Episodul 25

19 3 3
                                    

Ma îmbrățișează cu o mână, iar cu alta îndepărtează palma lui Loren.
Era Mendes.
Am recunoscut acea îmbrățișare masculină, puternică și călduroasă.
În acel moment am închis pe câteva secunde ochii și am simțit din nou acea atracție față de el acel zâmbet și acea privire, simțeam că-mi era dor de tot ce înseamnă el.
Când am deschis ochii le-am analizat privirea tuturor. Mă simțeam de parcă timpul stă în loc atunci m-am uitat la cei din jur.
Loren era uimită dar oarecum nervoasă, era ținută de mână de către Harry care părea oarecum trist, dezamăgit dar în același timp și nervos pentru prezența lui Shawn. Băieții (Deven și Brandon) care erau puțin serioși. M-am întors cu privirea în podea către Shawn care era serios și o avea acea privire pe care o avea în vacanță, atunci când mă analiza.
În spatele lui erau fetele și Mike.
Crystal era puțin uimită
Violet era gen wtf e asta?
Și Mike era și el serios.
Atunci fără să mai întreb inima și creierul dacă e necesar sau nu mâna mea atinge obrazul lui Shawn.
-Ai tupeu mult văd! Zic nervoasă.
Oarecum nici eu nu mă recunosc.
Simt că mi-e dor de el, dar în același timp nu cred că ar trebui să se avânte așa în îmbrățișări. Dacă Milen nu îl poate cuprinde asta nu îl face să mă cuprindă pe mine. Sincer nici nu știu ce vorbesc cu mine. Vreau să dispar măcar pe câteva secunde.
-Mă scuzați doamna profesoară, mă voi strădui să nu se mai repede, dar nu promit. Zice Shawn cu batjocoră în vorbe
-Mendes, îți dau 3 secunde sa te evapori din fața mea. Am simțit cum lacrimile îmi vor invada fața în curând.
-Și dacă nu? Zice el cu atâta indiferență.
-Daca nu, o vei face zice Crystal.
-Și tu ce te bagi?
- Cine naiba te crezi a răbufnit și Violet.
-Hai gata, copiilor.
-Mendes, nu ți se pare că ai prea multă energie în tine? A adăugat Cristian care și-a făcut apariția lângă noi.
-Ha ha ha!
Atunci fără să stau pe ganduri plec pentru că deja o lacrimă căzuse. Atunci Loren și Harry a observat.
Harry ma luat de mână și ma dus într-o clasă.
Nu înțeleg ce este cu mine dar mi-am dorit atât de mult sa plâng, și nu înțeleg motivul.

Vi sa întâmplat vreodată să plângeți fără motiv? Precum Madeleine?
Aștept răspunsul în comentarii
Cu dragoste -Crystal ❤️

O altă amintire🖤🌸Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum