"What what what you say
Oh my god
Baby, baby don't you see
I got everything you need
Only a geinus could love a woman like me"Ezt meg kaptad seggfejkém.
Miután feltrappoltam bementem a szobába és elmentem lefürdeni. Eléggé higénia mániás vagyok tehát nem kiröhögni(😂)! Amikor ezzel meg voltam kimentem a fürdőből és magamra kaptam pár (szokásomhoz híven) fekete ruhát. Az után gyorsan felkaptam a kabátom és kimásztam a tetőre (esemény és probléma mentesen...). Csak ültem és néztem a tájat. Kiláttam a kapun túlra ami egy kicsit kacskaringós utat mutatott le a tengerpartig.
-Ilyen közel lennénk a tenger parthoz?-kérdeztem magamban. De olyan ismerős volt az a tenger part hogy már majd ne....Neeee! Ugye ezt most nem mondja komolyan?! Ha kitudnék szökni akkor egy karnyujtásnyira lenne a tengerpart ahonnan simán eltudnék jutni a bázisunkig.
-Bingo!-pattantam fel álló helyzetemből viszont meg csúszott a lábam. Csúsztam egy kicsit a tetőn míg végül a kabátom be akadt egy tető cserép éles szélébe. Köszönöm te rohadt kabát! Végre jókor akkadtál meg! Megáltam és körülnéztem. Nem láttam semmit. Meg mozdítottam mindkét lábam. Az egyik alatt nem éreztem talajt (HURRÁ!) a másikat viszont betudtam csúsztatni egy kis eresz szerűségbe. Tehát ha a másik lábamat is fel tudná....-itt elkezdtem tovább csúszni viszont egy kar megragadta a kabátomat és vissza rántott a tetőre ahonnan az imént csúsztam le. Nem láttam semmit a kapucnyim takarása miatt tehát a megmentőmet sem láttam. Viszont valamilyen módon meg akartam neki köszönni. Már szólásra nyitottam volna a számat mikor a számba gyömöszölték azt a jól ismert büdös és utálatos kis cafatot amit mielőtt a szádba dugnak altatóban fürdetik meg.
-Szippancs egyett cicám...-mondta egy kissé ismerős hang. Nem akartam meg tenni amit mond így a lábam által szerzett lendületből át lendültem rajta őt hasra rántva. Majd kiszakadt a fejem a helyéről erre a mozdulatra. Kihasználva az émelygését a feje felé emeltem bőrcsizmás talpamat és éppen bele akartam paszírozni a fejét a szép kis tető cserepek közé amikor megszólalt.
-Ne! Kérlek ne bánts!-mondta én meg megáltam a tevékenységemben. Ez olyan ismerős hang. Gyorsan át kutattam a kabátját és találtam benne egy pisztolyt. Mind e közben meg se rezdült. Rá fogtam a pisztolyt viszont nem értettem miért nem ellenkezett hogy elvettem tőle a fegyverét.
-Álj fel!-mondtam ridegen. Ahogy felált és megláttam az arcát nem hittem a szememnek...Egy nálam dolgozó régi maffiózó volt az.
-H-hogy kerülsz ide? És miért akarsz vagy akartok elrabolni?!!-kérdeztem kisé idegesen kihúzva magam. Miért akarnak engem elrabolni?! A saját maffiájuk vezérét!!
Közelebb lépett egyett így volt 10-15 centiméter az arcunk közt. Nekem felkellet rá néznem mert nagyon magas volt. De még így is bátrabb voltam mint ő!
-Kis cicám!-mondta és meg akarta érinteni az arcom de elkaptam a csuklóját és a hátához csavartam azt.
-Ha még egszer így hívsz ledoblak a tetőröl megértetted?-szürtem ki a fogaim közt miközben erősebben szorítottam a karját.
-Jól van na!Beszélek csak engedj el!-mondta egy kis félelemmel a hangjában de a türelmetlenség is ott volt a háttérben. Majd akkor legyen türelmetlen amikor egy golyó landol a gyomrában és lassan fájdalmason elfogvérezni.
-Akkor mond!-engedtem el de a pisztolyt még mindíg ráfogtam.
-Azt hittem tudod! Mármint hogy ön tudja...-itt megált és vett egy mély levegőt-hogy vanegyjókisösszega fejefölékitűzveönnek...-mondta úgy hogy én nem nagyon értettem mit mond úgy elhadarta.
-Am...most ezt jó lenne úgy elmondani hogy...1.Magyarul, 2.Tagolva, 3.Nem úgy hogy a kezét a szája elé teszi mert még akkor nem csak azt nem hallom hogy mit mond hanem még a hangját sem. Ezeket megtudja csinálni vagy keressek egy embert aki kiszedi magából? De figyelmeztetem! Velem jobban járt.-mondtam és megfordúltam. Elindultam a tető hátsó részére. Direkt elmentem az egyetlen lejárat mellett. A jól ismert létra mellett.
-Jó! Jó! Na!-mondta majd egy kicsit meg bökte a karomat. Nem merte megfogni. Ezen muszáj voltam felnevetni. Nem halkan!
