Večeře

622 28 0
                                    

K večeru se jako každodenně konala v královské jídelně večeře na které se sešlo i nejrůznější panstvo. Tentokrát se ale večeře účastnila i sestra bývalé královny. Měla totiž v plánu zjistit, kdo je tou záhadnou milenkou jejího švagra kvůli které její sestra opustila tento svět a byla přesvědčená, že když je Garvey vdovec, bude s ní na večeři.

Do jídelny přišla Morgana až jako poslední a způsobila rozruch mezi ostatními hosty. Nic si však ze zvýšené pozornosti nedělala a jakoby nic se usadila na volnou židli vedle svého švagra. Ten z toho nebyl zrovna nadšený, ale snažil se ji ignorovat. Doufal totiž, že co nejdříve odjede ke svým rodičům.
,,Vy jste sestra její zesnulé Výsosti královny Noreen McKinley?,” ptala se tmavovlásky dívka, která seděla po její pravé straně.
,,Ano. Lady Morgana McKinley,” pousmála se na ni.
,,Komtesa Eliza Pherson, důvěrná přítelkyně a dvorní dáma Vaší sestry. Upřímnou soustrast. Byla to úžasná žena s velkým srdcem... Ale zaslechla jsem, že jste byla celé dva roky zavřená v klášteře. To muselo být strašné.”
,,Ale kdeže. To jsou jenom klepy. Jistě, pár dnů jsem tam pobyla, tedy do té doby než mě přistihl tamější kněz s jedním mnichem. Poté mě vyhodili a já začala cestovat po světě,” vymýšlela si Morgana.
,,S mnichem? To bych do Vás nikdy neřekla,” divila se pobavená komtesa.
,,To víte. Celé dny tam je strašná nuda. Člověk se musí nějak zabavit.”
,,To jistě. O Vašich zážitcích mi musíte jestě někdy popovídat. Ale byla jste už u hrobu Vaší sestry?”
,,Ještě jsem neměla tu příležitost a ani se nenašel někdo, kdo by mě doprovodil,” odpověděla Morgana a pohlédla na Garveye, který celý jejich rozhovor poslouchal.
,,On se určitě nějaký gentleman najde,” pousmála se Eliza.
,,To jistě,” opětovala jí úsměv Morgana.

Po večeři se lady Morgana s komtesou Elizou usadily v jednom ze salonku, aby měly více soukromí. Morgana se chtěla co nejdříve zjistit, kdo je tou záhadnou královou milenkou.
,,Elizo, mám na Vás otázku. Dozvěděla jsem se, že můj švagr mou sestru podváděl. Kdo byla ta žena?,” ptala se přímo.
,,Pšt. Tady se o tom nesmí mluvit. Zítra Vám ji ukážu.”
,,Proč až zítra?,” divila se lady.
,,Je jiná než my ostatní. Zítra to pochopíte. Běžte si odpočinout,” pousmála se Eliza a odešla.
K odchodu se chystala i Morgana, ale vtom jí skočil do cesty pohledný muž a podal jí sklenici vína.
,,Krásný večer, viďte. Lady Morgana?”
,,Ano, ale já Vás známým neshledávám,” pousmála se dívka a napila se ze sklenice.
,,Oh. Zapomněl jsem se představit. Generál Louis Fondé. Nechtěla by jste se přidat ke mně a mím přátel?”
,,Snad jindy. Jsem již dosti unavená.”
,,Smím Vás doprovodit k Vašemu pokoji?,” nabízel dívce muž.
,,Vy můžete i dovnitř,” zašeptala záludně Morgana, vydala se směrem ke svému pokoji a Louis ji následoval.

Ahoj. Další kapitola je tady. Doufám, že se líbila a děkuji za všechna přečtení. 😊💓

Tajemství krveKde žijí příběhy. Začni objevovat