🌺Part:8🌺

3.9K 125 2
                                    

"(What if, what if)
If today was your last day
And tomorrow was to late,
could you say goodbye,
to yesterday?
Wolud you like each
momemt like your last?
Leave old picturs in the past?
Donate every dime you had?
If today was your last day"

De akkor mi történhetett?

Ezzel a gondolattal nem foglalkozva léptem ki mellette az ajtón.
-Akkor ha kell kisérő kisérj el.-mondtam és közben mentem a lépcső irányába. Még mielőtt elérhettem volna a lépcsőt vissza rántott.
-Tudod...itt nem nagyon szeretnek téged. Rengeteg mindenkit le mészárolt a maffiád és te közülük való vagy! Sőt! Te vagy a vezérük!-mondta egy csepnyi aggódásal a hangjában. Igaza volt. Rengetegszer küzdöttünk ezzel a maffiával. Nagyon sokszor nyertünk de a veszteség se maradt el. Sajnos nem nagyon érdekelt az aggódása mert egyenlőre nem ismertem.
-Igen igazad van. Ezért nemtudok bocsánatot kérni mivel muszáj volt növelni a pénzt is és az embereket is. Nem nagyon voltam akkoriban tudatában hogy hány ember életét oltom ki. És hogy mien emberekét. De egy idő után ez bevillant és nem is harcoltunk egy maffiával sem egy éven át. Aztán rájöttem valamire-itt megáltam és meg vártam mit reagál. Érdeklődve figyelte a mondanivalómat.-valamire ami egy nagyon önző de okos dolog volt. Hogy minden féle képen meg akarom védeni azt ami az enyém. Bele értve a családomat, a maffiát és a barátaimat, szeretteimet.-mondtam már a végét suttogva mert egy kisebb gombóc keletkezett a torkomban.

Ekkor viszont egy nem várt dolog történt. Ray tápápaszkodott fel a lépcsőn full részegen
-Mi a faszom van veled tesó?!-kérdezte ingerülten Jay. Nemtudtam mit tegyek. Ahogy megláttam teljes testtel minden egyes porcikámat át járt a düh. Oda trappoltam elé és pontosan előtte megáltam. Egy akkorát behúztam neki hogy még nekem is úgy meg fájdult a kezem hogy szájamhoz emeltem hátha egy kicsit enyhíti fájdalmamat. Nem tette. Nem foglalkozva vele még egyet behúztam neki a másik kezemmel erősebben.
-HOGY TEHETTED EZT TE FASZ! ELRABOLSZ MINT EGY HÜLYE KIS RIBANCOT-ekkor hasba térdeltem. Persze erre összerogyott.-ÉS MÉG NEM IS AZ HOGY ELÉM ÁLNÁL ÉS ÚGY KÉRNÉL BOCSÁNATOT! DEHOGY IS! A NAGY-itt ráültem csípőjére és úgy ütöttem tovább-RAY NEM ÁLHAT EGY LÁNY ELÉ AZZAL HOGY BOCSÁNAT HOGY MEGDUGTAM A SZEMED LÁTTÁRA EGY SZŐKE KURVÁT A TÁRGYALÓBAN!-itt valaki a vállaimnál fogva húzott le róla. De még egy utolsó mondatot akartam a fülébe súgni.-Utállak!-mondtam remegő hangon és elkezdtem futni a lépcső felé. Gyorsan leszaladtam rajta majd ki az ajtón.
-SKYLER!-kiáltott utánnam a már jól ismert hang. Most nem akartam meg álni. Addig akartam futni míg kinem köpöm a tüdőmet.

Ahogy szaladtam megláttam egy épületet magam előtt. Ahogy benéztem az ablakon láttam némi fegyvert. BINGO! Az a hülye nemtudta nem szemelé rakni a fegyver tározót. Pont kijött rajta egy katona féleség (azért mondom azt hogy féleség mert a katonák a jót szolgálják mi pedig nem). Egy gyors mozdulattal neki rontottam és a térdembe vertem a fejét. Szerencsére elájult. Gyorsan be vonszoltam a még nyitott ajtón a testet hogy meg ne lássa valaki mert akkor már lebukok. Ahogy beléptem meg kerestem a villany kapcsolót. Ahogy megtaláltam elámultam.
-Te jó atya szent isten! Mennyire régen fogtam már fegyvert a kezemben.- Levettem a polcról egy AK-45-öst és elkezdtem forgatni a kezem között. Az AK fegyvereket imádtam a legjobban. Ezek voltak a szerelmeim. Gyorsan felszereltem mindennel (ez alatt értem hangtompító, távcső stb.) és letettem az asztalra amit találtam. Gyorsan kerestem golyó álló mellényeket és a többit. Mikor késznek nyilvánítottam magam kerestem egy sporttáskát és még pakoltam bele fegyókat. Amikor felvettem mindent gyorsan kulcsra zártam az ajtót és eltorlaszoltam. Amikor ez is meg volt elkezdtem kimászni az ablakon. Gyorsan körül lestem hogy jön e valaki. Nem jött. Kiugrottam és elkezdtem lopakodva futni az ablakok alatt. A kezemben szorongattam a fegyvert és izadtam is. Ha ezt elcseszem tuti hogy soha nem szabadulok ki. Balról hallottam hangokat. Gyorsan behúzódtam egy sötét sarokba és meg vártam míg ide érnek. Viszont amikor nekik akartam ugrani egy érdekes dolog ütötte meg a fülem.
-Hallottátok hogy a főnöknek a csaja megszökött és most miatta kell szopnunk a járőrözést?-mondta egy vékony de még is férfias hang.
-Azt mondták eléggé veszélyes tehát vigyázni kéne!-szólalt meg egy másik. Tehát ketten vannak. Sima ügy.
-De ez csak egy hülye kurva.-mondta a másik hang mire ellepte az agyam a bíbor vörös köd. Kiléptem az árnyékomból és meglőttem mindegyiknek a lábát.
-Ki a hülye kurva kis csicska?-mondtam most már vigyorogva. Azt az elmebeteg mosolyt erőltettem magamra amit már rég nem.-Bármikor megölhetnélek. De nem foglak.-Itt feláltam és át léptem rajta-Vagy még is-és a golyóm találkozott a katona fejével. A másik sírva ölelte halott barátját. Muszáj voltam egy könycseppet elereszteni mert nem bírtam tovább. Gyorsan bebújtam egy kisebb faházba és az ágyat a fa ajtóhoz nyomtam. Ahogy ez meg volt bőgve borultam le a földre.
-Mi v-van veled k-kislány? Miért n-nem tudsz úgy ö-ölni mint régen?-Erre talán már meg volt a válaszom. Mert megismertem a szerelmet. Ezáltal egy kisebb érzelem és együtt érzés is szorult belém. Nem akartam az a kis tini lány lenni aki mindíg rinyál mint egy pelenkás csecsemő. Nem akartam ezt érezni. Nem akartam semmi mást csak is egy ölelő kart ami megnyugtat és védelmez. De azt is jól elintéztem mert az imént ordibáltam le a fejét. Viszont akkor nekem volt igazam. Ő baszott a szemem láttára mással. Ő nem jeletkezett öt hónapon át. Ő írt levelet ahelyett hogy szembe nézett volna a tényel hogy elbaszta. Nagyon is! Viszont még mindíg éreztem iránta valamit.

A nagy gonolkodásomat és zokogásomat egy ablakon beugró test szakította félbe. Felpattantam a földről és rászegeztem a fegyverem. Meg néztem meg volt e töltve. Meg volt. Már tápászkodott volna fel de megállítottam.
-Ne mozdulj vagy lövök!-mondtam rideg érzelem mentes hangon.
-Skyler én vagyok az! Ray!-mondta az a hang. Az a hang amit most a legkevésbé sem akartam hallani. Na jó talán titkon picit. De nem szabad elterelnie a gondolataimat.
-Mint mondtam! Ne! Mozdulj!-mondtam tagolva hát ha úgy jobban meg érti.
-Tudom hogy úgy sem merné...-ezt a mondatot nemtudta befejezni mert a fel emelt ujjai közt repült el a lőszer amit én lőttem. Nemtudtam le álni. Elé léptem és legugoltam hozzá hogy egy magasságban legyünk.
-Tudod ezt nem gondoltam volna-mondta majd felnézett a szemembe. Gyönyörű kék szemei fényesen csillogtak. Könnyezett.
-Mit? Azt hogy egyszer vissza kapod azt tőlem amit velem tettél? Most komolyan ennyit láttál ki belőlem-itt feláltam és leültem az ágyra.-Te voltál az egyetlen férfi aki iránt éreztem is valamit...de te is össze törtél. Úgy mint mindenki más mostanában. Te, Adam, és még okokból kifolyólag is. Én vagyok a legszarabb ember a világon...-suttogtam magam elé.-Tudod mit-ekkor eldobtam a fegyverem és a táskámat. Levettem a golyó álló mellényemet és meg áltam. Hátra fordult majd felált és szép lassan le engedte a kezeit az oldala mellé. Egyenesen a szemembe bámult. Az arca egyik oldala volt csak meg világítva az is csak a hold jó voltából.
-Csinálj velem amit akarsz. Ölj meg! Vigyél el! Zárj be! Nem érdekel! Nekem már nincs életem...-mondtam sírva. Nem akartam előtte gyengének tűnni. Ekkor viszont elém lépett és fel emelte az államnál fogva a fejem.
-Te vagy a leggyönyörűbb és legélettel telibb nő akit ismerek...és...ó bazdmeg!-ekkor a falnak taszított és ajkaimra tapadt. A sós könny ízét lehetett érezni csókunk közben. Először durván falta ajkaim majd lágyabban csókolt. Meg harapta alsó ajkam de nem akartam ilyen könnyen engedni. Viszont amikor nem nyitottam a számat bele markolt a seggembe. Egy kisebb nyögés hagyta el ajkaimat. Kapott is a lehetőségen durván át dugta nyelvét a számba. Amikor már ezt meguntam nyelv csatánkat kicsit izgalmasabbá tettem azzal hogy a dudorához nyomtam nőiességem ezzel kicsikarva belőle egy morgást. Ezen muszáj voltam elmosolyodni.
-Ugorj!-morogta parancsolóan ajkaimra meg tettem amit mondott. Bár ne tettem volna!
_______________________________________
Sziasztok! Elnézést a helyesírási hibákért! Eddig ez lett a leghoszabb rész (több mint 1300 szó😃). Remélem tetszett. Hozom majd a kövi részt nem soká! PUSZIII!😂❤

A Maffia az Életem! Where stories live. Discover now