Ok, pamiętacie ten rozdział, gdzie prosiłam o pytania do bohaterów?
(Nie martwcie się, ja też nie pamiętam, jaki to był rozdział, chyba piętnasty, albo dwudziesty(???))
W każdym razie pytania są i teraz udzielamy na nie odpowiedzi (szczerze, to jak tylko dostałam, to miałam taką podniete, ale mniejsza z tym 😂😂😂)
Wszystkie te pytania są od Zifi43
No to jedziemy z tym koksem.
Do Nettki:
1) Czemu tak bardzo nie lubisz Chata?
Bo jest mega irytujący. Wymądrza się i jest nieodpowiedzialny. Gdyby tylko w kuchni było więcej patelni na pewno by jedną dostał. No niestety...
2) Jakie są twoje relacje w stosunku do nowych?
Nie ufam im, ale wszyscy wydają mi się znajomi. Czy to już schizofrenia?
3) Masz zamiar powiedzieć Chatowi, kim jesteś?
No chyba żartujesz! Przecież jest tak głupi, że zaraz by wszystkim rozgadał. A po za tym z maską jest bezpieczniej (tak szczerze to po prostu nie jestem skończoną idiotką😂)
Do Adriena:
1) Jak sądzisz, gdzie jest twój ojciec?
Albo nie żyje, albo zwiał do Tybetu (jak zwykle tak bardzo mnie kocha, że zabrał mnie ze sobą... Ekhm) pół życia siedział nad mapami i przewodnikami.
2) Ufasz Ladybug?
Jest... Interesująca.
3) Co sądzisz o pszczółce?
Wygadana I NIECH MNIE KTOŚ POWIESI, JEŚLI NIE RPZYPOMINA ONA CHLOE. Niestety Chloe ma zestaw małego tynkarza, a u Bee go jeszcze nie widziałem...
Do Fu:
1)CZEMU CHODZISZ W JEDNEJ KOSZULI?!?!
Słuchaj. Ty masz przez całe życie jedne włosy. Jedne kości i jedne paznokcie. TO JA MAM JEDNĄ HAWAJSKĄ KOSZULĘ. Amen.
Do Nino i Alyi:
1) Kto był księdzem na ślubie?
Alya: Bardzo miły mężczyzna. Uczony, wrażliwy...
Nino: A to nie był przypadkiem ten bezdomny z Nowego Jorku?
Alya: TO BYŁ BYŁY POLSKI BEZDOMNY O IMIENIU JANUSZ! POTEM ZOSTAŁ KSIĘDZEM! UCZONYM! Ups, powiedziałam to na głos.
Nino: *śmiech*
2) Co czujecie nosząc maski?
Alya: Jest inaczej. My jesteśmy inni i wszystko jest...
Nino: *zatyka Alyi usta i krzyczy*
Nino: Alya chciała powiedzieć, że jest po prostu zarombiście!
Do Chloe:
1) Czemu tak się zmieniłaś? W sensie wcześniej byłaś suką, a teraz jesteś znośna.
Chloe: Emm, przyjaciele? Myślę, że dlatego.
Chat Noir: *krzyczy z kuchni*
Chat Noir: Wow, Chloe, jak dużo powodów!
Chloe: Przymknij się cholerny dachowcu!
Do Felixa:
1) CZEMU TY ŻYJEEEEESZ...?!
Felix: Emm, chyba nie muszę Ci opowiadać historii o pszczółkach i kwiatkach...
Do Pappilona:
1) Dasz sobie siana? Nie morduj Paryża... Zaatakuj islam :) dobry plan?
Pappilon: Hmm... To dobry pomysł. Szukasz może pracy? Mój doradca stłukł ostatnio mój ulubiony kubek do kawy no i cóż...
A teraz pytanie do autorki:
Którą postać lubisz najbardziej z tego opo? Względem charakteru.
Kocham wszystkie postacie, bo tak jakby każda z nich ma w sobie cząstkę mnie, ale myślę, że najbardziej lubię Marinettkę. Jest taką dziewczyną jaką zawsze ja chciałam być. Waleczny, odważna i umie walczyć oraz strzelać z broni (w sumie to ta bohaterka jest jednym z powodów dla których powstała ta książka.
----------------
OK, to już wszystkie pytania. Serdecznie dziękuję za nie Zifi43.
Do następnego
stingingrose
YOU ARE READING
Wojna to wojna || miraculous✔
FanfictionWystarczył jeden dzień, by Marinette ze zwykłej, trochę zbyt nieśmiałej dziewczyny, stała się rebeliantką. Ukrywając twarz za maską, podając się za Ladybug - dziewczynę bez oporów i strachu - i współpracując z tak samo irytującym jak tajemniczym Cha...