🌷Part:22🌷

2.8K 102 2
                                    

"Miért?
Miért szerettél belém?
Miért?
Olyan rég óta nézlek
Az Instagrammon a képek
Csak egyedül a félhomályban
A fájdalom még tovább tart!
A fájdalom még tovább tart!
Ohhh hooo!
Engem is elkap a döbenet
Szállok hatméterrel a föld felett!
Az életem legszebb éjelén..."
(Aki nem szereti Hirot az most ezzel a szöveggel ne foglalkozzon!)

-Na most mi van Bella? Tán elkapott a szörny?

Kérdezte ijesztően lassan de még is...vonzón és izgatóan. Sky! Koncentrálj!
-De talán ez a Bella nem egy kis futkosó picsa aki csak így vádja magát legyőzni!-mondtam ki ami először eszembe jutott és egy csalafinta mosolyt ejtettem felé. Össze ráncolta a szemöldökét és gyengült a fogása egy kicsit. Lendületet vettem és a lábammal úgy emelkedtem fel mint ha kézen álni akarnék és Ray feje mellé léptem. Gyorsan felpattantam de Ray se volt túl lassú. Úgy felugrott mit egy béka a következő lépcső fokra. Gyorsan elkezdtem futni a kaják és az innivalók felé. Előre meg kerestem a kedvenc csokimat és chipset és lekaptam a polcról. A két literes kólát nehezebb volt már csak 'lekapni' a polcról. De a cólával meg a többivel a hónom alatt rohantam a raktárhoz.
-Sky! Ray! Hol a pi...ezt nem hiszem el!-Jay megszólalt a fülünkben és gondolom észre vette hogy felé futunk egy nagy kaja hordágyal. Ahogy oda értem Jay mögé bújtam és kilestem az oldala mellet.
-Na...egy kis...inkább hagyuk...-röhögött El úgy mint egy idióta szamár. Ezen nekem is muszály volt felröhögnem azzal a jellegzetes fuldokló nevetésemmel. Már El-el fetrengtünk a földön míg a fiúk valamit dumáltak ketten. Nem hallotam de ahogy meg láttam hogy mind a ketten felém néznek komoly arccal abbahagytam a nevetést és Ellát is felsegítettem a földről.
-Na ha a komolyság végre meg szállt titeket mondom a tervet-csapta össze a két tenyerét Jay.-Amikor bement pár alkalmazott feltérképezték a helyzetet. Nincs egyetlen egy őrse és csak páran rohangálnak minden féle dobozzal. Lányok ti két oldalt lesztek. Lesz nálatok egy-egy pisztoly és ugye az altatós ruhadarab. A fegyvert csak akkor használjátok ha nektek ront valaki vagy ha nem üti ki a szer.-kérdőn ránk pillanatot mi pedig bólintottunk.-Mi Ray-el elfogjuk rólatok terelni a figyelmet és ti is fogtok minket fedezni. Ennyi lenne kérdés?-senki se szólalt meg így bólintottunk.
Indulhat a buli!
Ja szét lőtte hang tompító fegyverrel a zárat és ők előre bementek mi pedig Ellával két oldalt elindultunk. A fiúk elordították magukat hogy mindenki a földre és nem bántanak senkit. Mi azért megáltunk és a sarokból figyeltük hogy jön e őr vagy sem. Nálam semmi volt viszont ebben a pillanatban széttört valami a fejem felett és felnéztem hogy mi az. Egy kamerát lőttek ki a többiek és a lencse üveg darabkái a fejem fölött kezdtek el zuhanni. Mielőtt bele fúród hatott volna bármi is bármelyik test részembe valaki ellökött és rám ugrott.
-Mi a faszér...-itt fel ordított az én meg mentőm és lihegve bámult a szemembe.
-Szeretlek!-mondta majd ájultan terült el teste rajtam. Fel visítottam és a következő pillanatban Jay rángatott ki Ray alól.
-Menny ki Sky!
-Nem! Nem hagyom itt! Valaki kurva gyorsan mennyen ki a kocsihoz és nyissa ki! De KURVA GYORSAN!-ordibáltam! Nem gyengén és nem is halkan. Ekkor vagy hét őr lépett be a raktárba.
-Na jó! Ezt már nem hagyom!-elvettem Jay-től a golyóálló mellényt és egy AK fegyvert. Elindultam a rendőrök felé és lőttek akit értem. Indulhat a buli srácok! Nem volt jó ötlet le jönni mi? Mert innen élve biztos nem távoztok!-suttogta a kis ördög a fülembe. Amikor eléjük értem egy akkorát behúztam a fegyverrel az egyiknek hogy elájult majd bele lőttem egyet a koponyájába. A másiknak megfogtam a fejét és bele vertem a térdembe és meg vártam míg elájul és a testét egy másik emberre dobtam akit ellöktem. Jó már csak négy van... Rám fogták a fegyvert és lőttek. Én egy olyan filmbe illő mozdulatot csináltam hogy még magamon is meglepődtem. Hátra hajoltam a két kezemmel a bokámhoz és egy hátra szaltót csináltam. Aztán neki futásból az egyiknek a nyakába másztam és elkezdtem befelé nyomni a szemét. Az viszont nem engedett ilyen könnyen! Lehajított a nyakából a földre. Hirtelen nemtudtam hogy létezek e. Olyan hirtelen történt minden. Már csak azt veszem észre hogy ki megy az összes levegő a tüdőmből és fulladozok. Nem kaptam levegőt és elájultam.

