"Say you want me, say you want me back in your life
So im just a dead man crawling tonight
Cause I need it, yeah, I need it al of the time.
Yeah,ooh,ooh,ooh."Jól van! Van egy tervem!
Ha ő kiugrik az ágy alól én neki rohanok a csípőjének és megpróbálom neki lökni úgy a falnak hogy a feje is hátracsapódjon a falnak. Csak addig ameddig én is kipattanok az ágy alól neki fedeznie kell aztán meg ha nem úgy sül el vagy meghalunk vagy megszökünk. Remélem nem az első! Na akkor kezdjük.
-Te kimászol és segítesz nekem azzal hogy fedezel! Oké...MEHET-gyorsan kipattant az ágy alól én meg utánna. Az az ember ránk szegezte a pisztolyát és lőtt. Rám! Ahogy csak tudtam lehajoltam és elkezdtem felé fztni mert hallotam hogy kipattintja az üres tárat. Neki szaladtam a csípőjének és a lendületnek köszönhetően úgy neki csaptam a falnak hogy elvesztette az egyensúlyát egy percre erre persze én megfogtam a fejét és a melletem levő komód sarkába vertem a fejét. Szerintem elvesztette az eszméletét mert úgy csuklott össze mint a fagyi amit vagy már fél órája a kezedben tartassz.
-Ez durva volt bébi!-mondta mögöttem egy hang aminek a tulajdonosa átkarolta a derekamat és szorosan hozzám is bújt...persze hátulról! Ilyenkor nem nagyon viselem jól az ilyen perverz dolgait. Ezért reflexből bele könyököltem a hasába és ellöktem.
-Ilyen helyzetekbe soha többet ne csinálj ilyen perverz hülyeséget Ray!-suttogtam a fülébe. Ezt meg is bántam. Lerántott magára. Én feszülő nadrágjára csüccsentem ami egy álatias kiáltást csalt elő belőle. Lehúzódtam a fejemmel az övéhez és kinzó lássúsággal hajoltam ajkaira. Nem csókoltam meg csak néha hozzá érintettem az én ajkaimat az övéihez.
-Megőrjitesz te lány...-suttogta a nyakamra majd megszívott nagyon erősen egy pontot. Én elrántottam a fejem és megütöttem a melkasát. Erre persze ő felkuncogott alattam.
-Olyan egy birtok mániás majom vagy ugye tudod?-kérdeztem miközben leakartam szálni de vissza rántott. Felnyögött én meg elkezdtem ideges lenni. Most akar perverzkedni amikor éppenségel szó szerint MEG AKARNAK ÖLNI?!-Na most eresztessz el mert ha nem lehetséges hogy valamilyen úton módon megfulladsz...-mondtam titokzatosan és most már feltudtam róla álni. Benyúltam az ágy alá és kirángattam a bőröndöm. Kinyitottam a szekrényem és elkezdtem beke dobálni a ruháimat a bőröndömbe.
-És most mit csinálsz?-szerintem látta hogy egy 'most ezt te se gondoltad komolyan' fejel nézek rá-Ha meg kérdezhetem...-tette hozzá.
-Mondjuk pakolok mert itt biztos hogy nem maradunk ez fix mert már tudják hogy itt vagyok.-mondtam és rá böktem a még mindíg mozdulatlanul fekvő testre-Uuu... elfelejtettem valamit!-mondtam és oda mentem a fickóhoz és elkezdtem róla leszedni mindent. Tehát ezalatt értem a késeit, pisztolyait, mesterlövészeit, golyóálló mellényét stb. Amikor ezzel meg voltam azokat is beletuszkoltam a bőröndbe. Rá néztem Rayre aki csak bámult és nem szólt semmit. Gyorsan felpattant és nem mondva semmit kiment. Megrántottam a vállam és pakoltam tovább.Amikor ezzel megvoltam kerestem egy szőke hajfestéket és bementem a fürdőbe. Amilyen gyorsan csak tudtam elkezdtem befesteni a hajam. Amikor megvoltam a felével belépett Ray a szobába.
-Éjszaka indulunk a csapattal. Ma még lesz egy megbeszélés amire neked is kell jönnöd. Amúgy most mit is csinálsz?-kérdezte úgy mint ha nem lenne egyértelmű.
-Be festem a hajam hogy ne legyen annyira egyértelmű hogy én vagyok az. Alap dolog a nőknél!-mondtam vigyororgva. Végre valami amit nem csak ő tud jobban! Rám vezette tekintetét és belépett a fürdőbe ahol én is ültem egy széken, részben fóliába csavart hajjal. Gyönyörű látvány lehettem. Felnéztem rá de amit az arcához közel láttam az nem volt annyira étvágy gerjesztő. Egy szívás nyom és egy rúzsos csók volt a nyakán.-Ne! Hogy közelebb gyere!-suttogtam remegő hangon bele nézve a szemébe. Kicsit furcsálhatta a gyors hangulat változásomat de látta hogy a nyakát szugerálom így mellém lépett és bele nézett a tükörbe. Elmormolt egy anyázást és elém guggolt.
-Te féltékeny vagy?-kérdezte azt amit most nagyon nem akartam hallani. Lehet hogy egy kicsit be is kattantam.
-Mire lennék én féltékeny? He?! Te éled az életed mostantól NÉLKÜLEM! Remélem felfogtad hogy a jó kis hancúrozásaid tesznek tönkre mindent?!-suttogtam úgy hogy visszatudtam fogni a könnyeimet amiért egy külön tapsot kérek.
-És azt elmondanád hogy mi van köztünk mert én nemtudom! És ne mond azt hogy már semmi mert ez nem igaz!-mondta a szemembe fúrva az ő kékeit. Nemtudtam elnézni! Olyan volt...mintha...mintha fogva tartott volna a tekintetével. Felemelkedett és lecsapott ajkaimra. Nem csókoltam vissza. Ez egy kisebb nem tetsző morgást váltott ki belőle. Emiatt karolta át a derekamat és markolt bele a fenekembe. Erre egy kisebb nyögés szökött ki ajkaim közül.Csók csatánkat egy apró köhögés szakította meg. Gyorsan felpattantam és kimentem ahoz a csávezhoz akit leütöttem és kifosztottam.
-Hol vagyok?-kérdezte rekedtes hangon. Rayyal egyszerre fogtuk rá a pisztolyt és már-már ilyesztően egyszerre elytettük ki az ismert mondatot.
-Ne mozdulj vagy lövök!-erre persze meg meredt és maga elé mormogott egy szép magyar a szót ami a baz***g volt.
-Szép lassan álj fel!-mondtam miközben az ablak elé áltam hogy még ne is tudjon kiugrani. Ray az ajtó és a bőröndöm közé ált. A fickóka felált és közöttem és Ray között váltogatva nézett ránk.
-Mi van a fejemre kitűzve hogy már ketten akartatok megölni?-kérdeztem semleges hangnemmel a csávótol ezzel kizökkentve a váltogatásból. Amikor nem akart válaszolni Ray elindult felé és a kezét hátra szorítva taszította a földre.
-Kérdezett valamit nem hallottad?!-szürte ki a fogai közt. Én lentebb engedtem a pisztolyom és vártam a válaszára.
-Hát hogy fogalmazzak...-kérdezte magától erre nemtudtam megálni a beszólást.
-Szépen baz***g!-motyogtam magamnak de szerintem ő is meg hallota mert felnevetett.
-Nem úgy értettem de mindegy. Hát most mondjam el vagy esetleg mit tesztek?-erre már nagyon felcseszte az agyvizemet és megfogtam a bőröndömet és kirángattam belőle egy L96-os mesterlövészt és a fejéhez illesztettem.
-Éppenségel a saját fegyvered által lelesz békét a pokol bugyraiban. Meyik a jobb duma gép?-kérdeztem ingerülten és a koponyájához nyomtam a puska hideg csövét. Erre persz megdermedt és elkezdett dadogni.
-J-jól van! B-beszélek cs-csak vedd el f-fejemtől ezt légyszíves...-mondta mire elrántottam onnan a nem rég beszermányolt fegyvert. Ray rám nézett és féloldalas mosolyal méregetett.
-Oké! Van ugye a 'Black Rose' amit te vezetsz és hát...aszt hiszem elfoglalták a helyedet és most egy 20 milliós fejlécel vagy meg ajándékozva.-mondott ki mindent szerintem amit tudott. Nekem ehez muszáj volt leülnöm. Ray leütötte megint a hapit aki úgy terült szét a földön mint a mákos guba(😂). Én meg magam elé meredve néztem és gondolkoztam.
-El foglalták a maffiám...-gondolkoztam hangosan de a következő pillanatban egy kopogás és egy érintés rázott visza a jelenbe. Ezt nem hiszem el!
_______________________________________
Sziasztok! Reméem tetszett a rész és elnézést a helyesírási hibákért ha találtok benne. Lenne egy kérdésem... Ti kiváncsiak vagytok hogy kifoglalhatta el a Black Rose maffiát? ( tehát Skyler maffiáját.) Remélem igen mert még egy hosszú utazás vár rájuk.UI.:Köszönöm hogy ennyien olvasátok ezt a kis irományt!
PUSZIIII!😁😂❤😛😅
YOU ARE READING
A Maffia az Életem!
FanfictionKépzeld el hogy egy 19 éves lány vagy akinek a nyakába szakad minden amikor is apja elhuny és anyja elmondja apja nagy titkát... hogy az apja egy igazi maffia vezér.! Mármint... volt maffia vezér. És ez megtörtént Skyler White-tal. Emiatt át kell v...