17. Bölüm

2K 189 299
                                    

Peter ve Mary, açık olan televizyonda izledikleri bir çizgi filme gülerlerken Natasha ve Steve odaya girdi.

"Babam nerede?" diye sordu Peter.

"Lavaboda."

"Hemen geliyor."

Natasha Steve'e baktı. Sarışın adam susarken, Natasha devam etti. "İki dakikaya burada olur canım, sen öyle rahat mısın?"

Peter, yanında oturan ve kolunu omzuna atmış olan kıza baktı. "Gayet rahatız, değil mi Mary?"

Mary başını salladı. "Evet, oldukça."

İkisi kıkırdarken, Steve ve Natasha gözgöze geldi. İkisinin de gözlerinden acı okunuyordu ama çocukların bunu anlayacak halleri yoktu.

Tony'de o sırada içeri girdi ve Peter hemen atıldı. "Ne zaman eve gidiyoruz?"

"Bu gece buradayız evlat," dedi Tony. "Seni çok sevmişler."

"Ha ha," dedi Peter. "Cidden sıkıldım."

Tony doğal davranarak, "Sanki evde olsan şu ankinden farklı bir şey yapıyor olacaktın?" dedi gözlerini devirip.

"Eyvah!" diye atıldı Mary yataktan aşağı inerken, "Fred sizde kaldı Bay Stark."

Tony hemen Peter'a döndü, "Harley bağlı mıydı?"

Peter yutkundu. "Fred gözümüzün önündeydi ve bizimle birlikte evdeydi. Harley de bahçedeydi, ben de bu yüzden-"

"Bağlamadın değil mi?"

Peter başını salladı. "Hayır."

Tony Mary'e döndü. "Sana yeni bir kedi alırım tatlım, anlaştık mı?"

Mary, başını kaldırmış ve kaşlarını çatmış Tony'e bakıyordu. "Neden? Fred'e ne oldu ki?"

Tony ağzını büzdü. "Şu anda cennette olma olasılığı, oturma odasında olma olasılığından daha yüksek."

"Baba?" diyerek Steve'e döndü Mary. "Fred öldü mü?"

Steve önce kızına, sonra Tony'e baktı. Esmer adam omzunu silkti. "Harley, bağlı olmadığı her defasında eve girmenin bir yolunu buluyor, yani- muhtemelen kedicik-"

Mary, Peter'a döndü. "Köpeğin kedi mi yer mi?"

Peter gözlerini kocaman açıp Mary'e baktı. "Aa-şey, yemez aslında." Peter'ın gözü babasına kaydı. "Yer mi? Şey, yiyebilir ama-"

Mary'nin omuzları düştü. "Onu orada unuttuğuma inanamıyorum. Bu benim hatam, onu bırakmamalıydım."

"Çok ciddi bir sebebin vardı Mary," dedi Tony. "Kahramanlık yapıyordun. Ve sana söz veriyorum, yarın ilk iş, eve gidip Fred'in sağlığı yerinde mi diye kontrol edeceğim, anlaştık mı?"

Mary başını salladı. "Anlaştık."

~

Akşamın ilerleyen saatlerinde Peter ve Mary odada aynı şekilde televizyon izlerken Steve, Natasha ve Tony kafeye ilerlediler. Bucky'de birazdan aralarına katılacaktı, yoldaydı ve perişandı.

Davayı sormak için Tony'i aramış ve kötü haberi o şekilde almıştı.
Birer kahve alıp masaya oturdular. O sırada Bucky'de gelmiş ve onlara katılmıştı. Tony ona kısaca olanlardan bahsetmişti. Bucky şoktaydı, üzgündü ve ağlamıştı.

Herkes bu olanları değiştirmeyi ne kadar çok istediğini söylemişti, ama kimsenin elinden bu kadarı gelmezdi.
Tony, "Yarın sabah Doktorla kök hücre için görüşmeliyim," dedi. "Bir an önce yapılması gereken yapılsın ve oğlumu eve götüreyim. Bu arada yarın sabah mahkemenin olduğunu da biliyorum Steve, eve gidip hazırlanacağım ve oraya gideceğiz."

Two Becomes Four (Stony-Au)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin