"Say my name, say my name
If no one is around you
Say 'baby I love you'
If you aren't runnin'
Say my name, Say my name
You actin' kind of shady
Ain't calling me baby
Why the sudden?"Te jó ég!
(Még mindíg Ray szemszöge)Olyan szexi volt! Fekete harisnya kötő és egy szexi fekete ruha volt rajta. Füstös fekete smink volt rajta és egy bordó vörös rúzs volt felkenve a szájára. ÉN akarom elkenni a simnkjét. Az eszem leszállt a gatyámba és nemtudtam tisztán gondolkozni.
-Ha most közelebb jössz akkor nem fogom vissza fogni magam!-mondtam mély rekedtes hangon. Láttam ahogy át rázza a hangomtól a hideg. Vigyorogva közelebb jött és rám mászott. Oké! Elkezdte vadul falni az ajkaimat. Ez eléggé beindított! Nagyon nehéz lesz vissza fogni magam.
-Jól van! De még meg fogsz fizetni azért mert hagytad hogy az a ribi azt csináljon veled amit akar és...-nemtudta befejezni mert fel emelkedtem és megcsókoltam. Lágyan próbáltam csókolni de néha gyorsítottam. Addig meddig rángattam a bilincset míg lenne szakítottam az ágykeretnek a tetejét. Amikor Sky felnézett és meg látta az ágykeretet a kezemben elkezdett vadul nevetni. Úgy nevetett hogy hátra vetette magát és úgy fetrengett tovább az ágyon. Na! Ebből már nem lesz semmi. Én is elkezdtem nevetni mert bele gondoltam hogy nézhetek ki hogy le vagyok bilincselve az ágyhoz viszont a fele a kezembe van. Ekkor viszont már sírva nevettünk és csak annyit hallotam hogy valami koppan. Lenéztem az ágy mellé és megláttam Skyt ahogy a földön fetrengve fulladozik a nevetéstől. Erre én törtem ki nevetésben majd addig meddig fetrengtem én is hogy a földön kötöttem ki Sky mellett. Ez ment úgy egy órán át aztán álomba röhögtük magunkat (ha ez lehetséges egyáltalán).*Sky szemszöge*
Nem ezt akartam! Meg akartam leckéztetni. Hogy tudja,velem nem játszhat mint a többi lánnyal! Velem nem teheti ugyanazt! Nem dobhat el mint egy játékot! Mert én nem fogom hagyni!
Amikor felkeltem nem volt mellettem. Szerintem most ő kapta meg a fegyverek őrzését. Felkeltem a földről és kivettem a bőröndömből egy rendes fekete ruhát (tehát fekete farmer és fekete spagetti pántos atléta). Bementem a fürdőbe és lemondtam mindent a fejemről. Bele néztem a tükörbe és örömmel konsatatáltam magamban hogy smink nélkül jobban nézek ki (khm...khm...no egó). Amikor kimentem akkor jött be Ray is a szobába rám nézett majd az ajtó felé biccentett. Szerintem sikerült olyan értetlen képet vágnom hogy tudja nem értem mi a francért bicentget a szerencsétlen ajtó felé. Erre persze elröhögte magát és végre szavakkal is elmagyarázta mit szeretne.
-Most te őrködsz a fegyvereknél. Vagy mennyek veled szórakoztatni?-lépett közelebb és egyre halkabban beszélt míg teljesen elém nem ért. Fel kellett rá néznem mert kurva magas volt! Mint a montevereszt! Vagy csak nekem? De megérte mert a gyönyörű tenger kél szemeivel pásztázza az arcom minden egyes szegletét. Erre el vigyorodtam és adtam a szájára egy puszit. Amikor elhajoltam és rá néztem le volt görbülve a szája széle. Erre muszáj volt felnevetnem. Hol vagyunk a perverz oviban?!
-Most ez komoly Ray?-suttogtam mosolyogva majd vigyorogva kikerültem. Tudtam hogy figyel így fenék rázásal mentem ki az ajtón.
