Medya : Colin
# Bölüm 8 #
"Şimdi ne yapcaz?" dedim titreyen ellerimle ceseti göstererek.
"Şu eldivenleri giy ve taşımama yardım et arabaya kadar taşıyacağız sonrada uçurumdan aşşağı atarız. "
"Sen bunları ne kadar rahat söylüyosun ya bir adam öldürdün. Ve gider uçurumdan atarız diyosun. Hem arabaya taşırken görürler bizi." ellerimi saçlarımın arasında gezdirdim. "Bu - bu ilk değil demi ? O yüzden bu kadar rahatsın." dedim titreyen ellerimi tekrar saçlarıma götürerek. Sinirlenince ellerim hep saçımda olur zaten.
"Halıya sararız." dedi buz gibi bir sesle. Ne?? der gibi ona bakınca "Cesedi halıya sarıp öyle arabaya atarız." dedi.
Gözlerimi devirdim ve "Bunu yapmicam. Onunda bir ailesi vardır. Onu şimdi merak ediyorlardır." dedim sinirle gözlerim dolmuştu. Aklıma babam gelmişti.
Bana yaklaştı. Kafamı ellerinin arasına aldı. Onu iterek "Dokunma bana sen - sen birini öldürdün." diye bağırdım. Gözlerimde dolan yaşlar artık akıyordu. Ondan korkuyormudum ? Hayır. Neden ? Ondan korkmam gerekmezmiydi.
Akan yaşlarımla ondan adım adım uzaklaştım. "Sen bir katilsin." dedim fısıldar gibi. Bunu yüksek sesle söylemek o kadar zordu ki.
Geri gide gide duvara dayanmıştım. Aramızda tutmaya çalıştığım mesafeyi kapattı. Ellerini kafama koyup ona bakmamı sağladı. Bakışlarımı kaçırdım. "Bana bak Ömür." diye kükreyince ona baktım. "Bak evet ben bir katilim ama eğer o adamı öldürmeseydim seni kaçırıp kötü işler için kullancaktı. Anlıyor musun? " kafamı evet anlamında salladım. Haklıydı.
"Benim için katil oldun." dedim kısık sesle. Alınlarımız birbirine değiyordu.
Benden uzaklaştı ve arkasını dönüp cesedin yanına gitti. Onu halıya sarana kadar onu izledim. Sonra masada bulunan eldivenleri taktım ve halıyı dışarı çıkarmaya çalıştık. Arabanın içine halıyı koyduktan sonra Colin yanıma gelip "Git ve içerden yiyecek birşeyler getir pikniğe gittiğimizi sansınlar." dedi. Son kelimeri söylerken komik birşey anlatıyormuş gibi gülümsedi. İçeri girip kola , ekmek, domates ve benzeri şeyleri aldım. İçlerini görebilecekleri bir poşete koydum. Sonra da arabaya bindim.
Gittiğimiz yerde kimse yoktu ve önümüzde bir uçurum vardı. Onu burdan atmamız gerekiyordu. Arabanın içinden halıyı çıkarttık uçurum kenarına kadar beraber taşıdık. Sonra ben arkamı döndüm. Atılışını öylece izleyemezdim. Cesedin suya çarpış sesini işittiğimde sanki birileri kalbimi sıkıyor gibi hissettim. Vicdanım.
Dosdoğru arabaya bindim. Peşimden Colin bindi ve arabayı sürmeye başladı yol boyu konuşmadık. Ta ki araba durana kadar. Araba durdu ama evin önünde değil. Çok doğal bir yerdi burası ağaçlar , kuş sesleri , tam karşımızda hırçınca akan bir şelale..
"Ne yapcaz burda?"
"O kadar malzemeyi boşuna almadık heralde. Hadi in piknik yapcaz. "
"İnmiyorum ben bu olanların arkasından oturup nasıl piknik yaparız." dedim sinirli bir şekilde . Bu olanlara inanamıyorum.
"Peki sen bilirsin. " dedi ve arabadan malzemeleri çıkardı. Arabada bulunan pikeyi yere serdi. Üstüne malzemeleri koydu güzelce. Öküz kişiliğinden eser yoktu şimdi.
Arabaya benim tarafıma doğru yaklaştı. Kapıyı açtı ve bana hiç birşey söylemeden beni kucağına aldı. "Ne yapıyorsun?! Bırak beni!!" diye tepindim kucağında ama nafile hareket bile etmedi. En sonunda hazırladığı sofranın yanına varınca kibarca yere indirdi beni.
Karşıma geçip oturdu. Kolaları açtı birini kendi önüne birini benim önüme koydu. Sonra da hazır olan sandviçleri önümüze koydu ve yemeye başladı.
"Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?" dedim tam gözlerine bakarak.
Birden sinirlendi ve hızlı hareketlerle yanıma geldi kolumu çekerek ona bakmamı sağladı. Kolumu tutuyordu ama sıkmıyordu. " Seni korumak için yaptım. Bizi korumak için anlıyormusun? Bilerek yapmadım. Zevklerim arasında insan öldürmek yok. Ama yine olsa yine yaparım." yavaşça yaklaştı. Alınlarımız birbirine değiyordu artık. "Senin için yine yaparım." dedi sonra usulca dudaklarıma yöneldi. Ve beni öptü. Usulca dokundu sadece öpücük sayılmazdı. Ama benim için ilkti. Evet benim ilkimdi.
O dokunup geri çekince bu sefer ben ona yaklaştım ve onu öptüm. Evet bu ciddi bir öpücüktü. Bana herşeyi unutturan bir öpücük.
Selamm canlar. Öpücük konusunda yorumlarınızı bekliyorummm. Bu arada bir sonraki bölümü Colin in ağzından yazmayı düşünüyorum. Onun neler düşündüğünü neler hissettiğinizi merak ettiğinizi düşünüyorum. Bu konuda da yorumlarınızı bekliyorum. Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucum
Teen FictionBabasının hatası yüzünden hayatı altüst olan bir genç kız . Babasının onu emanet ettiği bir koruyucu. Peşlerinde olan kötü adamlara izlerini kaybettirmeye çalışıyorlar. Ha birde birbirlerine uyum sağlamaya . Onların hayat maceraları bazen komik baz...