Episodul 19

25 4 0
                                    

F.M.L
(Fuck my life)
Are sens să spun ceva?
Cum naiba sa nu îmi strice Loren viața? De ce și Harry face la fel ca Shawn, sau poate eu mă înșel.
În fine m-am culcat cu același gând " ce se întâmplă?" Într-un final am adormit.
A doua zi m-am trezit mi-am făcut toate nevoile și am plecat spre bucătărie unde mă aștepta o veste superbă.
- Madeleine!
-Da, mamă!
- Vreau să vorbesc cu voi!
-Da?
-Pai, mă gândeam, și am vorbit cu bunica voastră că ar trebui să plecăm de aici!
-Adică?
- Știți după plecarea tatălui vostru mă simt singură și în fine, acolo vom putea lua totul de la început! Oricum vă las să vă gândiți!
- Ok, eu plec, întârzii la ore!
-Succes!
- Și ție Kevin!
- eu nu am nevoie de așa ceva, eu sunt cu norocul în sânge!
-Da, exact cum spui tu. Ceao!
- Paa.
În fine ajunsă la școală am presimțit că ceva nu e okay, așa și era.
Prin școală erau puse afișe cu mine sărutându-mă cu Shawn
Wtf ? De unde naiba?
Iar în scurt timp apare și Harry cu Loren.
Ce naiba se întâmplă?
- Succes cu Shawn. Zise Loren iar Harry se uita cu dispreț la mine.
Am plecat în clasă pentru a le cauta pe fete, erau acolo.
-wtf?
- pai, Shawn te cauta, a zis că trebuie să te vadă, iar Harry, cred că deja ai văzut.
-Deci nu prea înțeleg multe din viața mea însă ok.
La prima oră a fost suportabil, toți se uitau la mine și chicoteau. Iar Shawn era nervos, era vizibil.
După finisarea orelor Shawn ma luat de mână și ma dus în curtea școlii, unde se aflau majoritate.
-Deci ca să înțelegeți, zvonul e fals...eu cu această... Fetiță! Nu m-aș întâlni niciodată. Atunci spre mine se apropie Milen. Îmi trage o palmă zdravănă, am simțito binișor, după care zice...
- Ai înțeles bine, nu ai ce căuta aici.
Atunci au venit fetele, Violet mă ajuta pe mine în timp ce Crystal a început a se certa cu Milen până ia tras un pumn, sărmana Milen. O merita deci a fost ceva gen
-Auzi târfulițo mai bine ți-ai vedea de rostul tău, ok? - C
- Ce ai zis? -M
- Ai auzit rău sau ce? Doar nu zi ca nu îți place numele tău?-C
- Îți dau 3 secunde sa te evapori.-M
- Oh, sau ce? Mă ia scumpul tău iubit la bătaie! Hai, încearcă Mendes, și te avertizez că rămâi fără moștenitori! -C
- Shawn nu dă în fete, dar eu da!-M
-Stop! Ce? Nu îl știi deloc pe acest băiețel alintat. Dacă îl știai era să știi că ieri a făcut fix aceiași cu Madeleine! Vezi , ia măsuri, să nu rămâi altfel singură! -C
- Ce ai zis? -M
- Mă vezi aici papagal?-C
-Imediat vei fi.-M Și își pocnește oasele, însă asta nu a durat mult când Crystal îi trage un pumn, de o umple de sânge.
-Cum plăcere, scumpo. Acum drăguțule, ia-o de jos, doar e iubita ta, ai grijă să nu te murdărești, că văd că sângerează mult. Atunci ei au plecat însă de noi se apropie Loren. Ah, încă una bună. Însă de data asta Violet a trecut la rând.
- Probleme?-V
- Vorbește frumos că nu sunt de nasul tău!-L
-Vrei să verificăm? -V
-Nu ai îndrăzni!-L
-Crezi ca și ție Harry ăsta a tău te va ajuta. -V
-Da, o voi ajuta, pentru că e iubita mea.-H
-Oh, m-ai lăsămă, leșin de la atâta dragoste.-V
- Ți-o ei!-H
- Mai repede ca mă grăbesc! -V
Însă când Harry vrea să o pălmuiască pe Violet apare Mike, și credeați mă, nu vreți să îl vedeți pe ăsta enervat.
Deci ia mai făcut două vânătăi lui Harry, după care totul sa încheiat când directorul ia chemat pe toți la el în cabinet, însă pe mine m-au astupat fetele și m-au trimis acasă, zicând că mă sună când se eliberează.
Pentru început am plecat la baie pentru a îmi șterge sângele,...( A dat cam tare pentru o târfă, dar mi-a plesnit o vână micuță de la nas) după ce am ieșit din școală m-am pornit spre casă, însă simțeam niște amețeli majore, așa că m-am oprit pe o bancă, însă afara ploua așa că am încercat să mă pornesc dinou spre casă, însă am făcut o greșeală pentru că am început să mă simt atât de rău încât mi-am pierdut cunoștința și am văzut pe asfaltul rece și umed în timp ce stropii de ploaie mă înconjoară...

Hey, ce părere aveți , ce sa întâmplat cu Madeleine? Și mai vreau păreri despre carte...💖 cu dragoste Crystal.

O altă amintire🖤🌸Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum