"All Im is a man
I want the world in my
hands
I hate the beach
But I stand in California
White my toes in the sand
Us the sleeves on
my sweather
Lets have an adveture
Head in the clouds
but my gravity centered"De...hogy kerülnek ide?
Mikor elváltunk egymás ölelő karjaiból rájuk néztem. Mind a ketten fürkészték a többieket.
-Oh! El is felejtettem! Gyertek, bemutatom az elrab...már mint a barátaimat!-mondtam őszintén mosolyogva. Hátr fordultam de ami fogadott arra nem számítottam. Ray az orrom előtt ált és ahogy megfordultam magához rántott és a védelmébe vont. Bailey-ékre szegezte a fegyverét.
-Egy lépést se tovább vagy megölöm!-ekkor Ray közre fogta a nyakamat egy késsel és arréb húzott a többiektől.
-HÉ!-kiabálta Anna és előkapottegy fegyvert-most ereszted el vagy esküszöm addig foglak kínozni míg meg nem döglesz kínok és sikolyok közt!-mondta de ez nem nagyon hatotta meg Rayt. Inkább szorosabban fogta a nyakamra a kést. EZ MEGŐRÜLT?!!
-Édesem...meg tennéd hogy nem vágod el a torkom?-kérdeztem halkan suttogva.
-SHHH...Kiviszlek a kocsihoz Jay-ékkel beülünk és indulunk Syetlibe.-suttogta majd adott egy puszit a fülemre. Ez kicsit megnyugtatott de még mindíg ott volt a valóság hogy egy kibaszott kést szorított a nyakamhoz! Elkezdett hátrálni velem a kocsihoz. Annáék jöttek utánunk.
-Ne gyertek tovább vagy elvágom a torkát!-megálltak és csak nézték ahogy kihuznak a kocsiig és beültetnek.-Meg ne próbáljatok követni mert esküszöm megölöm mind kettőtöket amiért hátba szúrtátok őt!-itt rám mutatott majd megfordított és leszedett valamit a hátamról és a nyakamról. Poloskák voltak és egy... nyomkövető. Nekik is csak a pénzre kelletem. Csak meg akartak ölni! Sutba vágtak több mint tíz évnyi barátságot! MIND A HÁRMAN! Adam, Anna, Bailey. UTÁLOM ŐKET!Amikor már nem voltunk a hotel területén neki döntöttem a fejem az ablaknak és hagytam hogy csöndben follyanak a könnyeim. Ezt szerintem Ray is észre vette mert elkezdte simogatni az arcom és puszilgatni ahol egy könny cseppem éppen lefelé igyekezett a melegen tartó dzsekim ujjára.
-Ne sírj kicsi lány. Ezek rohadékok voltak akik képesek voltak a TE-itt rám mutatott és várt egy kicsit-barátságodat és bizalmadat eldobni egy kis pénzért. Te egy gyönyörű okos és jó szívű lány vagy!-amint kiejtette ezeket a szavakat meg csóváltam a fejem mi szerint ne mondjon olyan dolgokat amik nem igazak.
-Nem vagy se jó szívű se gyönyörű és még okos sem.-nem voltam még ennyire önbizalom hiányos soha se az eddigi életem során. Amikor Ray megszólalt a nyakába borultam. Ezzel a mozdulattal neki adtam a bennem lakozó önbizalmamnak felét. Azt mondta: De az én szememben az vagy és az is leszel!-csak még jobban elkezdtem bőgni a vállán de most már inkább az örömtől. Hogy van egy ember aki nem azért szeret mert van egy egész nagy maffiám. Aki nem csak a pénzemért hanem a természetem miatt szeret.Csak egy kisebb gond van...hogy ő nemtudja hogy mikre vagyok képes. Már számtalanszor fegyvert fogtam rá de nemtudtam megtenni hogy meg húzzam a ravaszt. De ez csak is nála volt így eddig. Sajnos nem csak rá fogtam fegyvert eddig. Az egyik közeli család tagomra is fegyvert fogtam...de ő nem járt olyan szerencsésen mint Ray...
*Vissza emlékezés*
-Skyyy! Gyeree! Indulunk a rokonsághoz!-anya felkiabált a szobámba én meg elkezdtem készülődni. Egy fehér inget vettem fel egy fekete szaggatott nadrággal. Amikor bele néztem a tükörbe elkönyveltem magamban hogy jól nézek ki a 14 évesekhez képest (No EGO!). Elindultam le a lépcsőn és megcéloztam az előszobában lévő fekete convers cipőmet.
