Τα μάτια του Τζέισον άνοιξαν αργά και συγχρονισμένα. Ένα εκτυφλωτικό φως θόλωνε την όραση του κάνοντας το σχεδόν αδύνατο να διακρίνει το οτιδήποτε γύρω του. Πέρασε αρκετή ώρα δίχως να έχει την παραμικρή ιδέα ή αίσθηση του τι πραγματικά γινόταν. Τι είχε συμβεί; Η τελευταία του εικόνα ήταν ο Αζάζελ να περνάει το σπαθί του βαθιά μέσα στον θώρακα του ή μάλλον όχι η τελευταία του ανάμνηση ήταν εκείνη. Το όμορφο πρόσωπο της, τα ωκεάνια μάτια της... θα έπρεπε να είναι νεκρός. Γιατί ωστόσο άκουγε ακόμη την μελωδική χροιά της φωνής της; Ώρες ώρες αναρωτιόταν αν είχε όντως ερωτευτεί μία θνητή. Η Ντανιέλ έμοιαζε περισσότερο με άγγελο, το πιο αγνό και λαμπερό φως του Παραδείσου, μα και η πιο γλυκιά αμαρτία.
«Τζέισον...» Την άκουσε ξανά. Μήπως το μυαλό του του έπαιζε βρόμικα παιχνίδια; Ήταν άραγε μία παραίσθηση; Η όραση του καθάρισε και σύντομα μπορούσε να την διακρίνει μπροστά του. Το μικροκαμωμένο χλωμό σώμα της πάνω στο δικό του, τα παιχνιδιάρικα γαλάζια σαν το χρώμα του ξάστερου ουρανού μάτια της να κοιτάζουν, τα λευκά σαν το χιόνι μαλλιά της πιο απαλά και από μετάξι. Το χέρι του χάιδεψε απαλά την μέση της. Ήταν πανέμορφη ίσως ακόμη πιο μαγευτική από ότι την θυμόταν. Τα ρόδινα χείλη της σχημάτισαν ένα μικρό αθώο χαμόγελο πριν πλησιάσει το πρόσωπο της στο δικό του, η ανάσα της μοσχομύριζε τριαντάφυλλα σαν το μεθυστικό άρωμα της, αυτό το άρωμα που ανέκαθεν λάτρευε να απολαμβάνει. Τα τρυφερά χείλη της στιγμιαία ακούμπησαν τα δικά του, αρχικά ξαφνιάστηκε, τρόμαξε, τον κατέβαλε ο φόβος, ο φόβος πως θα την έχανε ξανά. Τύλιξε τα χέρια του σφιχτά γύρω από την λεπτή μέση της και έκανε το φιλί πιο βαθύ, πιο παθιασμένο. Αναζήτησε με την γλώσσα του την δική της, όσο τα χέρια του εξερευνούσαν με απαλές κινήσεις κάθε σπιθαμή του τρυφερού κορμιού της. Και τότε σταμάτησε, έσπασε το φιλί της αγάπης του και μονάχα για μερικές στιγμές την κοίταξε βαθιά μέσα στα μάτια, χανόταν στο απέραντο χρώμα αυτών των ματιών με τις πλούσιες βλεφαρίδες που μονάχα ένα βλέμμα τους ήταν αρκετό για να σε σκλαβώσει. Την κράτησε κοντά του και χάιδεψε με μία τρυφερή κίνηση τα μαλλιά της.
ESTÁS LEYENDO
Damnation, 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒅
Paranormal❝There is a charm about the forbidden that makes it unspeakably desirable.❞ ~A greek book H Ελ Κάρτερ έχοντας βιώσει την πιο τρομακτική εμπειρία της ζωής της στέλνεται έπειτα από δικαστική απόφαση στην ακαδημία Μιράντα στο Βέλγιο. Πρ...