"I will love you til the end of time
I would wait a million years
Promise you'll remember that you're mine
Baby can you see through the tears
Love you more Than those bitches before
Say you'll remember
Say you'll remember baby oh
I will love you til the end of time""Már tudom mi lesz a válaszom!"
-Na...m-mi a válaszod?-halatszódik a hangján hogy remeg. Fél. De ezt muszáj lesz meg tennem.
-Igen!-mondtam könnyek közt és a nyakába borultam. Nemtudonám őt össze törni. SOHA! De viszont muszáj lesz ma este elszöknöm. Felhúzta az ujjamra a kis cuki (szó szerint)és édes gyűrűt. Olyan érzés kerített hatalmába ami nem ritkán adatik meg pár embernek. Az az érzés amikor érzed hogy valaki szeret téged. Amikor kötődsz valakihez. Olyan örömmel tölt el hogy még erősebben szorítom magamhoz a világ leges legidiótáb barátnő kérőjét.Sajnos muszáj voltam el engedni. Nem volt szívem tovább hazudozni neki. Mert ma este muszály lesz elmennem. Nem akarom ebbe bele rángatni! Ez az én ügyem! Az én maffiám...és az én ellenségem! Nem akarom hogy baja essen Ray-nek. Azt nem bocsátanám meg magamnak! Soha! Jéé! Ezt nem a kis cuki fiúk szokták mondani a cuki romantikus könyvekben? De fura! Ezen a gondolaton muszály voltam nevetni. Talán most utoljára. Ray kicsit értetlenül mért végig deazután megint el mosolyodott. Mikor be fejeztük az örömködést vissza másztunk a kis szobába.
-Figyelj Sky...-rá vezettem tekintetem és láttam az aggódást a tekintetében-látom rajtad hogy valami baj van és...-nem hagytam hogy befejezze.
-Nincs semmi baj Ray! Nem kell agódnod miattam. Csak új nekem ez a helyzet! Nagyon új!-mondtam. Meg lepődtem saját magamon. Nem szoktál ennyire őszinte lenni Skyler!-mondta egy hang a fejemben.
-Akkor megnyugodtam.-suttogta majd közelebb jött. Hirtelen a falhoz taszított ami miatt egy nyögés szakadt fel a torkomból. Nem most akartam hogy meg történnyen. Nemtudtam volna élvezni.
A nyakhajlatomba hajolt és elkezdte csókolgatni a nyakam.
-Ray...-Sóhajtottam kétségbe esve. Meg kell álnia mert nem bírom tartani magam.-Ray kérlek Álj meg!-mondtam most már határozottabban. Éppen akkor találta meg a gyenge pontom ami miatt egy jól eső sóhaj szökött ki az ajkaim közül. Elkezdte szívni azt a pontot ami már nem esett annyira jól. Harapdálta, szívta és puszilgatta. Ezeket folyamatosan váltogatva. Aztán egy nagy cuppanással leszállt a nyakamról. Értetlenül néztem rá és dühösen. Ő semmit mondón vállat vont és válaszolt a fel nem tett kérdésemre.
-Tudni a kell a többi férfinak-fiúnak hogy te már vagy valakié-itt közelebb hajolt hozzám- Még pedig az enyém...-olyan gyorsan és hirtelen tapadt ajkaimra hogy nem is tudtam vissza csókolni hirtelen. Viszont amikor elkezdtem mozgatni a számat éreztem hogy össze kíván a fogunk és ahogy megpróbáltam előre hajolni le fejeltem Ray-t aki ettől a hirtelen tettemtől kicsit hátra tántorodott.
-Te jó ég! Basszus! Basszus! Basszus! Nagyon sajnálom Ray! N-nem akartam! Rohadt béna vagyok! De ezek nem önszántamból csinálom csak egy percre el bambulok és meg történik és...-nemtudtam tovább folytatni a kis 'mentegetőzésem' mert félbe szakított egy csókkal. Most inkább meg sem mozdítottam a szám. Féltem hogy megint bénáznék. Tudta Ray hogy e miatt nem csókolok vissza. Emiatt elvált tőlem és nagyon hangosan fel nevetett. Muszáj voltam el mosolyodni rajta. Már fentrengett a nevetéstől a földön.
-Na jó! Ennyire nem voltam béna! Fekvés alvás van nagy fiú!-mondtam és tapsoltam kettőt a hatás kedvéért. Azonnal meg ált és szemöldökei a homlokára szöktek. Fel pattant és elém ált de annyira közel hogy melleim a hasában nyomódtak mivel kurva magas volt! És nem túlzok!
-Te parancsolgatsz nekem asszony?-kérdezte kajánul el mosolyodva.
-Talán egy kicsikét...-mondtam és rá haraptam az alsó ajkamra. Kínjában az ég felé emelte a fejét és nyögött egyet. Közelebb akart lépni (ha ez lehetséges egyáltalán) de én kitértek előle és az ágy felé vettem az irányt.
-Jó éjt nagy fiú!-mondtam egy könny cseppet el morzsolva.
-Jó éjt kincsem!-suttogta majd éreztem ahogy be süpped melletem az ágy.
-Szeretlek...(😍)-suttogtam és vártam.
YOU ARE READING
A Maffia az Életem!
FanfictionKépzeld el hogy egy 19 éves lány vagy akinek a nyakába szakad minden amikor is apja elhuny és anyja elmondja apja nagy titkát... hogy az apja egy igazi maffia vezér.! Mármint... volt maffia vezér. És ez megtörtént Skyler White-tal. Emiatt át kell v...