*Ray szemszöge*

Tudom hogy megtudja védeni magát Skyler de túl gyorsan és kiszámíthatóan csinálta ezt a mozdulatot. Fel akartam álni oda menni hozzá hogy segítsek rajta valahogy de nemtudtam felállni mert meglőtte az egyik pöcs fej a lábam. De viszont a lábamért ő az életével fizetett. Jay lelőtte a többi pasast majd oda szaladt hozzám és felsegített.  Tényleg! Azt elfelejtettem mondani hogy arra keltem fel hogy valaki pofon vág! Milyen jó ébresztés egy jó kis ájulásból nem. El Skylert hozta Jay meg engem.
-Nem hiszem el hogy mind a ketten ilyen hülye hősködős típusúak vagytok...-dörmögte idegesen Jay. Gyorsan be ültettek a kocsiba és Skylert is be fektették mellém úgy hogy a feje az ölembe legyen. Gyorsan be csatoltam magam és Sky-t erősebben fogtam. Tudtam hogy Jay ilyenkor nagyon gyorsan és veszélyesen tud vezetni. Veszélyes alatt pedig azt értem hogy neki megy akár a tűz csapnak is nyolcvan km/s-gel. Vagy egy bolt közepére is beáll természetesen...FELTŰNÉS NÉLKÜL! Tehát értitek...egy bolt közepére be...na jó itt volt vége a mókának (😒).

Amikor Jay elindult majdnem bele fejeltem az előttem lévő ülésbe. De! Nagy örömötökre...gondolom.... csak majdnem! Nem akartam felnézni az útra mert féltem hogy ha Jay olyan állat lesz akkor még végén azt az opciót választom hogy ki ugrok az ablakon. Így inkább rá koncentráltam Sky-ra aki még mindíg nem ébredt fel és az ölemben feküdt. Ez egy másik szituációban még izgató is lehetett volna...ha persze nem lenne elájulva! Elkezdtem simogatni az arcát és tanulmányozni a bőrét. Nem annyira hó fehér de nem is néger barna. Olyan pont jó! Szerintem már elkezdtem olyan szinten bele szeretni hogy már az életemet is oda adnám érte. Késztetést éreztem arra hogy meg csókoljam. Tudom hogy nem fog vissza csókolni viszont muszáj éreznem méz édes ajkait. Rá hajoltam ajkaira és meg csókoltam. Éreztem hogy meg rebben a pillája és gyorsabban veszi a levegőt. Ezen a reakcióján muszáj voltam elmosolyodni. Még ha el is ájult úgy is hatással vagyok rá. Valyon ő is így érez irántam??
________________________
Sziasztok! Remélem tetszett a rész és ha ÚGY tetszett akkor vote. Nem akarom rá erőltetni senkire csak ezeket már reflexből hozzá írom! Nagyon szépen köszönöm a több mint 100 vote-ot! Amikor meg láttam nem hittem a szememnek! HIHETETLENEK VAGYTOK!! De komolyan! Nagyon szeretlek titeket a kövi rész nem soká érkezik addig is...
PUSZIIII😂❤️😁😏😱🙄😎

A Maffia az Életem! Where stories live. Discover now