Zničená lady

354 16 2
                                    

Ještě toho dne se Morganini rodiče vrátili zpět domů, za co byla dívka ráda. Nesnesla by se s nimi ještě jednou setkat. Ani tuto noc toho moc nenaspala, jelikož usnula až nad ránem. Ale ani to jí dlouho nevydrželo. Již od svítání se procházela po pokoji a přemýšlela nad tím vším, co se za poslední dny událo. V příhodný čas se oblékla, upravila a vydala na snídani.

U stolu stejně jako předešlý den chyběl král. Pomalu se z toho začínala srávat tradice. Rychle se mlčky najedla a poté se vypařila do zahrady. Nebyla na tom moc dobře. Dnes dokonce odmítla i společnost komtesy Elizy se kterou se v poslední době hodně stýkala. Bylo znát, že včerejší zrovna ne příznivé setkání s rodiči ji dost zasáhlo.

Celé dopoledne strávila vysedáváním v altánku a pozorováním okolních rostlin a zpěvavých ptáčků. Kolem oběda za ní přiběhla komtesa, z čehož nebyla zrovna dvakrát nadšená.
,,Elizo, říkala jsem, že chci být sama,” pravila zničeně.
,,Já vím, ale tady jde o něco důležitého. Král dal navečer  uspořádat slavnost,” vyhrkla ze sebe komtesa.
,,Děje se snad něco důležitého?” podivila se lady.
,,Nejspíše ano. Proč jinak by něco pořádal tak spěšně.”
,,Aha. Tak jeho Výsosti večer oznamte, že se nezúčastním. Raději strávím večer s dobrou knihou, než s ním a ostatními nwdutými šlechtici,” odfrkl si tmavovláska.
,,Ne. Vy tam musíte jít. Král si to výslovně přál a i já budu raději, když budete se mnou. Co když se tam objeví ta jeho čarodějnice? Je čas uskutečnit náš plán,” pousmála se záludně komtesa.
,,To ne, dnes se na to moc necítím a pochybuji, že se tam ta žebračka ukáže.”
,,Máte pravdu. Musel by se za ni stydět,” řekla opovrhovačně komtesa.
,,Přesně, takže se nemáme čeho bát a když mě omluvíte, chci být sama,” pousmála se nuceně Morgana a odešla do svého pokoje, kde strávila zavřená celý den.

Ahoj. Tahle kapitolka je vcelku o ničem a i dosti krátká, jelikož měla být původně dohorady s tou další, ale jelikož jsem se v té následující vcelku rozepsala, musela jsem je rozdělit. Proto co nejdříve očekávejte další. 😍💕

Tajemství krveKde žijí příběhy. Začni objevovat