4 minute ajung într-u cât am camera la etaj și era prea întuneric ca să ajung mai repede.
Aprind lumina si găsesc pe masa mea un plic negru pe care scriau datele mele însă nici urmă de la cine era.
Atunci am deschis plicul în care se afla o foaie roșie pe care scria "Mîine dimineață la ușa ta se va afla un colet, acolo e o carte care sper că îți va fi pe plac, sper sa te regăsești în ea la fel cum m-am regăsit și eu sper sa te facă să zâmbești, te iubesc mult"
M-au trecut fiorii pentru că nu scria niciunde de la cine vine scrisoarea. Însă m-am mai gândit că poate e o neînțelegere și cineva a greșit adresa, așa că m-am dus la baie am făcut un duș și am plecat să dorm știind că mâine voi avea nevoie de energie pentru citirea unei cărți noi.

Hey, aștept păreri despre carte și vreau să aflu în comentarii cine credeti că se află în spatele scrisoarei?
Cu dragoste - Crystal❤️

O altă amintire🖤🌸Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum