Merhabalar 🤗
Uzun, sürükleyici, heyecanlı ve bir miktar duygusal bir bölüme hazırsanız kemerlerinizi sıkıca bağlayınız! 😆
Tony, öpücüğün etkisiyle gözlerini kapatmıştı, içine akan sıcak duygular onu esir almak üzereydi ki nefessiz kaldığını fark etti. Steve'de aynı şekilde olmalıydı ki geri çekildi. İki adam hızlı nefesler eşliğinde birbirlerine bakıyorlardı.
Tony, "Bu harikaydı," dedi, "beklemiyordum. Ama Mahkeme binasının önünde olduğumuzun farkında mısın acaba?"Steve etrafına bakındı. "Tam olarak arabanın içindeyiz."
"Ve arabada- neyse boşver." dedi Tony ve bu sefer o sarışın adamı kendine çekip öpmeye başladı. Bu hissi tatmayalı yıllar olmuştu, Steve'in yumuşak dudaklarında hayat buluyordu. Vücudu daha fazlası için karıncalaşmaya başlamıştı. Göğüs kafesindeki kalbinin sesini neredeyse duyacaktı. Tanrım, böyle atmayalı yıllar vardı.
Steve'de farklı hissetmiyordu, bu hisler taptaze ve capcanlıydı. Tony'nin sıcak nefesiyle kendinden geçmesine ramak kalmıştı ama esmer adam geri çekilerek ikisine de nefes almak için zaman tanıdı.
"Biraz daha devam edersek... paparazziler etrafımıza dolacak." dedi Tony nefes nefese. 'Ünlü avukat arabada sevişirken yakalandı.' gibi bir manşete hazır değiliz."
Steve koltuğunda geri yaslanırken başını salladı. "Evet... haklısın."
Derin bir nefes alıp veren adamlar birbirlerine bakmayı sürdürdüler.
"Normal şartlarda seni evime götürürdüm," dedi Tony gülümseyip. "Ama hastaneye dönmek zorundayım."Steve yutkundu. "Evet, dönmelisin." dedi. "Ve ben de eve gidip iyi haberi kızıma vermeliyim. Sonra hastaneye geliriz."
"Bugünü evde kızınla geçir, biraz dinlen. Dün gece sen de uyumadın. Yarın gelirsin, o zaman görüşürüz."
"Seni yalnız bırakmak istemiyorum." dedi Steve.
"Bucky hastanede," dedi Tony. "Yalnız olmayacağım."
Steve başını salladı. "Tamam o zaman, ama sen de bu gece uyumaya çalış. Yarın gelip ne zaman kan verebileceğimi öğrenirim ben de."
Tony tekrar gülümsedi. "Birbirimize nasıl da ihtiyacımız var, şu hale bak!"
Steve tebessüm etti. "Ne gerekiyorsa yapacağım Tony."
"Biliyorum, iyi ki varsın."
Steve adamın dudağına minik bir öpücük kondurdu. "Ve sen de iyi ki varsın Tony Stark."
~
Steve eve döndüğünde kızı Natasha ile bahçede oturmuş puzzle yapıyordu.
Babasını görünce sandalyesinden fırlayıp kucağına atladı. Steve ona sıkıca sarılırken, "Kazandık," dedi. "İstediğin süre boyunca benimle kalabilirsin Mary, seni kimse alamaz benden."
"Ömrümün sonuna kadar seninle kalmak istiyorum," dedi Mary babasının boynunu öperken. "Bay Stark'a teşekkür ettin mi?"
Steve hafifçe kızardı. "Elbette ettim."
"Mutlu oldu mu?" diye sordu küçük kız babasına bakıp.
"Mary Rogers, sen ne biliyorsun bakalım?"
Mary kıkırdadı. "Natasha teyzem onu öperek buraya geldiğinde dair benimle bir dolara bahse girdi."
Steve başını kızıl kadına çevirdi.
Natasha ise dudaklarını kıvırdı. "Bir dolarımı ver Mary."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Becomes Four (Stony-Au)
FanfictionSteve Rogers, kızı Mary'nin velayetini annesi Evelyn'e kaptırmamak için uğraşırken, Florida'nın en iyi avukatı ile tanışır; Tony Stark'la. "Gifted" filmi baz alınmıştır!