M-am trezit undeva la ora 20:20..ce coincidență 😏.
Mi-am dat seama totuși că la noapte voi păzi vecinii..
Vecinii- niște persoane nebune în sensul rău și bun a cuvântului, se trezesc noaptea și își amintesc că trebuie să se certe și să se lovească unul pe altul ziua trebuie să își bată copilul și seara trebuie să asculte muzică tare și o muzică atât de stupidă (după părerea mea) în timp ce face mâncare iar dimineața să nu uităm că își lasă televizorul tare și câinele lor (un pudel destul de adorabil precum vecinii) care latră mereu când mă vede. Vorba aia " cum e stăpânul așa e câinele "... în fine mă ridic din pat și ma decid să-mi fac temele. Nu aveam multe dar trebuie să le fac. Așa că deschid cărțile și am început a lucra până când aud o bătaie la ușă...
-Da?!
-Sunt mama, pot intra?
-Daca vrei, poftim.
-A sunat directorul ,zice mama în timp ce închide ușa.
Atunci am crezut că fac un mini- infarct pentru că îmi amintisem de acea zi perfectă de școală.
-Și ce a zis?
-Păi ma întrebat dacă nu ai fi în potrivă să meditezi un băiat de la tine din clasă.
-Cine mai precis?
-Shawn am uitat numele de familie, a zis că tu trebuie să știi despre cine e vorba și că astfel te scutește de acea pedeapsă pe care trebuia să o ai...iar acum intervin eu ce pedeapsă? Pentru că l-am rugat să-mi spună însă a zis că m-ai bine te întreb pe tine.
Ah, fuck acum ce ar trebui să îi zic mamei? În fine calmează-te Madelaine și inventează cea mai proastă scuză credibilă de mama ta.
-Păi, într-o zi am fost cam ne-atentă pe unde mergeam și am vărsat o doză de suc peste Prințesa Frumuseții...
-Te referi la Loren?
-Exact.
-Dar e drăguță, mereu ma salută la școală și chiar nu înțeleg de ce o urăști.
-Atunci chiar a fost un accident dar chiar mă bucur pentru faptul că sunt uneori neîndemânatică.
-Madelaine...
-Mama, dacă tu o placi pentru falsitatea ei păi atunci eu nu o fac așa că obișnuieștete.
-Ah, în fine și?
- Și cum părinții Lorenei sunt prieteni cu directorul au vorbit să-mi dea o pedeapsă pentru că i-am udat fiica cu suc de căpșuni și banane, îmi pare super rău pentru acel suc...ah.
- Am înțeles, deci oricum trebuie să o faci plus că am vorbit cu directorul despre plecarea noastră așa că .
-In fine, voi discuta mâine cu Shawn.
-Ok, te las să-ți termini lecțiile.
-Bye bye prietena domnului director.
-Incetează.
-Niciodată.
A plecat și atunci am început a analiza deci 1) nu vreau să îl meditez pe Shawn , dacă nu poate să facă nimic decât să agațe e strict treaba lui pentru că eu nu vreau să 1) îmi pierd timpul și 2) să mă enervez cu un imbecil. 2) nu cred că mama ma crezut adică asta sa întâmplat dar în clasa 9 deci ah, mă bucur că nu îi spun tot ce fac la școală 🙂
3) mama e prietenă cu directorul se împacă destul de bine cred că nu o voi dezamăgi pe mama, dar nu în ce ține Mendes.
Mi-a pierit și interesul pentru lecții...
Atunci am început a vorbi cu fetele
-Ce faceți?
-Stau cu Mike.-V
-Mă uit la un film.-C
-Tu? C&V
-Nu mai ce am terminat de făcut lecțiile.
-Ce fată bravo are mama.- C
-Da da😏
- Ți-ai început a face bagajul pentru plecare?-V
-Nu, mă simt prea obosită, deja cred că miercuri îl voi începe.
-Nu uita apăratul foto.-V
-Bifat.
-Ok, ne auzim mâine .-C&V
-Bye!
-Goodbye, for the next day.-C
-Englezoaica mamei englezoaică.
- Wi wi! 😂-C
Am chicotit și am lăsat conversația la o parte și am început să mă uit pe Facebook. Însă nimic interesant până când primesc un mesaj de la...
CITEȘTI
O altă amintire🖤🌸
Teen FictionCartea dată e scrisă de o începătoare, adică eu...e povestea unei fete simple dar care e prinsă în sentimente, amintiri, și trăiri emoționale, în fine sper să va placă, lectură plăcută...❤️ (Va rog să mă scuzați pentru greșelile gramaticale)