| Q&A |

148 18 17
                                    

Σε αυτό το κεφάλαιο θα απαντήσω σε διάφορες ερωτήσεις

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Σε αυτό το κεφάλαιο θα απαντήσω σε διάφορες ερωτήσεις. Όταν κάποιος κάνει μία ερώτηση θα απαντιέται σε αυτό το κεφάλαιο. ⬇💕❣

shadowiIy

ΑΧ MY CRAZY SOULMATE, παραδέχομαι ντροπαλά ότι ανυπομονούσα για τις ερωτήσεις της. 

1.) Η Αμέλια θα βρει την ευτυχία που της αξίζει;

Θα φροντίσω στο επόμενο βιβλίο να αφιερώσω ορισμένα κεφάλαια στην Αμέλια. Πιστεύω ότι είναι μία από τις χαρακτήρες του βιβλίου, όπου δεν πήραν όση προσοχή τους άξιζε, και αυτό ίσως είναι τόσο παρεξηγημένη. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν θα βρει την αληθινή ευτυχία, καθώς είναι αρκετά πληγωμένη ώστε να δώσει την καρδιά της σε κάποιον άλλον, μα θέλω να πιστεύω πως θα υπάρξει κάποιο καινούριο ερωτικό ή και φιλικό ενδιαφέρον για εκείνη, που θα την βοηθήσει τουλάχιστον να δει την ζωή από μία διαφορετική οπτική γωνία.

2.) Ο Ντέιβιντ θα αναγνωρίσει πως δεν έχει ελπίδες με την Ελ;

Ο Ντέιβιντ αν και είναι αρκετά πεισματάρης και εξαιρετικά επίμονος, θα αρχίσει να συνειδητοποιεί πως δεν έχει ελπίδες στην μάχη για την καρδιά της Ελ. Σε αυτό ίσως να παίξει ρόλο και ένα καινούριο πρόσωπο που θα εμφανιστεί ;)

3.) Γιατί είναι τόσο όμορφο το όνομα που έδωσες στο δεύτερο βιβλίο im in pain!

Μου άρεσε και εμένα αρκετά το όνομα που επινόησα για το δεύτερο βιβλίο, καθώς θα ταιριάζει με το περιεχόμενο. Λογικά δεν θα το αλλάξω παρά μόνο αν βρω κάτι πιο δημιουργικό.

4.) Θα σε ικετευσω να φέρεις πίσω τον Ντίλαν που όλοι αγαπάμε!

Ο Ντίλαν είναι μία από τις μεγάλες αδυναμίες μου. Είναι γλυκούλης, έξυπνος, ίσως και λίγο περισσότερο αθώος από όσο θα έπρεπε. Ωστόσο πλέον δυστυχώς αποτελεί το βασικό δοχείο του ίδιου του διαβόλου, πράγμα που είναι διαβολική ειρωνεία. Ο Λούσιφερ θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην συνέχεια, όμως δεν παύω να ελπίζω πως κάποτε ο γνήσιος Ντίλαν θα επιστρέψει!

5.) Θα δούμε κάποιο νέο πρόσωπο;

Ναι! Ετοιμάζω μία λίστα με αρκετά καινούρια πρόσωπα που θα κάνουν την εμφάνιση τους, εκτός από τον Λούσιφερ, που θα τον δούμε αναλυτικότερα. Θα υπάρξει μία καινούρια γυναικεία χαρακτήρας. Guest star πιθανότατα θα είναι ακόμη και ο Θάνατος (aka ο πατέρας του Τζέισον.)

6.) Η Ελ θα τα βρει με την Αμελια;

Αυτό είναι εξαιρετικά απίθανο. Πρέπει να γίνει κάτι κοσμοϊστορικό ώστε η Αμέλια να δει έστω και ελάχιστα θετικά την Ελ. Ωστόσο τίποτα δεν απορρίπτεται.

7.) Ο Τζεισον είναι ικανός να αφήσει ακόμη και το αγγελικο του ιδίωμα αν ήταν δυνατόν για την Ελ;

Ο Τζέισον θα έκανε τα πάντα για την Ελ. Θα έφτανε στην άκρη του σύμπαντος για χάρη της και θα έκανε ότι περνούσε από το χέρι του και ακόμη παραπάνω για να κρατήσει ασφαλή την αδερφή ψυχή του ή έστω να έχει μία ευκαιρία σε μία ζωή όπου θα μπορούσαν να είναι μαζί. Ειδικότερα θα εγκατέλειπε ευχαρίστως τις αγγελικές του ιδιότητες αν αυτό σήμαινε να ζήσει το υπόλοιπο της ζωής του ευτυχισμένος μαζί της. 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

. . .

~Tesa

-Sweven™

©Wattpad 2018

Damnation, 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒅Where stories live. Discover now