"Home
A place where I can go
To take this off my shoulders
Someone take me home"Hello! Én Skyler White vagyok egy maffia vezérnek az utódja Nathaniel White-nak. Apám mindig úgy nevelt hogy ha bajba kerülök megtudjam magam védeni. Néha elvitt egy-egy új pisztoly vagy gépfegyver kipróbálására. Azt hittem hogy valamilyen segéd rendőr vagy valami ilyesmi de...oltári nagyot tévedtem. Most már enyém a maffia anyámmal együtt. Ő segít nekem bele rázódni ebbe. Kegyetlennek, Szívtelennek és Keménynek kell lenni. Ha az embereid látják rajtad hogy gyenge vagy felülkerekednek rajtad és megölnek. Ezért kell előttük érzelemmentes arccal harcolni. Ez a maffiának a rendje. "Vagy kemény vagy vagy meghalsz"
Van egy kisebb csapatom. Úgy hívják őket hogy "Black Rose". Őket én képeztem ki. Nekem ők a családom! +ugye anyám.
A csapatban benne van Anna. Annának fekete hosszú haja van és kék szeme. Szerintem nagyon szép lány de ezt ő nem tudja magáról. Nekem ő a legjobb barátnőm is egyben. Ő 19 éves. Nagyon kedves de merész is tud lenni ha kell. Ő olyan hacker féle. Nagyon okos és ért a számítógépekhez viszont néha be is szokott jönni velünk segíteni rabolni meg ilyesmik.
Benne van Adam. Adam a legmegbízhatóbb ember akit ismerek. Ő a másik fiú legjobbarátom. Neki barna haja és barna szeme van. Nagyon jól néz ki viszont nem az esetem. Már egyszer megpróbáltuk együtt de annak szakítás lett a vége. Ja tartott vagy egy hétig(😂). Ő szokott előre menni ha rabolunk és egymást szoktuk fedezni.
Meg ott van Bailey. Bailey a maffia egyik legjobb fegyver használója. De komolyan! Ennyire jól lőni még embert nem láttam(khm...khm..nálam persze nem jobb😏). Neki sötét szőke haja és világos barna szemei vannak.
Ő szokott minket kihúzni a szarból. Nagyon jól tud vezetni és álcázni is. Ő együtt van Annával.
Magamról el is felejtkeztem. Nekem világosabb barna hajam van mint Adam-nek. Szintén barna szemem van csak az egyik szememben van egy csík. Azt a csíkot akkor szereztem amikor 7 évesen elmentünk egy vidámparkba. Sajnos nem lett jó vége. Én elestem az egyik felvált fa lécben és egy szálka bele fúródott a szemembe. Elvesztettem az eszméletem és a kórházban ébredtem. Azt mondták ha egy kicsivel beljebb megy a szálka meg is vakulhattam volna. De kiszedték a szememből és nem lett nagyobb bajom szerencsére. Én 19 éves vagyok idén leszek 20. Még nem volt meg se az első csókom se az első AZ. De nem is nagyon vágyom rá hogy egy fiú mindig ott legyeskedjen körülöttem. Mert nem szeretnék neki fájdalmat okozni.
Nem vagyok az a táska ribanc szerűség de azért vannak lányos dolgaim is. Inkább fiús vagyok viszont szeretem azt érezni néha hogy szép vagyok.
Ez lennék én.
_______________________________________Hát ez lennék én. Ha megfogott az amilyen vagyok tarts velem a továbbiakban is☺.
YOU ARE READING
A Maffia az Életem!
FanfictionKépzeld el hogy egy 19 éves lány vagy akinek a nyakába szakad minden amikor is apja elhuny és anyja elmondja apja nagy titkát... hogy az apja egy igazi maffia vezér.! Mármint... volt maffia vezér. És ez megtörtént Skyler White-tal. Emiatt át kell v...