Morgana nemohla opět celou noc usnout. Stále musela přemýšlet nad tím, co viděla, jak ji ranilo, když jí Garvey řekl, že ji nikdy nemiloval a také nad tím, co těm dvěma provede. Napadaly ji nejhorší způsoby, ale byla si vědoma toho, že to nemůže provést na švagrově hradě. V úvahu připadalo s nimi jet na projížďku někam po okolí, ale po včerejších slovech s ní určitě nikam nepojedou. Bylo jí taky jasno, že nemůže dlouho vyčkávat a že Garvey ji může každou chvíli vyhodit ze svého domu nebo poslat k rodičům. Dnes si však chtěla nechat ještě den na rozmyšlenou a na radu s komtesou Elizou. Po včerejším odhalení byla přesvědčená, že jí může věřit. Vstala poměrně brzy. Upravila se a tentokráte se přidala i ke společné snídani se šlechtici, kteří pobývají na královském hradě. Jenom Garvey se nedostavil. Morgana se domnívala, že jistě snídá se svou láskou a že z ní mají po včerejšku oba strach, což ji naplňovalo silou, i když z Garveyovy strany ji to také trochu trápilo.
,,Ach, drahá, vypadáte příšerně. Stalo se něco?" přerušila ji v přemýšlení komtesa Eliza, která seděl hned vedle.
,,Ano, ale tady to nechci řešit. Máte dnes čas?" ptala se lady.
,,Na Vás vždycky, drahoušku," pousmála se komtesa a napila se ovocné šťávy.Po snídani spolu obě ženy odešly do altánku v zahradě.
,,Tak o čem jste to chtěla mluvit?" tázala se komtesa, když se konečně usadily.
,,Měla jste pravdu. Včera jsem přistihla mého švagra v posteli s tou šarlatánkou. Řekl, že ji miluje a chce si ji vzít. To nemůžeme dopustit. Celou noc jsem přemýšlela nad tím, jak je zničit, ale nic rozumného mě nenapadlo. Proto Vás chci požádat o radu," pravila zklesle Morgana.
,,Máte pravdu. To nemůžeme dopustit.
Nebude nám vládnout čarodějnice, která s králem manipuluje jako s hračkou. Je čas zakročit a zbavit se jí jednou pro vždy."
,,Promiňte, jestli se ptám nevhodně, ale proč k ní cítíte takovou zášť? A pokud vím, tak to není jednostranné. Co se mezi vámi stalo?" vyptávala se lady.
Její otázka komtesu trochu zaskočila.
,,Nebudu popírat. Nemáme spolu moc dobré vztahy a neměla je ani s Vaší sestrou. Noreen byla několikrát za svým manželem, aby ji kvůli neuctivému chování vyhodil, ale on jí nikdy nevyhověl, protože s tou courou již tehdy nejspíše udržoval intinmní vztah," odpověděla po chvíli nervózní komtesa.
,,Byla neuctivá ke své královně a ostatním? Jak si to mohla dovolit? Ke mně si to zatím nedovolila a to mě Garvey nesnáší."
,,Není hloupá. Vaše sestra byla hodně labilní a zranitelná. Vy jste mnohem silnější. Ví, že pokud k Vám bude nepříjemná, budete schopna ji klidně i zabít."
,,O tom jsem ji včera přesvědčila. Škoda. Kdybych včera tak moc nemluvila a nevyhrožovala, mohla jsem se jí rychle zbavit." povzdechla si Morgana.
,,Nic si z toho nedělejte. Teď je nejistá a ta nejistota ji ničí. Neví, kdy jí můžete ublížit. Je si jistě vědoma toho, že teď jí nepomůže ani král," usmála se Eliza.
,,A co navrhujete? Zabít ji ve spánku?," ptala se tmavovlasá dívka.
,,Máte dost času. Neuspěchejte to. Probodnout ji a utéct můžete vždycky."
,,Nejspíš máte pravdu, Elizo. Bylo by to moc rychlé. Bude zábava je oba napínat a popřípadě tady mám Vás, aby jste to dokončila za mě," usmála se Morgana.
,,Lady Morgano, máte tady návštěvu," přispěchal k altánku jeden z vojáků a vyrušil dívky v rozhovoru.
,,Návštěvu? Jestli je to popravčí, kterého si na mě přichystala jeho Výsost, tak se s ním nehodlám setkat," odsekla lady.
,,Nobojte. Jsou to Vaši rodiče," odpověděl muž.
Morgana ztuhla. Rodiče byli ti poslední, které by chtěla vidět. Bylo jí jasné, že si pro ni přijeli, aby ji odvedli domů.
,,Pokud bych se už nevrátila, víte, co máte dělat," zašeptala komtese do ucha, aby je voják neslyšel a poté s ním odešla do hradu.Ahoj. Tady je další kapča. Doufám, že se líbila. V nejbližší době očekávejte další, kterou mám již dopsanou. 😊💖
ČTEŠ
Tajemství krve
Historical FictionMladá lady Morgana strávila poslední dva roky zavřená v klášteře poté, co ji přistihla její starší sestra se svým snoubencem. Celé dva roky měla přísný zákaz vycházet ven. To se však změní v den, co přijde dopis od její již zesnulé sestry, která v p...