-Oké!-mondtam még mindíg fogva a hasam.-Beszélj!-éés komolyodtam el egy pillanat alatt.
-Jól van! Hát...egy összeg van kitűzve az ön fejére...-mondta ki most már kerek perec nekem meg le esett az állam. Egy akkorát behúztam neki hogy elájult. Úgy dőlt el mint egy krumlis zsák.Ezután lemásztam és beszaladtam a szobámba mindent bezárni. Ablak le sötétítő be. Pipa! Fürdő. Ablak le, sötétítő be. Pipa! Kéne fegyvver. Nem hagyott itt véletlenül egy kis...amikor beakartam mászni az ágy alá valaki meg érintette a...a...A SEGGEMET! Erre persze rá csavartam a kezére a lábam és lerántottam az ágykerethez amibe belefejelt.
-Na jó! Ezt most mi a büdös ló faszért kellet?! HE?-ez Ray. Huh...egy nagy kő esett le a szívemről. Kimásztam az ágy alól de arra nem annyira számítottam hogy felkap és szó szerint a falba nyom. Erre persze felnyögtem mert hirtelen nemtudtam mit reagálni.
-Majd alattam nyögdécselj így cicá...-szerintem akkor vette észre az arcomat. Pánik és a fáradtság jelei voltak láthatóak. Meg lehetséges hogy egy kis...félelemm...esetleg... valami más...mert hogy..pfff...nem szoktam félnii...inkább hadjuk(😅)-Mi történt?-kérdezte egykis aggódást csempészve a hangjába. Én megráztam a fejemet.
-Nem történt semmi...-próbáltam határozott lenni viszont szerintem nem nagyon jött össze. De! Próbálkozni szabad...1. A macskám megha...
-Ne szövögesd a fejedben a hazugságaid mert fölösleges. Az igazat kérem!-parancsoló hangnemétől valami elindult a gyomroból lefelé a lábaim felé.
-Jól van na! Van egy kis gond... De tényleg picike nem is kell velem foglalkozni csak lehet hogy...-ekkor ránéztem a mellettem lévő falra. Volt rajta egy piros pötty ami mozgott. Ó...PASZTMEG!
-Feküdj! Az ágy mögé! Az ágy mögé!-rántottam le Rayt a földre. Persze neki nekem kellet nyomódnia teljes testtel ami valamilyen más helyzetben talán még izgató is lett volna. Na de ÍGY?!
-MEG AKARNAK ÖLNI EMBER TE MEG VIGYOROGSZ MINT VALAMI IDIÓTA??!-kérdeztem bele ordítva a képébe mert ekkor már lőttek is. Elképedve feküdt melletem.
-Gurulj!-ennyit mondott és megfogta a derekam és begurult az ágy alá aminek szerencsére kis lenyithatós fa ágynemmű tartója van. Ami most pont megfelel menedéknek.
-Skyler!-nézett mélyen kék íriszeivel az én barnáimba.-Ezt megkérdezhetem mikor akartad elmondani?!-egy másodperc alatt a kis érzelgős stílusból képes átváltani veszekedéssé.
-Most akarod ezt megtárgyalni miközben szétlövik a félházad?!-kérdeztem én is most már nem gyengén mérgesen. Nem csak ő lehet ideges!
-Ige...vagyis Nem! De később megbeszéljük! És mi a terv?-kérdezte most már érdeklődve. Megforgattam a szememet.-Ne forgasd mert fenn akad!-mondta vigyororgva.Erre muszáj volt elmosolyodnom.
-Olyan gyerekes vagy!-ekkor kicsapódott az ajtó és idegen léptek hangzottak fel. Ez nem Jay se nem a többiek. A mutató ujjam a szám elé helyeztem és rá néztem Rayre. Ő bólintott. Az idegen megált a szoba közepén és szerintem körül nézett. Mutattam Raynak hogy van e rajta golyóálló mellény. Bólintott. Jól van! Van egy tervem!
_______________________________________Sziasztok! Remélem tetszett és a kisebb nagyobb helyesírási hibákért elnézést kérek! Egy valamit nagyon megszeretnék köszönni...azt hogy már több mint 200-an olvassátok a kis irományom (nem szeretem könyvnek hívni mert szerintem nem az😂😅). Amikor reggel felkeltem és meg láttam a számot örömömbe elkezdtem ugrálni mint egy fogyatékos majom. A szüleim nem néznek hülyének...ÁÁÁ! Dehogy is!
Nem soká jön a következő rész addig is...nemtudok mit mondani a végére... A HANGYAERŐ LEGYEN VELETEK!🐜🐜😂😂😂🐜🐜UI.:Még egyszer köszönöm hogy olvassátok és hogy remélem érdekel benneteket.
PUSZIIII!😍😂❤
YOU ARE READING
A Maffia az Életem!
FanfictionKépzeld el hogy egy 19 éves lány vagy akinek a nyakába szakad minden amikor is apja elhuny és anyja elmondja apja nagy titkát... hogy az apja egy igazi maffia vezér.! Mármint... volt maffia vezér. És ez megtörtént Skyler White-tal. Emiatt át kell v...