Episodul 9

25 4 0
                                    

Nu înțelegeam ce caută Shawn aici?
Dar simțeam un sentiment interesant în mine.
-Hey Madeleine!
-Hey, guys.
-Știi că Shawn și Mike merg cu noi, Mike deja cred că știi de ce dar Shawn e un prieten de familie și l-am întrebat dacă e de acord și a spus că se împacă de minune cu tine așa că nu cred că vor exista probleme.
-Mda, mulțumesc mult. Sa mergem, nu vreau sa întârziem.
Atunci toți ne-am luat bagajele ne-am luat rămas bun de la părinți și am plecat.
În avion erau câte trei locuri și ghiciți ce..eu m-am așezat la fereastră, Shawn lângă mine și Cristian la capăt.
În fața noastră stând Mike, Violet și Crystal.
-Micuța Crystal! Zice Cristian .
-Despre ce e vorba? Întreabă Shawn
-Pai ce-i doi sunt împreună și Crystal e cumva în plus.
Începusem toți a chicoti .
Când am decolat stuardeza se apropiase de scaunele noastre.
-Domnișoara Madeleine?
-Da, eu.
-Aveți un colet care v-a fost transmis înainte de decolare.
-Mulțumesc, dar de la cine?
- Această informație e privată și nu vă pot spune.
-Mh
Și îmi întinde un colet.
-Am concurență? Întrebă Shawn puțin iritat.
-Pentru concurență?
- Pentru tine, zise zâmbind.
- Îți pierzi timpul.
- El o pierde, zise arătând spre colet.
Lângă noi îl văd pe Cristian care chicoti.
Atunci îmi întoarcem privirea spre colet și când îl deschisem găsisem încă o scrisoare.
" Dacă un anumit el sau ei nu sunt buni pentru tine atunci de ce merită lacrimile tale? Am o idee, decât să plângi și să îți strici ochii nu mai bine ar fi să scrii aici toate durerile? La sfârșit îl vei arde și gata, va trece. Apropo îți stă bine cu colierul de la mine💕🙂" Lângă scrisoare era un jurnal foarte frumos cu un stilou neobișnuit. Atunci îl luăm însă nu găsisem nici un indiciu așa că renunțasem să caut indicii.
Atunci mi-am pus căștile în urechi și am început a scri, am început a scri despre Nick.
Chiar dacă a trecut aproape un an de când nu mai e lângă mine însă sentimentele nu au dispărut definitiv.
La un moment dat am început a lacrima așa că m-am oprit din a scri și am dat muzica mai tare.
Aproape când ajunsesem am fost trezită de o persoană care mă gâdilă cu o pană ceva. Era Crystal care murea de plictiseală pentru că Violet și Mike dormeau îmbrățișați. Iar Cristian citea și Shawn scria ceva în telefon așa că m-am sculat și am început a vorbi cu Crystal despre școală când o voce spunea că am ajuns în aeroportul din Dubai.
Eram încă umedă pe față de la lacrimi . Însă atunci când aproape mă oprisem în același Aeroport îi văd pe...

O altă amintire🖤🌸Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum