"No need to imagine
'Cause I know It's true
They say all good boys go to Heaven
But bad Boys bring heaven to you."Ahogy kinyitottam a szemem észrevettem hogy a pihe-puha ágyamban vagyok. Olyan jó így felkelni. Madárcsicsergés és az óceán halk sistergése ahogy megnyalja a partot. A nagy faszt! Halkan lehet hallani hogy M9-esek robbannak el ahogy a gazdájuk meghúzza a ravaszt. Sajnos én és anyám nem jó környéken élünk. Tervezem hogy anyát el költöztetem valahova máshova, biztonságosabb telekre. Én meg beköltöznék a nagy városba.
Ahogy ki nyújtóztam az ágyban eszembejutott hogy felkértek egy kiselőadást tartani az újoncoknak az életemről. Hát ehez most még a faszomnak sincs kedve! Feláltam a puha takaró védelméből és a szekrényem elé áltam. Felvettem egy fekete cipzáros pulcsit és az alá pedig egy csipkés testre simuló has pólót. Ehez egy szintén fekete térdnél szaggatott nadrágot akasztottam magamra és hozzá felvettem a sima fekete és fehér talpú coversemet. Nem vagyok egy szín imádó hippi ezért is veszek fel mindíg feketét vagy fehéret. Esetleg sötét kéket de azt is csak a jobb napokra.
Letrapoltam a lépcsőn és az utam a konyhába vezetett. Anyát is ott találtam.
-Szia Anya!-köszöntem neki és nyomtam egy puszit az arcára.
-Szia kincsem!-mondta fáradtan. Már megszoktam hogy mindíg ilyen a hangja. Azóta ilyen mióta Apa elhagyta az élők sorát. Sajnálom apám, viszont azért kicsit más érzés is van bennem iránta. Azt hiszem hogy ez az az érzés amikor leesik egy kisebb teher a válladról. Apám igaz hogy nagyon szeretett de fegyverként nevelt. Tehát bármilyen fegyverrel eltudok bánni. Eddig bármennyi fegyvert is adtak a kezembe mindegyiket tudtam használni.Az én kis eszme cserémből (saját magammal) Anya rántott vissza. Azzal hogy letett elém egy tál palacsintát. Anyukámról tudni kell hogy kiválóan főz. Csak nem szeret. Ő inkább bent szeret ülni a szobában. Nemtudom mit szokott csinálni csak néha hallom hogy beszél valakihez. Nemtudom ki lehet az de inkább nem foglalkozok vele mert nem az én dolgom.
-Jó étvágyat!-mondtam majd enni kezdtem. Anya is viszonozta a mondatot és ő is hozzá kezdett a reggelihez.
Gyorsan befaltam a palacsintát és indultam is.
-Szia Anya elmentem!-mondtam majd felvettem a szintén fekete napszemüvegem és elindultam a garázs felé.-Hát szia édes!-mondtam Yamaha TZR 50 motorbiciklimnek. Nagyon szeretem. Semmi pénzért nem adnám senkinek. Az az élmény amikor felülök rá és több mint 10 lóerő dübörög a fenekem alatt...Ahhh... kielégítő élmény(😂). Nem félre érteni!
Elindultam a kis rejtek helyünk felé. Na jó nem annyira kicsi.Mosoly kúszik az arcomra amint meglátom a kaput. Szeretek itt lenni. Úgy hogy tudom én vagyok a főnök és én dirigálok (no ego😂). Sajnos van egy ellenségünk. A "Black Angels"-ök. Sajnos túl erőben vannak. Nagyon. Jobbak a fegyvereik. Jobbak az emberik és többen is vannak. Sajnos nemtudnánk velük harcot kezdeményezni mert azonnal megölnének. Ezért maradunk a kisebb-nagyobb rablásoknál, kokain szállításnál és bárok működtetésénél. Nagy bevételeket zsebelünk be ezekből. Ha valaki nem fizet megkeressük megkínozzuk és ha még akkor sem fizet megöljük. Hogy miért beszélek többes számban? A csapattal szoktuk elvégezni ezeket a piszkos munkákat. A "Black Rose"-al. Nagyon összeszokott ez a kis csapat. Olyan mint egy második család. Nagyon nem szoktunk be engedni senkit ebbe a körbe. Csak azokat akiket mindenki ismer és mindenki kedvel.
