MEDYA : COLİN
Geçen bölümlerdeki yorumlarınız beni çok mutlu etti. Hepinize kocaman öpücükler. Bu bölümede yorumlarınızı bekliyorumm. İYİ OKUMALAR.
# Bölüm 10 #
Piknik güle oynaya geçti. Ondan önce yaşadığımız şeyler ceset , uçurum herşeyi unutturmuştu bana. Merak ettiğim şey ise sabah uyanınca bütün bunlar bitecek miydi? Tekrar eski öküz haline geri mi dönecekti ?
Eve geldiğimizde akşam olmuştu. Odama çıktım uyumak için hazırlıklarımı yaptım. Bu gece kendimde çatıya çıkacak gücü bulamıyordum. Yatağıma girdim ve bugün olanları düşündüm. Tabii biraz ileri alarak. Beni öptüğü sahneden başlayarak tek tek. Hepsini tekrar yaşayarak. Hepsini hissederek.
Sabah gülümseyerek kalktım. Uzun bir süreden sonra . Duşa girdim ardından giyinip aşağı indim. Yine benden önce kalkmış. Sucuklu yumurtayı yapmış kahvesini yudumluyordu. Sucuklu yumurta ve kahve pek bana göre değildi. Önce güzelce kahvaltımı yaptım sonra kahvemi elime alıp yudumlamaya başladım. Kahvaltısını bitirmiş kahvesinin bitirmeye çalışıyordu. Benimle gözgöze gelmemek için telefonuyla ilgileniyordu. Nerden mi biliyorum? Sürekli hala ordamıyım diye kontrol ediyordu. Yinede inadımı devam ettirip gözlerimi üstüne diktim. En sonunda sessizliğimi bozdum. "Dün hakkında konuşmak ister misin ?" diye sordum.
Elindeki telefonu bırakıp boşta kalan eliylede kahvesini tutmaya başladı."Bak dün olan şeyler ... şey ben kendimde değildim sanırım. Yani sana umut vermek istemem özür dilerim." dedi bakışları yerde. Dediklerini idrak etmem biraz zaman aldı. Gözlerimi dolduran yaşları kovduktan sonra "Önemli değil. Zaten bende kendimde değildim olayın şokuyla . Bunlar olmamış gibi devam edelim olur mu ? " dedim. Umursamaz görünmeye çalışmak çok zordu.
Başı hala yerdeydi bana bakmadığı için ona minettardım eğer bana baksaydı kendimi kaybedip ağlamaya başlardım. Kesinlikle bunu yapardım. Bakışları hala yerdeyken kafasını salladı. Zorla gülümseyerek "Peki o zaman koruyucu, ben odamdayım. Akşam yemeği dışardan isteriz." diyip yukarı çıktım. Göz yaşlarımı artık tutamıyordum. Yukarı çıkana kadar akmaya başlamışlardı zaten.
Odama vardığımda kendimi yatağa attım. Kendime o kadar kızgındımki. Beni öpmüştü buna izin vermiştim. Sonrada sanki önemsiz birşeymiş gibi davranmıştı. Bunada izin vermiştim. Resmen kendimi kullandırtmıştım. Oysa ilk öpücüğümün böyle olcağını düşünmemiştim. Sevgilimle olur sanmıştım. Oysa sevgili bile değildik biz. Biz birbirimizin hiçbirşeyiydik. Bir hafta kadar öncesine kadar tanışmıyorduk bile. Biz sadece iki yabancıydık. Daha öteside olamazdık zaten. Olmayacaktık ta . Buna izin vermeyecektim artık.
Ben bunları düşüne düşüne derin bir uykuya dalmışım. Uyandığımda saat 5 e geliyordu. 4 saat uyumuştum galiba. Acıkmışım. Aşağı indim. Hiç birşey olmamış gibi devam etmeye kararlıydım. Onu salonda kucağında birkaç dvd ile gördüm. "Yemekye ne yicez ?" dedim sesimin neşeli çıkmasına özen göstererek. İşe yaramış olmalıydı. Buruk bir gülümsemeyle bana baktı "Pizza ?"
"Bayılırım."
"Birazdan gelir. Birkaç dvd aldım izleriz diye. Hangisini izlemek istersin. " Elindeki dvd leri birbir gösterdi. Bir yandanda ismlerini söylüyordu. "One Day" aşk filmi izlemek istemiyorum anlaa. "3 Aptal" ama daha önce izledim " Sil Baştan " sence bugün aşk filmi izlemeli miyiz ? Bence hayır.
"3 Aptal ı izleyelim." dedim kanepeye yanına geçerken. "Peki." dediği an kapı çalındı. "Pizzadır ben bakarım. Sende filmi koy hadi" dedim ve kapıya doğru yürümeye başladım. Pizzayı alıp içeri geldiğimde Colin çoktan filmi açmıştı. Hem yemeye hem izlemeye başladık. Film gayet iyi gidiyordu. Ama benim gözlerim kapanmaya başlamıştı. Bugün ne kadar çok uykum vardı böyle.
Gözlerimi açtığımda yumuşak bir dizde yatıyordum uyku sersemi başımı kaldırıp dizin sahibine baktığımda Colin inde başını yana yatırmış bir halde uyuduğunu gördüm. Ne onu uyandırmaya kıyabildim nede rahatımı bozdum. Orda öylece yattım. Hiç birşeyden haberim yokmuş gibi tekrar uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucum
Teen FictionBabasının hatası yüzünden hayatı altüst olan bir genç kız . Babasının onu emanet ettiği bir koruyucu. Peşlerinde olan kötü adamlara izlerini kaybettirmeye çalışıyorlar. Ha birde birbirlerine uyum sağlamaya . Onların hayat maceraları bazen komik baz...