Nagyon sajnálom de egy időre ez lesz az utolsó rész😞❤
Nagyon szeretlek titeket és megpróbálok minél hamarabb részt hozni❤"Seggfej!"
Köszönöm Istenem!KÖSZÖNÖM!!!
Még utánnam ordibált valamit de már nem hallottam mivel amilyen szél sebesen csak tudtam ki rohantam a lift fogságából.
-Nem érdekel főnök!-tovább futottam volna de amint meg láttam a kis irodámat le esett az állam. Nem az a luxus óriás volt hanem az az egyszerű de nagyszerű! Nagyon de nagyon nagyszerű!Volt egy kis üveg ablak a falon amin ha kinéztem gyönyörű látvány fogadott! A kis várost láttam fentről aztán a lakóházakat és a tenger partot is valamennyire. Kicsit túl csicsás volt maga a szoba de elfogadható.
Az ablak előtt egy kanapé helyezkedett el és előtte egy kis üveg asztalka. Azon pedig egy pici kis növényke ami még jobban feldobta ezt a...ezt az egészet! A lényeg az hogy jól nézett ki! Nagyon!
Ezeken kívül még volt egy kis konyha amibe volt egy mini hűtő ami tele volt piával (munkahelyen minek vodka és jack daniels?!). Mellette volt saláta és egy étlap. Gondolom hogy ha valaki annyira sok időt tölteni itt hogy ne haljon éhen. Maga az iroda zöld színű volt szintén egy ablakkal és tele könyvekkel és könyves polcokkal. Ahogy rá néztem a kis író asztalra már láttam egy pink kis cetlit az asztalon. Felkaptam majd el kezdtem olvasni.
"A napi rendje az egész hétre:
Hétfő:
- 6-12 irodai papír munka
- 12-13 ebéd
- 13-16 edzés, lövőtéri gyakorlatok
Kedd:
- 5-10 irodai papír munka (minek 5-kor???)
-12-13 ebéd
-13-15 edzés, edzőteremben
Szerda:
Blah...blah...blahhhhh
Csütörtök:
Mit tudom én
Péntek:
Engedjenek már hazaaa!-Oké! Ma hétfő van éés...dél! Szóval fasza! Papír munka holnapra marad már csak zabálnom és edzenem kell.-mondtam ki hangosan a mai napi teendőmet.
El indultam a lift irányába de kicsit el gondolkoztam. Nincs lépcső?
Körbe jártam az egész irodám mire találtam egy vész kijáratot. Az ajtaján egy kulccsal.
-Bingó!-mondtam magamban majd le caflattam nagy nehezen a mit tudom én hanyadik emeletről az azt hiszem földszintig. Mentem a kaja illat után.Ha jól éreztem akkor rántott hús volt. Amint ez a gondolat át futott a fejemen kicsit gyorsabbra vettem a tempót hogy minél hamarabb le tudhassam a kajázást és mehessek edzeni.
Ahogy be értem láttam hogy még csak páran lézengenek az ebédlőben. Szerencsém van! Ahogy le vettem a tálcát egy kicsit rossz elő érzetem támadt. Inkább nem foglalkoztam vele és el vettem a konyhás nénikétől a két rántott hússal teli tálat. Meg persze gondolom volt az alján krumpli is. Csak remélni merem hogy nem csak két rántott húsikát basznak rá a tányérra hogy "egyed te kis csicska" mint a suliba.Oda sétáltam az ebédlő legszélén található asztalkához és megkezdtem a ...zabálást. De az se tartott sokáig csak addig hogy megtudjam enni az egyik kis husikát. Aztán jelzett a telefonom hogy fél van és hogy menni kéne vissza az irodába az edzős cuccért majd végig kérdezni az embereket hogy hova kellesz menni edzeni. Nagyon jó! Még 3 kibírhatatlan óra Johnnal.
-Na ennyit az evésről vissza az irodába-morogtam az orrom alatt és vissza vittem a tálcám mint ahogy a gimiben is csináltam régebben. A többi diák mindíg azt hitte hogy valami elő kelő étterembe vannak és ott hagyták az asztalon a tálcákat és ki akartak sétálni az ebédlőböl de sose sikerült a tervük. A konyhás néni be ált az ajtó elé és csak az ujjával csettintett egyet és vissza mentek a tálcáért majd vissza is vitték (hozzá teszem nekem egyszer se kellett mivel én voltam a kis kedvenc). Vicces látvány volt. Na mindegy ez mellékes.
YOU ARE READING
A Maffia az Életem!
FanfictionKépzeld el hogy egy 19 éves lány vagy akinek a nyakába szakad minden amikor is apja elhuny és anyja elmondja apja nagy titkát... hogy az apja egy igazi maffia vezér.! Mármint... volt maffia vezér. És ez megtörtént Skyler White-tal. Emiatt át kell v...