🥀Part:16🥀

3.1K 104 6
                                    

"Blood running in my veins
I've never been here before
And I got love falling like the rain
I never could've asked for more
I got so mouch soul in side my boens
Take a look at me now
I'm young forever in the sun"

És így indultunk meg az óceán felé védtelenül, fegyver nélkül.

Féltem. Sőt! Rettegtem! Annyi rém kép felvetődött bennem, csoda hogy még nem ájultan el. Lehet hogy a fiúk nem kelnek fel. Lehet hogy a nem érünk el az óceánhoz és későn lesz és Ray...nem szeretném kimondani... Nemtudnám elképzelni egyenlőre nélküle az életem. Nagyon kevés ideje ismerem de mint ha ezer éve ismerősök sőt barátok SŐT...szerelmesek lennénk. Nemtudtam mit csinálni...követtem Daniella utasításait.

Nem sokkal később megláttuk a tengert. Egymásra néztünk felrángattuk a fiúkat jobban a vállunkra és elkezdtünk teljes erőbedobással futni. Nemtudtam másra gondolni csak hogy lehet hogy ezzel jobb lesz Raynek. Meg...persze Jaynek. Oooo! Most veszem észre. Ray,Jay. RÍMMEL! Na! Skyler! Ülj mán' le a picsádra éppen mented életed szerelmét!-mondtam drasztikusan magamban. Ahogy a vízhez értünk letettem a víz mellé pont annyira hogy ne érje csak akkor ha nagyon kijön. Elkezdtem a sebeit nézni és úgy tépegettem a pólómból a darabkákat. Gyorsan be vizeztem a darabkákat és rátettem a nyílt sebekre őket. Amikor egy nagyon nagy sebre akartam rá tenni a darabot a lábán akkor egy picit meglepődtem ahogy felnéztem. Egy huncut mosoly húzódott az arcán miközben megakarta simogatni a fejem de elkaptam a kezét és hátra szorítottam a csuklójánál fogva a mancsát.
-Ne. Ijessz. Meg. Többet. Ennyire!!-mondtam tagolt am de felé másztam és megcsókoltam. Persze ezt a szép ki pillanatunkat is elkellet rontani. Ekkor jött egy nagy hullám ami mind kettőnket beterített és majdnem megfulladtam! Elkezdtem nevetni miután elment a hullám. Ray is elkezdett vigyorogni mint a vadalma. Leszálltam róla és megfordultam. Nem kellet volna! Éppen Daniella Jay ajkait falta úgy hogy közben rá ült a csípőjére és mozgott rajta.
-Ne itt csináljátok már úgy is nem soká elérjük a szállást majd ott turbékoljatok!-kiáltott rájuk Ray. Nekem erre el kellet mosolyodnom de persze hogy mögém lépett és a fülembe suttogta.
-'Mi is turbékoljattnánk'-suttogta izgatóan lassan a fülembe. Erre megfordultam és a füléhez hajoltam úgy hogy közben rá markoltam férfiasságára nadrágon keresztül. Rá dőlt a vállamra egy nyögés közepette.
-Álmodik a nyomor...-mondtam ugyan úgy a fülébe csak szerintem izgatóbban egy kicsit. El léptem tőle és elindultam Jayék után akik már rég messzebb jártak tőlünk.
-És most így itt hagysz?!-kérdezte felháborodva.
-Tudod...van két szép kezed!-ordítottam vissza neki de már megindult. Erre a beszólásomra Jay felröhögött és lepacsizott velem.

-Éééés...most hova megyünk?-kérdeztem vigyorogva mert éreztem hogy egyre közelebb kerül hozzám Ray.
-Megyünk kocsit lopni-válaszolt Daniella. Nem lehetne hogy becenevet mondjak a teljes neve helyett.
-Daniella?-kérdeztem érdeklődve.
-Igen?
-Becézhetlek? Mármint amúgy szép neved van csak hosszú és nehé...-nemtudtam folytatni mert bele vágott a szavamba. Fuuuu...de utálom az ilyen emebereket!
-Igen becézhetsz. Csak ne valami gyönyörű szép nevet adj nekem mint ami elsőnek a fejedben voltam. Valahogy sejtem mi lehettem.-kuncogott fel mint egy kis lány. Erre nekem is el kellet mosolyodnom mert emlékeztetett az első becenevére. Szőke kurva volt az első beceneve.-Ja és ne Dani legyen az a becenév.-mondta majd tovább sétáltunk néma csöndben addig a pillanatig míg Ray felnem kapott hátulról és bele nem próbált volna dobni a vízbe. Nemtudott eldobni mert magammal húztam a mélybe. Ő lefejezte a talajt, nagy esélyel nyelt egy kis homokot is.Én meg dobtam egy seggest.

