Episodul 8

16 3 0
                                    

Ora 6:30 .
M-am trezit cu o durere de cap nemaipomenită și cu ochii umflați cu toate astea mă duc la baie să mă pregătesc însă înainte de plecare văd pe noptieră acel lănțișor cu luna neagră și chiar se potrivea la vestimentația mea de azi așa că îl pun la gât și iau si plicul și scrisoarea în geantă. Iau repede bagajul și ies în living unde mama si fratele meu mă așteptau.
-Hey Madeleine.
-Da, Kevin!
- Ia-mi și mie ceva de acolo dacă tot mama ți-a dat bani.
-Dacă insiști.
-Hai nu fi rea cu fratele tău deștept și frumos.
-Oh, da da, cel mai ce, normal că îți voi lua ceva.
-Te iubesc, să ai grijă
-Poftim?
-Adică, hai mișcăți fundulețul mai repede, vreau mai repede sa vii să văd ce-mi vei aduce.
- Ok, hai vino sa te iau în brațe, îmi va fi dor de tine timp de o lună chiar dacă mă cam enervezi.
-Aww ce dulce ești surioară.
-Apropo de camera mea nu te atingi 5 metri de lângă ea.
-Bine bine
-Eu vorbesc serios
-Dar eu mai mult.
-Ok, pa, ai grija de mama
-Sa făcut boss.
Așa că îl las și plec mama așteptândumă în mașină.
Urc repede în mașină iar în 20 de minune eram în Aeroport.
Însă fericirea mea nu a fost mare când văd că în loc de 4 persoane suntem 6. a veni Mike și când am văzut cine mai era acolo am încremenit.

O altă amintire🖤🌸Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum