Am intrat în cameră și am întrebat ce sa întâmplat?Atunci mama îmi dă niște poze cu tatăl meu care se iubea cu altă femeie.
Deci stop, nu cred... am rămas șoc și m-am dus la mama care plângea fără oprire, atunci m-am dus la mama și am luat-o în brațe zicândui că revin, și atunci am luat o valiză am început a scoate din dulapuri lucrurile lui tata, Kevin ajutând-umă...Iar mama se uita la noi oarecum cu mândrie.Atunci mă întorc la mama și îi spun:-Dacă un bărbat ca tata nu a putut să-ți ofere dragostea lui, dacă nu a putut să-ți șteargă lacrimile și să te facă să zâmbești atunci e un dobitoc, chiar dacă e tatăl meu. Și regret că nu are minte destulă pentru a vedea ce comoară are acasă, el pierde nu noi așa că cred că nici Kevin nu e împotrivă dacă el pleacă. Noi vom rămâne cu tine.❤️
-Multumesc mult copii. Dar nu va oblig să stați cu mine.
-Păi noi nu vom sta cu tine, noi trăim cu tine, dar de stat va sta un alt bărbat care te va aprecia.
-Off, în fine, să lăsăm lacrimile nu le merită, hai să uităm și să ducem acest gunoi acolo unde îi este locul.Am scos valiza tatălui afară și i-am lăsat un bilet în care am scris "Luați va rog gunoiul mai repede pentru ca deja miroase de la el, acum puteți duce gunoiul la urnă, mulțumim pentru contribuție."
Și am intrat în casă și deja parcă cu toți uitaserăm, eu de fel nu eram afectată pentru că mă săturasem să îl văd venind târziu sau strigând la noi și etc așa că de mult îmi imaginam plecarea lui. M-am dus la mama și am intrebat-o dacă se simte bine și a dat din cap pozitiv așa că m-am așezat lângă ea și am aprins televizorul pentru a privi un film, iar peste ceva timp apărând și Kevin cu pop-corn.După film i-am anunțat că plec mai devreme în Dubai atunci mama se agitase și a început a cotrobăi prin haine scotese de acolo niște bani pe care mii dăduse pentru ai cumpăra și ei ceva. Așa că ne-am dus în camera mea împachetând câte ceva pentru că mâine aveam încă școală. Și când m-am uitat la ceas era deja târziu. Așa că pregătisem totul pe mâine și ma culcam.
Cum vi se pare plecarea tatălui?
Cu dragoste -Crystal ❤️
CITEȘTI
O altă amintire🖤🌸
Roman pour AdolescentsCartea dată e scrisă de o începătoare, adică eu...e povestea unei fete simple dar care e prinsă în sentimente, amintiri, și trăiri emoționale, în fine sper să va placă, lectură plăcută...❤️ (Va rog să mă scuzați pentru greșelile gramaticale)