Infinity War'dan sonra hepimiz biraz mutluluğu hak ediyoruz. ♡
Tony Stark'ın evi üç katlı bir malikaneydi. Steve dışarıdan eve baktığında hayranlık duymadan edemedi. Bahçenin büyük bir kısmında mavi ortancalar vardı ve hepsi bakımlı görünüyordu.
Yeni biçilmiş çim, mis gibi kokuyordu. Malikanenin çoğu duvarı camdandı, Steve buranın devasa bir akvaryum olduğunu düşünmeden edemedi. Ev gerçekten şahane görünüyordu. Steve elinde tuttuğu beyaz şaraba baktı, Tony gibi zengin bir adam, bu şarabı içer miydi acaba? Steve içeri girmeden bunu bilemeyeceğini anladı.Bucky önden yürürken, Natasha ve diğerleri onun arkasından verandaya adamını attı.
Bucky zili çaldı ve kısa süre sonra Tony kapıyı açtı.
Hepsine kocaman gülümseyip, "Hoş geldiniz." dedi.Bucky dışındaki herkes evin büyüsüne kapıldığından Tony'e Bucky'den sonra, "Hoş bulduk." diyebildiler.
Peter atlayarak merdivenlerden indiği sırada "Mary!" diye bağırdı ve kızı kucağına alıp döndürdü. Mary sevinçle çığlık atarken, Steve kızının mutluluğuna gülümsedi ve elindeki şarabı Tony'e uzattı.
Steve, "Ne alacağımı bilemedim," diye gevelerken, Tony, "Bir şey almana gerek yoktu." dedi.
Natasha ve Bucky birbirlerine göz süzerlerken, Tony onları oturma odasına davet etti. Yanmayan şöminenin önüne yerleştirilmiş mürdüm rengi koltuklara oturdular.
Mary'nin gözü devasa salondaki piyanodaydı."Yemekten sonra çalarız." dedi Peter ona.
Mary uysalca başını salladı, ama heyecanlı olduğunu görmemek için kör olmak lazımdı.
Sarışın bir kadın hizmetli elbisesiyle salona gelip, "Akşam yemeği hazır, Bay Stark." dedi.
Tony ayaklanıp, "Lütfen buyurun." diyerek yolu göstermek için önden ilerledi.
Bucky hemen onun arkasından ilerlerken diğerleri de arkadan geliyordu.
Bucky, Tony'den önce masaya vardı ve kendine bir sandalye çekti. Natasha'nın yanına oturup oturmayacağını görmek istiyordu. Bu sırada kızıl kadın da masaya varmış ve Bucky'nin karşısındaki yerini almıştı. Bucky'nin mavi gözleri parıldıyordu adeta, Natasha ona hafifçe tebessüm etmişti.
Steve, Natasha'nın yanındaki yerini alırken, Mary de babasının yanına oturdu. Tony'de masa başına geçtiği sırada Peter, Bucky'nin yanına gelip omzuna dokundu ve "Yerinden memnun musun Bucky amca?" diye sordu.
Bucky ona baktı. "Neden memnun olmayacak mışım?"
Peter sırıttı, ancak bir cevap vermedi.
O sırada sarışın kadın, "Bay Stark'ın isteği üzerine sizin için Kral Tavuğu yaptım, Bay Barnes." dedi.Bucky, gülümseyerek kendisinden yaşça epey büyük olan sarışın kadına baktı. "Lütfen Pepper, bana Bucky demen konusunda anlaşmıştık."
Pepper başını salladı. "Haklısınız, ama dilim alışmış bir kere." Sarışın kadın gülümsedi.
Tony misafirlerine döndü. "Bu güzel bayan, benim evdeki yardımcım Pepper, evdeki her işe o koşar ve çok da güzel yemek yapar. Sizlerin ne sevdiğini bilmediğimden, Pepper'a doğaçlama takılmasını söylemiştim, umarım beğenirsiniz."
Steve gülünseyerek başını salladı. "Teşekkür ederiz."
"Beğeneceğimize eminim." dedi Natasha da.
Pepper mutfaktan taşıdığı yemekleri misafirlere ikram ederken, sürekli gülümsüyordu.
Mary, "Eviniz çok güzelmiş Bay Stark." dedi yemeğe başlamadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Becomes Four (Stony-Au)
FanfictionSteve Rogers, kızı Mary'nin velayetini annesi Evelyn'e kaptırmamak için uğraşırken, Florida'nın en iyi avukatı ile tanışır; Tony Stark'la. "Gifted" filmi baz alınmıştır!