Am încercat să mă ridic spre telefon astfel încât să nu-l trezesc pe Shawn. Și am reușit am luat telefonul si am citit mesajul de la Milen "Mai bine ți-ai lua gândul de la Shawn, te va folosi și va pleca așa cum face mereu. Mai bine ți-ai vedea de a tale și l-ai lăsa în pace". Atunci am vrut să răspund însă Shawn se trezise și mă luă iar în brațe, în brațele lui cele calde și în care mă simțeam în siguranță.
-Hey, ce crezi că faci?
-Te iau în brațe, iubire.
-Lasă-mă!
-Frumoasa mea are dispoziție rea în dimineața asta, ce ai pățit. Atunci îmi ia telefonul si citește mesajul.
-Nu e frumos să umbli în telefoane străine.
-Nu e străin, e a iubitei mele. Așa că astfel nu umblu în telefoane străine.
-Inceteaza.
-Hai răspundei repede, și încetez.
Atunci am luat telefonul si am răspuns " La "te va folosi și va pleca" te referi la tine, nu-i așa"?
Atunci Shawn îmi ia telefonul, citește, zâmbește, și mă ia în brațe încât se așează pe mine.
-Ce crezi că faci? Zic eu încercând să scap din acea îmbrățișarea, dar e prea puternic pentru mine.
-Știi ca ripostezi fără folos? Sunt mai puternic ca tine, iubire.
-Nu-mi zi așa.
-De ce? Tu nu mă iubești? Zise el cu o voce de copil căruia cineva i-a luat bomboana.
-Nu.
-Auci, asta doare îngeraș.
-Putin îmi pasă, nu poți obliga un om sa te iubească, dacă el nu simte asta.
-Atunci cum sa faci sa mă iubești?
-Mh, sentimentele trebuie să vină din suflet, nu din interes.
Atunci l-am împins mi-am luat repede câteva haine și am plecat la baie.
Peste 30 de minute eram gata.Asta era ținuta mea de azi, așa că mi-am luat geanta, și am plecat în oraș. Am început a umbla prin magazine pentru a vedea ce-i pot cumpăra mamei, lui Kevin dar si mie.
După cam 4 ore de shopping m-am dus la hotel, însă cei de la recepție îmi spuseră ca nu e nimeni în cameră, și că nu au cheia de rezervă. Atunci am sunato pe Crystal.
-Hey Crystal.
-Hey, unde ai dispărut?
-Am fost la cumpărături, nu știi unde e Shawn nu am cheia de la camera noastră și nu pot intra.
-A, păi a zis să-ți transmit că la ora 15:30 te așteaptă la cafeneaua din apropiere, una cu un trandafir la intrare.
-Mersi Crystal, pa.
-Bye!
Atunci am lăsat pachetele la recepție, și am plecat în căutarea acelei cafenele. În cam 5 minute găsesc cafeneaua și mă rugam să fie aceasta, însă când dau să intru în fața mea apare un buchet extraordinar de flori, cel mai frumos buchet pe care îl văzusem, ele fiind ținute de niște brațe cunoscute.❤️😁
CITEȘTI
O altă amintire🖤🌸
Novela JuvenilCartea dată e scrisă de o începătoare, adică eu...e povestea unei fete simple dar care e prinsă în sentimente, amintiri, și trăiri emoționale, în fine sper să va placă, lectură plăcută...❤️ (Va rog să mă scuzați pentru greșelile gramaticale)