Az elmélkedésemből Adam köszöntése rángatott ki.
-Hello Baby!-köszöntött egy furcsán csalfa mosolyal.
-Szia te tök fej! Mire készülsz?!-kérdeztem mert egyre közelebb jött hozzám.
-Ó semmire Sky...semmire.-mondta én pedig elkezdtem hátrálni.
-Adam! Tudod hogy nem szeretem az eféle szivatásaidat?!-modtam és éreztem hogy a hátam a falnak ütközik.
-MOST!-kiabálta Adam és előrántott a háta mögül egy slag csövet és felém irányította a cső elejét.
-NEEE!-ordibáltam mint egy fél őrült és elkezdtem rohanni.
-De de!-röhögött rajtam Adam.
Megéreztem hogy a hideg víz a bőrömhöz ér. Elkezdtem sikítani.
-ADAM A SZÉP ANYÁDAT MOST ZÁRASD EL AZT A KURVA CSAPOT VAGY ESKÜSZÖM ÚGY SZÉT VERLEK HOGY NEM BÍRSZ MAJD TÜKÖRBE NÉZNI!!!-ordibáltam mint egy most már egész őrült. Ekkor megláttam hogy a testőreim Adam felé futnak. Elkezdtem vigyorogni.
-Bye bye Adam!-kérdő tekintettel méregetett és ekkor a melákok a háta mögé értek és leteperték a földre.
-Tudod Adam... ez van mindíg amikor kikezdesz velem.-kezdtem el nevetni és bementem a hatalmas épületbe. Megkerestem a mi kisebb 'házunkat' és át öltöztem.Elindultam az elő adó terem felé. Nagyon nagy hangzavar hallatszott ki bentről a folyosóra. Amikor beléptem láttam hogy az ujjoncok beszélgetnek és nevetgélnek egymással. "Na akkor fa arc maszk fel" mondta a belső hangom. Felmentem a színpadra, meg kocoktattam a mikrofont és elkezdtem a beszédem.
-Jó reggelt mindenkinek! Ma e csodaszép napon magukat a dolgozóimnak nyilvánítom. Egy s mást meg kell jegyezniük. Itt én hozom a szabályokat és senki más nem hozhat más szabályt. Aki ezt megtenné halállal büntetjük. Aki véletlenül ellenszegülne a törvénynek az is szinté halállal végzi. Tehát innen csak úgy lehet szabadulni hogy megszöksz (amit megjegyzek nem ajánlok) vagy megszoksz és szótfogadsz! Jöhetnek a kérdések!-mondtam és elhalgattam hosszú mondandóm után. Egy szőke kék szemű srác felnyújtotta a kezét. Felé bicentettem mi szerint beszélhet.
-Magát hogy hívják?-kérdezte tőlem igazi érdeklődéssel a hangjában.
-Skyler. Skyler White-mondtam érzelem mentes arcal.
-Hány éves?-hangzott a következő kérdés ami valahonnan a hátsó sorból jöhetett. Nagyon ismerős hang volt csak nemtudom honnan.
-Ez nem publikus. Esetleg más kérdés.Még rengeteg kérdéssel bombáztak míg végül el szabadulhattam. Át mentem a kisebb házunkba és meg néztem mizu a srácokkal. Amint beléptem megpillantottam Anna és Bailey vad csókolózó párosát. Egy kicsit arréb vezettem a tekintetem hát egy kicsit elképedtem a látványtól. Adam egy vodkás üveggel...táncol(???)
