"911'i aradınız acil durumunuz nedir?"
"Ambulans istiyorum. O-o bayıldı."
"Sakin olun lütfen, isminiz nedir?"
"Mary Rogers."
"Pekâlâ Mary, kim bayıldı?"
"Peter."
2 Saat Önce
"Sakın evi falan yakayım deme," dedi Tony. "Ve Mary'i havuzdan uzak tut, anladın mı? Evden çıktığınızı öğrenecek olursam-"
"Beni yatılı okula vereceksin, evet." dedi Peter gözlerini devirerek. "Artık tembihlemesen mi baba? 15 yaşındayım."
"Ben de bundan korkuyorum," dedi Tony. "Ben 15 yaşındayken babam benden yaka silkiyordu-sakın beni kendine örnek alayım deme- ve o bakışı tanıyorum evlat. 'Hata yaparsam sana çekmişimdir' ifadesi bu. Hayır kesinlikle- bu arada Harley'i bağladın mı sen? Sakın Fred'i yemesine izin verme ve-"
"Baba cidden bunu insanların önünde-"
"Onlar yabancı değil ki!" dedi Tony omuz silkerek. "Steve, Mary ve Natasha işte."
Steve ve Natasha hafifçe tebessüm ederken, Mary şaşkın gözlerle Tony Stark'ın oğlunu öğütlemesini izliyordu.
"Tamam, ama-"
"Aması falan yok Pete, Mary'e göz kulak olacaksın. Tam bir ağabey gibi."
"Evet, orasını anladım-"
"Bahçeye falan da çıkmayın, oturma odasında güzel güzel-"
"Tony," dedi Steve arkadan, dayanamıyordu artık. "Peter'ın tüm bu söylediklerini yapacağına eminim. Bence daha fazla üstüne gitme."
"Biraz daha tembihlersen Peter'ın yerine ben bayılacağım." dedi Natasha da.
Mary elini ağzına kapatarak güldü.
"Pekala, madem öyle düşünüyorsunuz, tembihlemiyorum. Ama geri döndüğümüzde onları evde bulamazsak-"
"Bulacağımıza eminim." dedi Steve, Peter'a bakıp.
"Oh be! Sonunda birileri bana inanıyor."
Tony abartıyla gözlerini devirdi. "Dramatize etme. Tanrım, neden bugün Pepper'ın izin günü ki? O başınızda olsaydı-"
"Bay Stark," dedi Mary. Herkes kıza döndü. "Biraz daha konuşursanız, dava saatini kaçıracaksınız."
Tony başını salladı. "Evet, çok haklısın. Ona göz kulak ol Mary."
"Ah çok güzel, şimdi de beni ona emanet ediyorsun."
Tony güldü. "Senden akıllı ama."
"Hepimizden akıllı." dedi Natasha.
"Buna şüphem yok," diyerek kıza döndü Tony. "İyi eğlenceler tatlım, uslu durmasını sağla."
Mary başını sallayıp hafifçe sırtarırken, Peter eliyle yüzünü kapatıyordu.
Çocukları evde bırakıp dışarı çıktıkları sırada, "Alınma ama çocuk iyi dayanıyor," dedi Natasha. "Senin gibi bir babaya sahip olsaydım ya evden kaçardım, ya da seni konuşmaya başladığın o dakika işkenceyle öldürürdüm."
Tony durup kadına baktı. "Tüylerimi diken diken etmene izin vermeyeceğim."
Steve, adamın kollarına baktı. "Olmuşlar zaten."
"Hava serin, ondan." diyerek arabasına bindi Tony.
"Serin mi? Hava 32 derece." dedi Natasha, arabanın arka koltuğuna geçerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Becomes Four (Stony-Au)
FanfictionSteve Rogers, kızı Mary'nin velayetini annesi Evelyn'e kaptırmamak için uğraşırken, Florida'nın en iyi avukatı ile tanışır; Tony Stark'la. "Gifted" filmi baz alınmıştır!