[7]

565 72 6
                                    

Vítej v mnou nenáviděné kavárně. I přesto, že jsem sem dříve rád chodíval a miloval jejich cappuccino, teď se ji vyhýbám obloukem. Jediná výjimka je teď, protože sem musím dát ten dopis. Nadále si popíjej svůj nápoj, jediné co chci je abys četl. Máš rád cukrovou vatu? Já ji dříve miloval, ale on mi ji znechutil. Pozdrav tedy osobu, díky které mě zná celá škola. Min Yoongi. Nejspíš se ptáš, co udělal tak hrozného. Odpověď je trochu složitější a delší.

*Past #2*

,,Kam chceš jít Tae?" Zeptal se mladík, kterého za ruku táhl jeho mladší bratr.

,,Musíme oslavit že ses vrátil! Tolik jsi mi chyběl!" Radostně prohlásil mladší a s úsměvem na tváři otevřel dveře kavárny. Hned se vydal k pultu a objednal dvě cappuccina. Sedli si ke stolu v zadním rohu.

,,Takže řekni mi všechno! Jaké to bylo? Jaká je Amerika? Našel sis spřízněnou duši?" Taehyung zasypal svého bratra hromadou otázek, na které chtěl znát odpovědi. Jeho starší bratr Jeonggyu studoval již několik let v Americe a nyní se vrátil. Bylo to přání jejich otce, které po jeho smrti hodlali splnit.

,,Tae uklidni se, všechno ti povím, jen přestaň tolik křičet." Řekl starší s úsměvem na rtech a rozcuchal černé vlasy mladšího. K jejich stolu přišel chlapec a požádal o objednávku. Oba objednali požadované nápoje a dál se bavili.

,,Takže upřímně to nebylo nic extra, navíc tam chyběl jeden praštěný kluk, Amerika je dobrá, ale tady je to lepší a ne, spřízněnou duši jsem nenašel. Teď chci ale vědět jak ses měl ty." Jeonggyu položil své dlaně na ty Taehyungovi a jemně mu přejížděl bříšky palců po zápěstí.

,,Bylo to v pohodě, ale teď když ses vrátil, to bude mnohem lepší." Jen co to dořekl se objevil chlapec i s jejich objednávkami, které rychle položil ba stůl a odešel zpátky k pultu. Oba začali usrkávat a přitom si vyprávěli nejrůznější příhody.

,,TaeTae miluju tě, ani nevíš jak moc jsi mi chyběl." Řekl radostně Jeonggyu a dal svému mladšímu bratrovi dětskou pusu. Taehyung se zasmál a trochu z červenal.

,,Taky tě miluju hyung!" Rozkřikl se mladší na celou kavárnu. Jeho bratr nad jeho chováním jen pokroutil hlavou a vytáhl peněženku. Peníze položil na stůl a oba se vydali domů. Strávili spolu celý víkend, ale pak se oba museli vrátit do školy, tudíž se Jeonggyu musel vrátit do Ameriky. Loučili se dlouho, ale slíbili si, že se brzo znovu uvidí.

Taehyung se do školy vrátil s dobrou náladou a dokonce se i těšil. Vše ho však přešlo když vstoupil do budovy školy a ucítil pohledy všech upřeně na sobě, které doprovázelo šeptání některých studentů. U jeho skříňky postávala skupinka studentů, kteří hned odešli když ho viděli přicházet. Nechápal, ale pak spatřil nápisy nasprejované na jeho skříňce. Běž se zabít, chcípni buzno, teplouš, děvka, shoř v pekle bukvice. Další už přes slzy v očích nepřečetl. Rychle se otočil a rozeběhl k toaletám. Zavřel se v zadní kavince a nechal slzám volný průchod. Seděl asi deset minut a přemýšlel nad tím, proč měl na skříňce všechna ta ošklivá slova.

Ze záchodů odešel potom, co se uklidnil a vydal se ke třídě. Cestou ale spatřil obrázky díky kterým pochopil, proč všechny ty nadávky. Po stěnách byly rozlepené fotky, z dne co byl s bratrem v kavárně. V ten moment co fotku pořídili, dával Jeonggyu Taemu pusu. Nevinnou dětskou pusu, která odstartovala něco hrozného a člověk, který to vše zveřejnil stál za rohem s úsměvem na rtech. Tohle byl jeho první a ne poslední pokus někoho pošpinit. V ten den se mu totiž zalíbilo, jak mohl všechny ovlivnit a poštvat je proti někomu. Bohužel tím někým byl Taehyung a tak se stal první obětí Min Yoongiho.

***

Aloha
Tentokrát jste čekali jen jedenáct dní! To je úspěch. Jinak kdo z vás pojede na koncert? I love you all guys! ❤❤❤❤

-dadinkaz

Will You Find Me? {Vkook}Where stories live. Discover now