-Hello srácok!-köszönök rájuk mire mind a hárman rám kapják a tekintetüket.
-Sziaaaa Skyler...-mondta Anna majd oda jött megölelni. Kő kemény vodka szaga volt.
-Ti részegek vagytok...-mondtam és Annát vissza löktem Bailey ölébe. Bailey felkapta Annát és felvitte a szobájukba.
-Fúúj! Nem akarom hogy legyen kicsi Bailey vagy kicsi Anna!-mondtam elszörnyedve.
-Ész ve fen bakarsz piti Skylert?-(ez azt jelenti hogy 'És te nem akarsz kicsi Skylert?)mondta Adam miközben közeledett felém.
-Kössz Adam de tőled biztos hogy nem még józanon se.-mondom majd meg fogom a kezét és fel vezetem a szobájába. Belököm az ajtón de látom hogy elesik.
-Ahhh...de béna vagy!-mondom majd felsegítem az ágyra.
-Skyler kérhetek egy puszi-nyuszit-mondta teljesen érthetően.
-Nem fúúúj!-mondtam és elakartam indulni de elkapta a csuklómat.-Adam ERESSZ EL!-kiabálom a képébe.
-Csak ennyit kérek..-mondja és közelebb hajol 'Gyerünk Sky legalább az első csók nem egy érzéketlen pöccsel lesz' mondja a belső hangom én meg halgatok rá. Lassan ajkaira hajolok és végül édes ajkai találkoznak sajátjaimmal. Na jóó annyira nem édesek az ajkai inkább alkohol ízűek. Meg nyalja alsó ajkam jelzéskép hogy nyissam ki a szám. Megteszem kérését és nyelve beszabadul számba. Nyelve az enyémet keresi de ezt már nem fogom megengedni neki. Gyorsan elugrok tőle de ő utánnam jön. Nem kellett volna! Idióta vagyok! El csesztem egy életre szóló barátságot kő kemény 2 perc alatt! Gratulálok Skyler!
-Sky...-mondja már józanabb hangon.
-Ne Adam ne mondj semmit kérlek...-kezd el könnyezni a szemem de nem fogom engedni hogy így lásson.
-Skyler nagyon sajnálom nem akartam!-mondja de én ki rohanok a szobából a bejárati ajtóig mert ott elkapja felkarom és maga felé fordít. Én reflex szerűen úgy behúzok neki hogy a földre esik.
-Sajnálom...-suttogom de tovább futok a motoromig. Gyorsan felpattanok rá és elindítom. A motor felbőgése egy kis nyugodtságot ad számomra.Szágúldozok az utakon mint egy eszement. Nincs célom csak bolyongok a nagy városban. És gondolkozok hogy lehetek ekkor seggfej. Ekkor észre veszem hogy a tengerparton vagyok. Leállítom a motort és lelakatolom a biztonság kedvéért. Elindulok a part felé és már a végén könnyes szemmel futok a víz felé és végül könnyeim utat törnek maguknak és keserves zokogásban török ki. A homokba zuhanok és csak bámulok magam elé és sírok.
-Miért...v-vagyok ekkor kurva nagy fasz fej???-kérdezem sajátmagamtól. Mivel tudom nem kapok rá választ tovább zokogok. Elterülök a homokba és hagyom hogy álomba sírjam magam.______________________________________
🖤
Hát ez lenne az igazi első rész. Remélem jó lett ha nem tetszett benne valami akkor nyugodtan írjatok. Ha hibásan írtam valamit azért most elnézést kérek. Ha tetszett vote vagy iratkozz fel😘🔥❤
YOU ARE READING
A Maffia az Életem!
FanfictionKépzeld el hogy egy 19 éves lány vagy akinek a nyakába szakad minden amikor is apja elhuny és anyja elmondja apja nagy titkát... hogy az apja egy igazi maffia vezér.! Mármint... volt maffia vezér. És ez megtörtént Skyler White-tal. Emiatt át kell v...