Episodul 21

24 4 0
                                    

M-am trezit in acea noapte nu cam fericită, aveam niște dureri de rinichi și plus eram obosită pentru că era ora 4:48
Am plecat la bucătărie am băut un pahar cu apă după care m-am întors în camera mea...am aprins telefonul si pentru că nu aveam somn am stat pe Instagram. Ora 5:30 și încă nu pot dormi de dureri, as vrea sa o rog pe mama să-mi de ceva pastilă însă doarme si nu vreau sa o deranjez. Așa că am început să mă gândesc la viitor, și cred că totuși o mică vacanță în Portugalia nu ar strica...(de Portugalia a vorbit mama) plus că cu probleme astea și cu școala, plus despărțirea părinților, ar fi nevoie de o mică pauză. M-am așezat confortabil, am lăsat telefonul si am incercat sa adorm, dual multe încercări am adormit.
A doua zi m-am trezit la ora 12:45.
M-am sculat din pat plecând spre baie, după la bucătărie însă casa era pustie. Kevin era la școală, iar mama la serviciu probabil. Pe masa din bucătărie am găsit o foaie unde scria " Madeleine, azi voi veni târziu acasă pentru că plec la oficiu judecătoresc să dau cele necesare pentru divorț, iar fratele tău după școală trebuie să plece la o colegă pentru un proiect deci ai grijă de tine, mâncare îți faci singură, în caz că te doare ceva mă suni, te iubesc". Mulțumesc mult că mă lăsați singură, maia les în momentele astea când simt ca o iau razna.
M-am dus în cameră și mi-am căutat ceva haine de schimb după care am mi-am aprins calculatorul mi-am pus muzică (Ariana Grande logic) după care m-am îndreptat spre baie.
După 40 de minune este din baie cu părul ud și îmbrăcată în o pereche de pantaloni sport și un tricou... părul îmi era "învelit într-un tricou alb ( am citit pe internet că prosoapele dăunează parului ele fiind făcute dintr-un material mai aspru așa că e bine să folosim un tricou care e făcut din material moale.
Însă când am ajuns în cameră găsesc muzică de-a lui Justin Biber. De la Ariana la Justin, asta înseamnă să intru în baie la voie fără ca cineva să mă grăbească. Mi-am șters părul cu tricoul, după care mi-am lăsat părul sa se usuce de la sine, în acest timp am pus să se încarce un film pentru că sincer mor de plictiseală singură. Fetele fiind încă la lecții. După ce am terminat filmul am stat în telefon iar când am vrut să închid telefonul primesc un mesaj de la Harry.
"Hey, ești ok?"
Însă nu am răspuns, adică ce încearcă să mă lovească și acum totul e bine, mh...
Am sunat-o pe mama care mi-a dat super vestea că plecăm pentru 3 săptămâni în Portugalia iar tata a dat acordul. Atunci de bucurie le-am sunat pe fete.
-Hey!
- Salut, unde ai fost ?
-De ce nu ai fost la școală?
-Păi săptămâna asta doar stau acasă, nu ați primit mesajul meu?
- Noi nu mai avem voie să stăm pe internet din cauza problemelor de la școală, dar e okay cât timp vorbim cu tine.
-Hey fetelor, azi am vorbit cu mama si trebuie sa plec pentru 3 săptămâni în Portugalia, plec într-o mini vacanță.
-Și noi cu cine rămânem?
-Cum Loren ?😁
- Desigur, cu ea!
-Ah.
-Primitene ca nu uiți de noi, ne vei trimite poze în fiecare zi.
-Desigur!
- Noi trebuie să plecăm, la cantină!
- Succes!
-Multumim mult, ai grija de tine.
-La fel!
Deci fetele sunt deacord a rămas să o întreb pe mama când plecăm, abia aștept.❤️

Scuze pentru greșelile gramaticale, sunt o analfabetă, știu.

O altă amintire🖤🌸Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum