Zázrak

275 13 0
                                    

Morgana byla v cele zavřená již několik týdnů, ale stále nebylo rozhodnuto o jejím rozsudku. Ta nejistota ji ničila. Vězeňské jídlo také nechutnalo nejlépe a v posledních dnech ji také začalo trápit zdraví.
,,Kdo je to!?” křičel muž, který měl právě stráž na přicházející světlovlasou dívku.
,,Je to léčitelka,” odpověděl voják, který přicházel s ní.
Ten druhý, vzal klíče a přešel k cele lady Morgany. Ta jakmile uslyšela řinčení klíčů, ihned zpozorněla a šla se podívat, co se děje.
,,Seď, přišla tě jenom prohlédnout,” přikazoval jí muž, který právě odemykal. Morganě to nedalo a šla se podívat blíž.
,,Tahle na mě ani nesáhne!” spustila rázně, jelikož zpoznala Kennu, milenku krále Garveye.
,,Drž hubu. Bude dělat co jí bylo přikázáno,” odbyl ji voják a vpustil léčitelku dovnitř.
,,Uklidněte se a posaďte se,” pobízela Kenna rozzuřenou lady.
,,Na co? Aby jsi mě mohla zabít? Ne, děkuji.” odsekla šlechtična.
,,Kdybych Vás chtěla zabít, udělám to dávno. Teď je důležité Vaše zdraví.”
Morgana se s ní nechtěla hádat. Věděla, že má pravdu. Klidně se posadila na zaprášenou postel a čekala na vyšetření.
,,Co Vás vlastně trápí?” ptala se Kenna a otevřela svůj malý léčitelský kufřík.
,,Často mám nevolnosti. Cokoliv sním, vyzvracím a moje tělo již nemá žádnou sílu,” popisovala lady.
,,Dobře. Jsou to spíše ranní nevolnosti nebo celý den?”
,,Jak kdy. Někdy pouze ráno, jindy zase po celý den. Ale ty celodenní převládají.”
,,A ještě nějaké problémy? Třeba nějaké bolesti?” vyptávala se léčitelka.
,,Ne,” odsekla lady.
,,Dobře,” povzechla si Kenna, sbalila kufřík a chystala se odejít.
,,Počkej! Ty mě toho nezbavíš?” křičela na ni Morgana.
,,Uvidíme co se dá dělat,” řekla světlovláska a odešla. Vzápětí přistoupil k cele opět voják a znovu ji zamčel. Morgana si rozzuřeně dupla, ale ihned se svalila k zemi.

Kenna po opustění vězení šla do královské kuchyně, kde se vařilo i jídlo pro vězně a ihned přistoupila k hlavnímu kuchaři.
,,Odedneška bude ve vězení lady Morgana dostávat pouze zdravá, dietní jídla. Rozumíš?” spustila suveréně.
,,Jistě, ale již několik dnů dostává jen zeleninu a vařené maso,” vysvětloval kuchtík.
,,Jakto? Ona nejí to co ostatní ve vězení?” podivila se léčitelka.
,,Z počátku tomu tak bylo, ale když začala mít problémy, začali jsme pro ni vařit lépe. Je to přeci jenom šlechtična,” vysvětloval muž.
,,Pravda. Ty jsou tu vždy privilegovaní,” řekla otrávené Kenna a raději odešla. Nikdy se nedokázala smířit s tím, že lidé s rodovým jménem jsou něco více než ti ostatní.
Avšak tentokrát jí v hlavě leželo, co to může s Morganou být. Nenapadala ji žádná nemoc. A mířila ke králově pracovně. Zdvořile zaklepala a po zaslechnutí dále vešla dovnitř.
,,Co pro mě máš, Kenno?” ptal se Garvey a i nadále koukal do papírů na stole.
,,Jde o lady Morganu, Vaši milenku,” spustila nepříjemným tónem.
,,Nechci se o ní bavit. O jejím rozsudku rozhodneme jistě brzy,” pravil bez zájmu muž.
,,Asi ani nebudete muset.”
Král zpozorněl. Vůbec nerozuměl, co mu tím chtěla blondýna říct.
,,Podle všeho je těhotná. Čeká Vaše dítě.”
,,Cože? To není možné,” dostal ze sebe zaskočený Garvey.
,,Všechno tomu nasvědčuje. Za pár měsíců uvidíme, jestli to je pravda,” řekla léčitelka a odešla.
Král nevěřil svým uším. Podle všeho by mohl mít za několik měsíců mužského potomka, následníka trůnu.

Morgana trčela ve vězení a znuděně koukala z malého okýnka. V tu chvíli ji opět vyrušilo cinkání klíčů a následné odemčení. Očekávala, že se opět jedná o Kennu, která jí konečně přinesla nějaký lék. Ale kdepak. Ve dveřích stál sám král.
,,Přišel jsi mě konečně zabít aby o tom nikdo nevěděl? Posluš si. Zbav mě toho utrpení,” pravila lhostejně.
,,Nejsem tu abych tě popravil. Chci znát pravdu. Jsi těhotná?”
,,Cože? Kdo ti řekl tuhle hloupost?” ptala se nechápavě lady.
,,Léčitelka, která se na tebe byla podívat.”
,,Ach ano. Tvoje milovalá čarodějnice. Co po tobě chce? Aby jsi se zbavil mě i toho dítěte o kterém si myslíte, že nosím v břiše?”
,,Už delší dobu se s ní nestýkám. Takže je to pravda?”
,,Nevěřím ti. Už jednou jste mě obelhali. A kdyby to byla pravda co by jsi udělal? Zabil mě? Poslal mě pryč?”
,,Tady jde o vážnou věc. Bylo by to mé dítě. Tohle bych nikdy neudělal. Nejsem jako ty. Nikdy bych se nezbavil nevinného. Takže co? Jsi těhotná?” dožadoval se odpovědi i nadále král.
,,Víš, jak jsi vtipný, když se snažíš působit jako starostlivý otec?... Pokud jím tedy budeš, Kenna mi totiž nic neřekla. Ale pokud to sdělila tobě, tak to je asi pravda,” krčila rameny dívka a nic si z toho nedělala.
Garvey se odmlčel a s hlavou v dlaních popošel na druhou stranu cely.
,,Co s tím tedy uděláš?” ptala se otráveně lady.
,,Chci, aby můj syn byl šťastný a vyrůstal se mnou...takže tvůj rozsudek bude pozastaven do porodu dědice trůnu. Ne aby ses snažila dělat hlouposti,” pravil král a poté odešel pryč.
,,Takže jsem volná?” křičela za ním ještě, ale to už ji neslyšel.
,,Prozatím,” odpověděl jí voják, který ji hlídal a propustil ji z cely.
Už neváhala ani chvíli a rychle vyběhla ven. Lady Morgana tomu nemohla uvěřit. Po tolika týdnech trápení je konečně volná.

Ahoj. Tak tady je další kapča. Snad se vám bude líbit a moc děkuji za všechna přečtení. 👸💙

Tajemství krveKde žijí příběhy. Začni objevovat