Köhögve jött fel a víz alól és rám nézett nem kicsit dühösen. Erre rá néztem egy 'tekeszted'nézésel és felemeltem hozzá a két kezemet is hogy én ártatlan vagyok ebben. Erre bólogatva felált és durcizva ment Jayék után. Sóhajtottam egyet és azt suttogtam magam elé hogy
-Férfiak...-Feláltam mielőtt jött volna még egy hullám és futottam a többiek után. Eszembe jutott valami ami számomra eléggé fontos és ledermedtem.
-Srácok!-kiabáltam utánnuk mire megálltak mindannyian és rám néztek.- Fegyverek?-kérdeztem és mindenki egymásra nézett.-Na akkor a fiúk mennek vissza mert mi mentettünk meg titeket teháát...HÚZÁS!-mutattam visza és elkezdtek visza felé kocogni miközben mind ketten valamit mormoltak az orruk alatt.

Tehát megvártuk míg vissza értek és folytattuk utunkat mind a négyen egy-egy buzi nagy utazó táskával a hátunkon. Amikor észre vettük hogy már a szabad strandon vagyunk kerestük a parkolókat.
-Ott!-mutatott oda Danie...mármint Ella és meg indultunk a parkoló kocsik irányába. Nem volt feltűnő... két kapucnis csávó két szőke hajú lánnyal utazó táskával a hátukon mennek egy parkoló felé ( Ja! És azt kihagytam hogy ketten csurom vizesek.).
Amikor a parkolóhoz értünk gyorsan körbe pillantottunk. Na! Volt három része a parkolóknak. 1. Ahol csurig van az összes hej és autókkal járkálnak a helyekért csak hogy ne keljen az embereknek annyit sétálniuk oda-vissza. 2. Akik inkább úgy döntenek hogy többen jönnek vagy mennek valahova autóval és csoportosan be álnak  nem messze az első zónásoktól. Ők inkább vállalják a sétát. 3. Ahol még az ördög szekér se gurul be a film elején aki különcök. Ezekre fogunk lecsapni. Nem értem miért jó nekik hogy kivonulnak egy olyan területre ahova nem álna senki be csak az idióták akik elakarják csóratni autójukat. Vagy csak simán öreg. De az olyan aki öreg és idióta...na az még szerintem kiáll a fűre is. Vagy be az óceá...

-Gyertek!-mindenki gugolásba vágta magát bele értve engem is és elkezdtünk gugolásba futkározni a kocsik közt. Amikor megláttunk a 3. részlegben egy kisbuszt hálát adtam az Istennek hogy még vannak idióták a földön.
-Skyler hozz egy rendszámtáblát. Itt a furó. Be van állítva hogy kifele csavarozzon. SIESS!-mondta suttogva Ray és én pedig elindultam  a beszerző utamra. Nem volt nehéz egy erre alkalmas kocsit találnom. Gyorsan féltünk mentesen oda baggyogtam és Elkezdtem leszedni a rendszámtáblát. Viszont hallottam hogy valakik a kocsik mögül jönnek. Nem foglalkoztam velük viszont amikor már felvillant a kocsi égője  miszerint kurva gyorsan le kell szednem a másikat is. Ez még volt és el akartam sliszolni a két táblával a pulcsi alatt de utánam szóltak.
-HÉ! Kislány!-mondta és megfogta valaki a vállam. Ez nem lehet igaz!!
_________________________
Sziasztok! Elnézést ha valami nem stimmel a résszel. Kinézetileg mert eltörtem az új telefonom és most a régim írom a könyvet. Remélem attól még élvezhető volt. Helyesírási hibákért most kérek elnézést. Ez volt az utolsó rész a héten mert vasárnap tettem fel egy részt kedden és még ez csütörtökön fog kikerülni. Nagyon köszönöm hogy már sokkal több mint 400-an vagyunk és...NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A TÖBB MINT 50 vote-ot!
PUSZIIII!❤️😍😘😂🐜

A Maffia az Életem! Where stories live. Discover now