| Ⅲ. | Καινούριες Γνωριμίες

315 53 40
                                    

Έχοντας πλέον εγκαταλείψει το κινητό της, και μαζί του κάθε επαφή με τον έξω κόσμο ξανά στράφηκε προς τον ηλικιωμένο κύριο

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Έχοντας πλέον εγκαταλείψει το κινητό της, και μαζί του κάθε επαφή με τον έξω κόσμο ξανά στράφηκε προς τον ηλικιωμένο κύριο. Ήθελε να τον ρωτήσει πως θα έβρισκε το δωμάτιο της, αλλά ντρεπόταν, αφού δεν της απέπνεε και ακριβώς το αίσθημα της εμπιστοσύνης απέναντι του. Τον κοιτούσε για αρκετή ώρα πλάθοντας με το μυαλό της διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να το ρωτήσει, ακόμα και αν ήταν μία εντελώς ασήμαντη ερώτηση.

«Λοιπόν θα με ρωτήσεις αυτό που θες ή θα κάθεσαι μία ώρα πάνω από το κεφάλι μου;» Την ρώτησε ξαφνικά με απότομο τόνο βάζοντας τέλος στις αμφιβολίες της. Η Ελ έχασε τα λόγια της για λίγο.

«Μήπως θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε πως να βρω το δωμάτιο μου;» Ρώτησε τελικά με τρεμάμενη φωνή. Προσπαθούσε τόσο σκληρά να μην πει κάτι λάθος που τα λόγια με δυσκολία έβγαιναν από το στόμα της. Εκείνος ως απάντηση ξεφύσηξε προφανώς δυσαρεστημένος. Τελικά πριν περάσει πολύ ώρα έκανε νόημα προς έναν νεαρό που πλησίαζε από μακριά.

«Κράουλι έλα εδώ.» Η βροντερή φωνή του την έκανε να αναπηδήσει για τουλάχιστον τέταρτη φορά καθώς ο νεαρός πλησίασε. Ήταν ιδιαίτερα μικροκαμωμένος και τα ρούχα της ακαδημίας του ήταν φαρδιά και ξένα. Τα μαλλιά του ήταν κουρεμένα σε ένα αυστηρό κοντό κούρεμα που της θύμιζε στρατό, παρόλα αυτά το βλέμμα του μέσα από τα χρυσοκάστανα μάτια του ήταν ιδιαίτερα γλυκό.

«Κάνε μία γρήγορη ξενάγηση στην δεσποινίδα Κάρτερ. Φαίνεται αρκετά μπερδεμένη.» Είπε ο γεράκος πριν τελικά επιστρέψει στη δουλειά του χωρίς να αντέχει άλλες παρεμβολές.

Το αγόρι της χαμογέλασε ευγενικά κάνοντας της νόημα να τον ακολουθήσει. Η Ελ αμέσως υπάκουσε ενώ σχεδόν έτρεξε πίσω του.

Μπροστά από την κεντρική είσοδο ξεκινούσε μία ατελείωτη σειρά με ορόφους ενώ δέξια και αριστερά υπήρχε από ένας διάδρομος που οδηγούσε σε κάποιες αίθουσες, προφανώς τάξεις, υπέθεσε η Ελ.

Damnation, 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora