💙2/ Part 3💙

1.5K 66 2
                                    

🖤I NEED YOUR KISS🖤

-Hogy a kurva élet baszon meg téged Ray!!!

Éreztem hogy vigyorog. De késztetést éreztem arra hogy le töröljem azt az idióta vigyort az arcáról. A fejemet előre vetettem és vállaimat is le eresztettem mint ha feladtam volna. De hát ez nem annyira volt így!
-Na mivan szivecske ilyen könnyen nem szoktad feladni!-mondta majd el kezdett mozgolódni alattam. Én meg meguntam hogy gyengének néz! Úgy hátra csesztem a fejem hogy meg reccsent a nyakam. Neki meg a fejem hátsó fele találkozott az ő fejével és orrával. Azonnal engedett szoritásán és ki szabadulhattam a karjai közül.
-Ooo...te büdös...-itt megfogtam azt a rongyott ami altató folyadékkal van be áztatva és a szájára szorítottam mivel még mindíg az orra miatt hisztizett. Nem kellett sokat várni hogy ki üsse így kb. egy olyan 1-2 perc után le vettem róla a kis "altató maszkot". Most miért? Szerintem tök normális hogy egy altató folyadék van a kis szekrényemben egy-két sállal és még ilyen textil anyagokkal. Meg egy M9-es pisztollyal. Tök normális!
-Na jól van! Takarítás!-mondtam és Ray felé kezdtem közeledni. Már mint a ki ütött Ray felé. Fel másztam az ágyra és ki kulcsoltam a kezeit. Kicsit vártam hogy felébred e de nem történt semmi. Ki fújtam az eddig bent tartott levegőm és elkezdtem karjánál fogva vonszolni le  a pincémbe. Amit még annó ő alakított ki nekem. Egy ravasz mosollyal az arcomon dobtam a pince közepére amikor le értünk.
-Na játszunk egy kicsikét...

*Ray szemszöge*

Kurvára sajog mindenem! Mi a faszért fáj a fejem és a lábam? Hol vagyok? Miért van be kötve a szemem és...Skyler. Mindenre a magyarázat egy darab név. Skyler. Faszom! Oké! Itt hagytam 4 évre de én csak jót akartam. Ja jót akartam aha...csak szinte az alatt a 4 év alatt több mint 80 nőt megdugtam de ki számolja már 10 után? Hát én nem. De hát ilyen az élet! Valaki mindíg rám talál. Vagy én rá. Tök mindegy.
És egy kisebb koppanás zavarta meg az én kis gondolat menetemet. Hallottam a kis lépteket. 1...2...3...4. Négy lépés és megált. Egy kis ajtó nyitódasa és egyre közeledő léptek.5...6...7...8.Nem mozdultam és próbáltam ugyan olyan rideg maradni mint eddig. Már szinte előttem volt amikor megint megtorpant. Egy kis kéz ert az arcomhoz. Automatikusan bele hajtottam abba a kézbe a fejemet de aztán rájöttem hogy nem kéne. Amilyen gyorsan csak tudtam el rántottam a fejem. Még mindíg nem láttam semmit de szinte minden mozzanatot hallottam. Egyre erősebben éreztem a láncok szoritását. Erre mondják hogy ha az embernek be kötik a szemét minden érzéke ki éleződik. De a ma már 2. kisebb gondolat menetemet egy hatalmas fehérség zavarta meg. Sky levette a szemkötőt. Vissza sétált ki ment a kis ajtón de most csak 3-mat lépett. És nem is arra amerre be jött. Vagy le. Vagy fel. Még mindíg nem látok semmit csak fehérséget. Túl sokat volt be kötve a szemem. Viszont annyira nem voltam dandi hogy azt ne haljam hogy kattant egy fegyver. Egy olyan 1-2 perc múlva vissza tért a látásom és csak annyit láttam hogy Sky tölt meg vagy 6db fegyót. Minden volt ott. Vagy 4db M9-es , rengeteg AK egy minigun is ott volt de azt reméltem nem fogja használni.
-Na szóval! Most játszunk egy kicsit manókám! Oké?-mondta mézes mázos hangon de amikor rá néztem csak a kislanyt láttam benne aki a kedvenc cukorkájára vár. Hát ja! En vagyok a cukor! És a fegyver az az eszköz amivel bármi áron megszerezne.
El kezdtem rángatozni de nem volt túl jó ötlet! Skyler a szék lába mellett egy miliméterrel lőtt el egy golyót.
-Még nem válaszoltál a kerdésemre.-mondta majd felvette az M9-est és el kezdett a hátam mögé lőni. Ahogy hallottam a golyók csattanását egy célzó pálya közepén lehetek. Ez az! És hallom ahogy elindulnak előre a kis lapocskák mert meg volt a 10 lövés. Ahogy elém értek látom hogy az egyik táblának a fejébe ment vagy 3 golyó. Nem szabadott ki mutatnom hogy kezdek kicsit fosni az új Skytól. A másik lapon 2 golyó teljesen a szívébe talált. Na itt már nyeltem egyet. De amikor megláttam a másikat akkor meg ált bennem az ütő egy percre. 5 golyóval találta el hát...magyarán szólva a faszom. Ha engem képzelt a lapokon lévők helyére (ami megjegyzem 100%) akkor nekem vége! Nem lesz családom...se feleségem, kis idegesítő pulyáim és megállás nélkül kurhatom  Sk... a kurvákat. A kurvákat.
-Még mindíg nem válaszoltál!-mondta ijesztő hangon és el találta a szék támláját ami egy fél miliméterre se volt tőlem. Nem ilyedtem meg mert tudtam hogy nem tudna le lőni. Jó érzés volt hogy ennyi idő után is tud szeretni egy ilyen faszt mint én. Na mindegy.
-Oké akkor nem kell a válasz! Játszhatunk így is. De velem te is tudod hogy nem jó úgy játszani hogy a masik fél ki van kötözve egy székhez.-mondta azon a csábos hangján ami miatt annyira feltud tüzelni de most inkább volt félelmetes mint szexi. Nemtudhattam mennyire változtak meg a kínzási stílusai azóta amióta utoljára láttam. Vagy hogy ő maga mennyire változott meg. De én ugyan olyan maradtam. Szerintem. Szexi, csábos pasi jó testtel. Ja és ki hagytam valamit...a perverzet.
-Hát ki tudja! Ha te lennél ki kötözve akkor talán jó is lenne. Vagy még így is lehet jó. Csak akkor gyere ide cicám az ölembe.-mondtam egy perverz mosoly kíséretében. Láttam hogy bele pirult és le hajtotta a fejét hogy ne lássam. Pedig már láttam. A mostani arc színét még egy paradicsom is megirigyelné. Úgy mint régen. De se perc alatt rendeződött az arca kivéve hogy nem fa pofával bámult rám hanem úgy mint régen khm...AZ előtt.
-Oh! Megyek is.-és tényleg el indult. Le tette a fegyverét és elindult a kis kapu felé. Tuti hogy van benne valami csavar és szivatás!- Tudod...-mondta és végig simított a kis vaskapun de nem mozdult.-Olyan jó régen voltam együtt már valakivel...-mondta és be lépett a kiskapun. Húha...bajok lesznek ha ezt így fojtatja! -ÚGY...-mondta és egyre közelebb jött. El kezdtem fészkelődni a széken mert ennek így nem lesz jó vége. Nagyon NEM!-Tudod te hogy hányszor bele gondoltam már abba hogy miketten...- éés elért a székhez amin én éppen próbáltam el fojtani az érzelmeimet. El kezdte simogatni a vállam ami tudja hogy nekem a gyenge pontom. Élesen be szívtam a levegőt és próbáltam vissza fogni magam.-Hogy miketten úgy együtt milyenek lennénk...-ekkor már a fülembe suttogott. És a mondtat végén bele harapott a fülembe ami megadta az utolsó löketet.

A Maffia az Életem! Where stories live. Discover now