-Skyler! Anyád nem mondja el még egyszer!-kiabált ki apa a rémisztő hangján. Ilyenkor féltem tőle egy kicsit. De eddig még soha nem mutattam ki előtte. Senki előtt. Igaz hogy apámtól rengetegen félnek Sőt! Rettegnek! De én nem akarok azok közé tartozni.Amikor felhúzták a cipőm elindultam a kocsi felé de eszembe jutott hogy hozni kéne magammal a kistáskámat. Gyorsan vissza sprinteltem majd vissza és végül beszáltam anyám mellé hátulra a kocsiba.
-Na! Csak kitudtál jönni végre..-tett felém apám egy lenéző nézést de ezzel én nem foglalkoztam vigyorogtam tovább annak reményében hogy tudom idegesíteni.-Mit vigyorogsz HA?!-kérdezte kissé ingerülten én meg csak még jobban vigyorogtam a reagálásán.
-Wil! Skyler! Csak ezt az egy napot bírjátok ki veszekedés nélkül jó?!-kiáltott közénk anya.
-De ez a gyerek kiprovokált!-mondta tettetve az ártatlant apám. Nekem meg elkerekedett a szemem.
-Már nem azért de...én MEG SEM SZÓLALTAM!!-mondtam apám képébe ordítva ezt az egészet. Ekkor keze csattant az arcomon én meg neki vágódtam az üvegnek. Elkezdett sípolni a fülem és hallotam hogy a taxis lefékez és apámat kiszállás rá kéri elég ingerülten. Mielőtt elájultam volna hallotam apám szavait: Kijárt már neki ez a pofon is!-mondta túlságosan is nyugodt hangon. Ekkor éreztem meg hogy csurog valami meleg az állam felé. Vér. És itt tette be úgy... szinte minden a kaput számomra és elájultam.Amikor felkeltem egy pihe-puha ágyon feküdtem és a taxis aki kiszállította apámat a kocsiból éppen egy hideg vizes kötést tett a fejemre. Még nem akartam kinyitni a szemem mert élvezni akartam a kényeztetést.
-Tudom hogy fent vagy baba.-mondta egy mély rekedtes hang számomra ismeretlen. Gyorsan felpattantam annak reményében hogy majd meg védem magam a "támadóm" ellen de ez nem jött össze ugyanis olyan hévvel pattantam fel hogy elestem...VOLNA! Ha egy erős kar nem nyúl utánnam. Sóhajtottam majd kérdeztem miközben ő vissza fektetett az ágyba.
-Mit akarsz tőlem...HMM? A testemet? Egy éjszakát? Mert ezeket nem kapod meg te...-ajkaimra tapasztotta izmos ujjait és úgy kezdett el beszélni. Gyönyörű szemei vannak.
-Nem vagyok se kurva tartó se egy erkölcstelen fasz!-mondta nyugodt hangon. És ez a hang per pillanat megnyugtatott. Elhunytam a szemem és már csak akkor nyitottam ki legközelebb amikor már éreztem hogy leül az ágyra amin fekszem.
-Tudod...-kezdte én meg rá irányítottam minden figyelmemet.-amikor apád kezet emelt rád és kiszált én is kiszálltam a kocsiból és behúztam neki egyet.-mondta miközben elkezdte a combomat simogatni. Ahol hozzám ért ott a tenyere alatt bizsergett a bőröm. Ruhán keresztül is. A hirtelen érzettől rá kaptam a tekintetem. Ő is engem nézett. Olyan volt mint ha nemtudtam volna menekülni a pillantása elől. Csodálatos és egyben rémisztő volt.
________________________
Sziasztok! Sajnálom a több mint két nap kihagyást de nem volt ötletem. Sajnálom próbálom hozni a részeket de most lehet lesz egy kisebb kihagyás és holnap elkezdem körmölni a részeket. Elnézést a helyesírási hibákért!
PUSZIII😍❤️😂😁😔🐜🐜
YOU ARE READING
A Maffia az Életem!
FanfictionKépzeld el hogy egy 19 éves lány vagy akinek a nyakába szakad minden amikor is apja elhuny és anyja elmondja apja nagy titkát... hogy az apja egy igazi maffia vezér.! Mármint... volt maffia vezér. És ez megtörtént Skyler White-tal. Emiatt át kell v...