-Oooo...Sky! Velem ne játsz ilyen mocskos játékot mert nem te jössz ki majd jól belőle a végén!-kiáltotta utánam én meg vigyorogva meg néztem a zsebemben lévő lapot amin a szobák voltak felírva. 4-es Ray, Sky, 5-ös fegyverek, 6-os Jay, El. Benyitottam az ötös szobába és megnéztem a fegyvereket a táskában. Mind meg volt.Egy kis idő után az ablakhoz sétáltam és kinéztem rajta. Nagyon nem volt semmi kint mert ez az ablak a parkolóradar nézett. Pont most jött meg egy...WOW! Egy gyönyörű musztáng. A szöszi aki reggel rá akaszkodott Ray-re kitipegett és szerintem valami olyasmiről hadoválhatott hogy 'mennyen el mert nincs hely' vagy 'nem jelentkezett be ezért nem jöhet be. A pasi kiszállt a kocsiból majd valami kihúzott az övéből a következő pillanatban meg a csaj élettelenül rogyott össze. Kikerekedett szemekkel futottam át a mi szobánkba.
-RAY! GYERE GYORSAN! MEG AKARNAK MEGINT ÖLNI!- Ray amilyen gyorsan kipattant olyan gyorsan is szédült meg. Meg ált egy percre majd rohant át Jay-ék szobájába de előtte még vissza kiáltott.
-Vegyél fegyvert és pakold össze a bőröndöket és fegyverek! KURVA KIBASZOTT GYORSAN!-mindent elkezdtem bele dobálni a bőröndbe majd amikor kész lettem az ajtóhoz futottam és ki néztem hogy jön e valaki. Nem jött. Gyorsan át futottam a fegyverekhez és azokat is elkezdtem össze pakolni. Kint hagytam párat hogy legyen mivel szét lőni annak a rohadék bérgyilkosnak a fejét. De én akarom! Én akarom megölni őt! Már annyi düh és gyűlöletet szedtem össze hogy már elindultam töltött fegyverrel az ajtó felé de akkor baktattak be a többiek.
-Na jó! Mindenki fegyvert vesz és kinyirjuk azt a szemét ládát! ÉRTHETŐ VOLTAM?!-kiáltottam de a következő pillanatban Ray az ajkait a számra tapasztotta nyugtatás képpen.
-Igen...-mondta ki Ray azt az egy szót ami mosolyt csalt az arcomra.
-Jól van! Akkor Jay...te mész elől velem együtt. Ray és El pedig hátulról fedeznek minket mi pedig őket előrröl. Ha feltűnik az a rohadék nem lőttök csak max megsebesíti tel hogy ne tudjon mozdulni. Én akarom kinyírni! Akkor mindenki felszerelkezni majd indulunk oké?-kérdeztem és mindenki egy bólintással reagált. Én is fel szenvedtem mindent magamra és egy zsebkést is a csizmában süllyesztettem.Amikor mindenki készen volt akkor kinyitottuk az ajtót és Jay mérte fel a terepet.
-Senki-amikor ezt kimondta a szerint a felálás szerint indultunk a lépcső felé. Hallotam rengeteg fegyver ropogást. Egyedül van ez?! Vagy csak kurvajól használja a fegyvert. Amikor a lépcsőhöz értünk mindenki jobban kezdett figyelni. Amikor a lépcső végére értünk én mértem fel a terepet. Ketten voltak. Egy nő és egy férfi. Olyan ismerősek voltak. Meg beszéltük jelekkel a taktikát a többiekkel majd elindultunk. Nagyon halkan osontunk egy asztal mögé. A férfi akkor fordult meg. Amint megláttam az arcát elejtettem a fegyverem és feláltam.
-Bailey!-ő is elejtette a fegyvert és elkezdtünk egymás felé rohanni. Amikor egymáshoz értünk egy óriási ölelésben vont. Amikor a lány megfordult elégedtek a könyeim. Anna volt az.
-Anna!-ugrottam a lány nyakába. Nekem ők ketten olyanok voltak mint a testvéreim. De...hogy kerülnek ide?
__________________________
Sziasztok! Remélem tetszett a rész. Elnézést kérek a helyesírási hibákért! Nagyon szépen köszönöm hogy olvassátok és hogy (remélem) szeretitek a könyvet. Nagyon szeretlek titeket!
PUSZIIII!😘❤️😏😂🔥🐜
YOU ARE READING
A Maffia az Életem!
FanfictionKépzeld el hogy egy 19 éves lány vagy akinek a nyakába szakad minden amikor is apja elhuny és anyja elmondja apja nagy titkát... hogy az apja egy igazi maffia vezér.! Mármint... volt maffia vezér. És ez megtörtént Skyler White-tal. Emiatt át kell v...